המלצה על טיולון לבן חצי שנה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה על טיולון לבן חצי שנה
    קרן
    09/03/2020

    שלום קובי, הייתי שמחה לעצתך.
    יש לי תינוק שלישי (ואחרון) בן חצי שנה ואני צריכה טיולון.
    חובה מבחינתי שיהיה לו נוח- שכיבה מלאה או כמעט מלאה, משענת רגליים מתרוממת, אפשרי לקיפול כשמחזיקים תינוק, לא גדול מידי לבגאז', משענת או מגש לתינוק. יתרון אבל לא חובה סל איחסון גדול, עדיף לא מעל 1500 שח. ממש רציתי שהמושב יהיה עם ונגד כיוון הנסיעה אבל לא הצלחתי למצוא משהו שהוא רק טיולון טעונה על כל הדרישות (הייתי כנראה רוכשת את הבייבי כרום אם היה מגיע בנפרד כטיולון). אשמח לעזרתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/03/2020

    שלום קרן,

    אני אכן ממליץ תמיד על טיולון דו כיווני לפחות עד גיל שנה.
    הבעיה בהחלט כפי שציינת, זה נמכר רק עם אמבטיה ואז המחיר חורג מהתקציב.
    לטיולון חד כיווני אני ממליץ על מקלארן אטום, יויו פלוס או ארגו מטרו, לדעתי שלושתם מצויינים, החיסרון של שלושתם הוא שינוי המצבים שמתבצע עם שרוך ולא לחצן, זה לא מנגנון הכי נוח אבל זה מנגנון שמוריד משקל מהטיולון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו