התאמת סלקל לעגלה - בייביג'וגר וספורטליין

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התאמת סלקל לעגלה - בייביג'וגר וספורטליין
    טליה
    27/04/2020

    שלום, אני בודקת את ההבדלים בין הבייביג'וגר לספורטליין סיילו. אשמח לקבל ממך קצת מידע על כך.
    אחד הדברים שחשובים לי הם האפשרות להחליף בין אמבטיה או טיולון לסלקל. כרגע יש לנו כבר סלקל של חברת איבנפלו, והבנתי שהוא מתחבר לעגלת הבייביג'וגר. האם גם לספורטליין?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/04/2020

    שלום טליה,

    לגבי בייבי ג'וגר, איזה דגם?
    איזה סלקל של אוונפלו? כבר המון שנים לא שיווקו סלקל שלהם.
    כיום התחילו לשווק עגלה שלהם שנמכרת יחד עם סלקל (יש חנויות שמפרידות). האם הכוונה אליו?

    לדעתי הסלקל שמתחבר לעגלה לא צריך להוות שיקול בבחירת העגלה, זה יתרון נוח ונחמד אבל, זה לא בריא לתינוקות ולדעתי התפקיד של הסלקל הוא לשמש כמושב בטיחות ברכב, להוציא תינוק יחד עם הסלקל לדעתי צריך להעשות כמה שפחות וגם לכמה שפחות זמן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה קובי, כואב הלב להעיר תינוק ישן

    טליה
    27/04/2020

    זה לא ילד ראשון, אז אני יודעת כבר שאחד הדברים המבאסים בשבילי זה להוציא אותם ישנים בשביל להעביר לעגלה....

    בכל מקרה המשכתי עוד קצת לקרוא וראיתי שהשלדה של הסיילו לא כזאת חזקה בעיניך. האם גם בדגמים החדשים שלהם זה כך? יש לנו לא מעט מדרגות לעלות ולרדת לעתים ואנחנו לא רוצים לשחוק את העגלה... הבעיה היא שהמחיר שלה הוא דיי המקסימום שלנו.. מה היית ממליץ?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/04/2020

    שלום טליה,

    לגבי הסלקל, אני מסכים, אני השתמשתי באופציה הזו לא מעט אבל זה היה בעיקר להעביר מהרכב למיטה. גם נוח כשיש גשם לשלוף וללכת מהר. אין ספק שיש בזה יתרונות נוחות רק לזכור שעדיף באמבטיה.

    לגבי העגלה, שוב, אני צריך לדעתי דגם של הסלקל.
    הסיילו XL מציעה גלגלים יותר גדולים ולכן לדעתי היא תהיה יותר עמידה וחזקה. יש לקחת בחשבון שגם יותר כבדה קצת וכמו שציינת יותר יקרה.
    עוד לקחת בחשבון שאסור לעלות ולרדת מדרגות עם עגלה פתוחה זה אחד מגורמי השחיקה הכי ממהירים (מלשון מהירות).
    לא משנה איזו וכמה חזקה העגלה השחיקה והלחץ שמופעל על העגלה בסוף שוחק אותה עד מצב של שבר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדגם של הסלקל

    טליה
    09/05/2020

    Embrace 35
    זה סלקל מ2012, אבל נשמר לנו ממש טוב אז מעדיפים להישאר איתו.
    השאלה אם הוא מתאים לסיילו? לבייביג'וגר?
    אם לא אז אתה יודע להגיד לי למי כן?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/05/2020

    שלום טליה,

    1. הוא לא מתחבר לאף עגלה.
    2. חשוב לציין שע"פ היצרן הוא פג תוקף, רשום על המוצר תאריך אחרון לשימוש אבל בדרך כלל זה 6 שנים מיום היצור!

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, לא ידענו שיש תוקף

    טליה
    11/05/2020

    התוקף לא תלוי בכלום? למשל בזה שהחנייה שלנו תת קרקעית והסלקל לא שוהה הרבה בשמש וחום? בגדול הוא במצב מצוין.. בכל מקרה ניקח זאת בחשבון.

    ראיתי פה כמה סקירות שלך על ספורטליין לעומת הבייבי בוס, ויש לי כמה שאלות נוספות -
    1. האם ההבדל בגלגלים ניכר גם בדגם הxl של סיילו לעומת הטייגר? אנחנו מסיימים עכשיו 9 שנים עם בייבי ג'וגר ורגילים ממש לנוחות בניוד, דרכי עפר ומה לא.. מחפשים משהו סביב אותה רמה.
    2. לגבי הבד - האם ניתן לשליפה וכיבוס? בשני הדגמים.
    3. האם בשני הדגמים אפשר להושיב את התינוק בטיולון בצורה זקופה? כמה מצבים יש למשענות?
    4. הסל מתחת לעגלה בגודל דומה בשני הדגמים?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/05/2020

    שלום טליה,

    אכן כן, התוקף לא תלוי בכלום. היצרנים מגדירים זאת כעייפות חומר. בנוסף הם לא רוצים לקחת אחריות לאחר תקופה מסוימת. כמוכן כשיש שוק יד 2 גדול בעולם וקיים סיכוי ענק שימכרו המון מושבים לאחר תאונה, היצרן רוצה לדעתי שלאחר זמן מסוים לפחות המוצר ירד מהכביש.

    1. לדעתי כן, הטייגר לדעתי יותר יעילה, שקטה ופחות קופצנית.
    לגבי בייבי ג'וגר תלוי בדגם ואז אוכל להשוות.
    2. כן, גם בבייבי בוס וגם בסיילו ניתן לשלוף את הבדים.
    3. בבייבי בוס אכן כן. יש 3 מצבים: שכיבה כמעט שטוחה, ביניים וישיבה.
    4. בטייגר הסל יותר גדול בכ- 10%.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו