התלבטות לגבי עגלה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות לגבי עגלה
    אורית
    26/04/2020

    היי קובי. אני כבר מלא זמן מחפשת עגלה וכבר התבלבלתי לגמרי!
    הדברים שהכי חשוים לי הם:
    1. קיפול ביד אחת
    2. גלגלים חזקים שמתאימים לשטח- אני גרה בחווה והדרך לבית די משובשת
    3. מחיר- בסביבות ה2000 לעגלה משולבת
    4. שלא תהיה כבדה מדי
    יש לי סלקל של סייבקס ואשמח שהוא יתחבר לעלגה אבל לא חובה.

    העגלות שבדקתי הן ספורטליין ובייבי ג'וגר.. אם יש אחרות שעונות לדרישות אשמח לשמוע
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות לגבי עגלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/04/2020

    שלום אורית,

    לגבי בייבי ג'וגר, אני פחות ממליץ בעיקר בגלל שהטיולון שלה חד כיווני. לדעתי ולפי מחקרים רצוי טיולון דו כיווני.
    לגבי ספורטליין, הדגם שהייתי ממליץ לך הוא הXL, הוא חורג מהתקציב אבל עם גלגלים יחסית גדולים שיכולים להתמודד עם דרך משובשת. בערך באותו מחיר של הXL אפשר גם ללכת על בייבי בוס טייגר שיותר קלה בערך בקילו וחצי מהXL ולדעתי יש לה גם גלגלים יותר טובים וגם מושב טיולון מוצלח יותר. החיסרון של הטייגר בהשוואה לסיילו שלא ניתן לחבר עליה סלקל סייבקס ועל הסיילו כן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו