התלבטות לעגלה ראשונה שנוחה לתינוק

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות לעגלה ראשונה שנוחה לתינוק
    עדי
    11/03/2020

    שלום קובי
    אנחנו מתלבטים איזו עגלה לקנות לילד ראשון.
    קראתי בפורום שלך הרבה וראיתי שהרבה פעמים אתה מציין שנוחות ההורה ונוחות התינוק מתנגשים. אז לי חשוב יותר נוחות התינוק ועמידות העגלה לאורך הזמן. התקציב הוא באזור 3000 שח וההתלבטות שלי היא בין אינגליזינה טרילוג'י, אפטיקה, ספורט ליין xl וסייבקס מיוס 2.
    אודה לעזרתך!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/03/2020

    שלום עדי,

    אכן כך והאפטיקה דוגמא טובה, היא מאוד מרווחת לתינוק (תינוקות אוהבים מרחב בעגלה, כמוכן בחורף עם לבוש עבה ומעיל הם יושבים בנוחות ולא בצפיפות וחוסר נוחות), עם גלגלים יותר גדולים ולכן יכולת הניוד עדיפה, ליכולת הניוד יש יתרון גדול גם לתינוק שכן הוא פחות ירגיש רעידות או מכות מהדרך.
    מצד שני, ביחס לשאר הדגמים שציינת האפטיקה כבדה יותר ויותר גדולה לאחר הקיפול מה שמהווה חוסר נוחות להורה.

    לכן מבין העגלות שציינת, אם הולכים נטו על נוחות התינוק הייתי ממליץ ללכת על האפטיקה, בנוסף אליה הייתי ממליץ לבדוק גם את איי.בי.סי דיזיין סלסה (שכעת במבצעים ונכנסת לתקציב) ופג בוק (שחורגת אך יש גרסאות שיכנסו לתקציב).
    אם רוצים ללכת על מוצר ביניים שיחסית מרווחת ועם גלגלים טובים, אז בייבי בוס טייגר לדעתי נותנת את השילוב הכי טוב בנושא מרווח פנים, נוחות ניוד ועדיין משקל קל (שוקלת כמו מיוס) וקיפול קומפקטי.

    אם הולכים נטו על נוחות ההורה אז המיוס הכי קלה ומאוד נוחה לתפעול + קומפקטית, לדעתי יחד עם הטרילוג'י שתיהן פחות נוחות בניוד.
    הסיילו יחסית נוחה לניוד, גם במרווח היא בסדר אך יחסית כבדה אם נשווה למיוס, טרילוג'י או טייגר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת לגבי האפטיקה

    עדי
    19/03/2020

    תודה רבה קובי על התשובה המועילה!
    רציתי לברר משהו נוסף, האם ידוע לך משהו על הפתח העליון בטיולון של האפטיקה? ראיתי בכמה מקומות שצוין שהפתח איננו נסגר על ידי סקוצ' או רוכסן ולכן נכנס רוח לעגלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    20/03/2020

    שלום עדי,

    הוא לא נסגר אבל, א. זה פתח יחסית קטן. ב. אנחנו מדינה יחסית חמה כך שלדעתי זה לא קריטי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו