עזרה בבחירת עגלה לתינוקת ראשונה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבחירת עגלה לתינוקת ראשונה
    תומר
    21/04/2020

    היי קובי,

    אנחנו גרים בתל אביב בבניין עם מעלית וחניה צמודה. בהתחלה חשבנו על הbee5 וכשראינו אותה היא מיד ירדה מהפרק כי האמבטיה נראית ממש מצ'וקמקת. ראינו את המונה במוצצים שנראית יותר טוב, אבל אז ראינו את האוייסטר 3 אחרי שהבנו שאנחנו לא צריכים עגלה אקסטרה קלה וקומפקטית כי יש מעלית וחניה צמודה.

    אז כרגע, חוץ מה אוייסטר 3 אין לנו באמת כיוון ונשמח לעוד המלצות.

    בברכה,
    תומר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/04/2020

    שלום תומר,

    זה באמת תלוי מה הדרישות כי עגלות כמו האויסטר יתנו לכם נוחות ניוד עדיפה, בעיקר בדרכים משובשות ופארקים, יהיו יותר מרווחות ולכן לדעתי יותר נוחות לתינוק (בעיקר בחורף עם לבוש עבה) אבל, זה הצד השני של המטבע, הן יותר כבדות ויותר גדולות לאחר הקיפול. יש לכם תנאים שבהחלט מכסים על החסרונות האלו אך מניסיוני יש כאלו עם התנאים שלכם ואף טובים יותר שעדיין יעדיפו את הנוחות שלהם, מה שנקבל בבי (משקל קל, קיפול נוח וקומפקטי).

    אז אם בכל זאת הכיוון הוא אויסטר, הייתי ממליץ גם לבדוק את איי.בי.סי דיזיין סלסה שמציעה מרווח פנימי מפנק לתינוק, היא גם גבוהה (מה שיעזור להורים לא להתכופף בהכנסה/הוצאה של התינוק מהעגלה), קפיצים יחודיים, משקל סביר, גודל סביר לאחר הקיפול, נוחה לתפעול וכרגע גם במחיר סביר.
    האויסטר לדעתי עגלה טובה מאוד אבל, היא מיובאת ע"י רשת אחת ולכן אין תחרות עליה. לדעתי זה משהו שחשוב לציין.
    אפשר להוסיף לשיקול גם את פג פרגו בוק פלוס או אינגלזינה אפטיקה שהן דומות ברעיון (מרווחות עם גלגלים גדולים). מדובר ב-2 מותגים איטלקיים שלדעתי החיסרון שלהם הוא שבישראל אם רוצים לחבר סלקל לעגלה מחויב לרכוש את הסלקלים שלהם בעוד שבאויסטר או בסלסה יש מגוון גדול מאוד של סלקלים שמתחברים כך שאפשר ללכת על מוצר שתואם יותר את הדרישות שלכם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רכב יחיד

    תומר
    22/04/2020

    תודה על התגובה!
    האמת שעכשיו אני עוד יותר מבולבל כי פתאום "נזכרתי" שיש לנו רכב אחד, ולא יודעים אם הגן יהיה קרוב לבית אז יש סיכוי שנצטרך להתנייד בתחבורה ציבורית.
    בהתחשב בכך, אולי בכל זאת עדיף קטנה וקומפקטית? האמת שראינו את הנונה ואהבנו אותה. אני קורא גם הרבה המלצות על הסייבקס מיוס 2. בקיצור שוב מבולבלים ונשמח לדעתך😊

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/04/2020

    שלום תומר,

    אז כמו שרשמתי יש לזה את החסרונות.
    גם הנונה וגם המיוס לדעתי סבירות בנוחות הניוד ופחות מרווחות מהדגמים שרשמתי.
    הנונה לדעתי יותר נוחה לניוד. שתיהן קלות, נוחות לקיפול וקומפקטיות. לדעתי הנונה יותר מוצלחת מהשתיים.
    בנוסף להן אני ממליץ לבדוק גם את בייבי בוס טייגר שגם קלה, גם קומפקטית ונוחה לקיפול וגם מרווחת, יש לה גלגלים יחסית גדולים עם קפיצים טובים ולכן נוחות הניוד די ברמה של העגלות הגדולות עם היתרון של עגלה קלה וקומפקטית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו