התייעצות בקניית עגלה ראשונה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות בקניית עגלה ראשונה
    טלי
    01/05/2020

    שלום
    אנחנו מתלבטים מאוד בקנית העגלה הראשונה
    אנחנו גרים בעיר בקומת קרקע(3מדרגות סה"כ)
    העגלות שראינו ואהבנו הן :
    * Inglesina Aptica נורא אהבנו אותה האמת הדבר היחיד שחסרון מבחינתי זה הגגון בטיולון שמרגיש נורא חלש .
    * ABC דגם סלסה - עגלה מרגישה מאוד יציבה וקלה לתפעול, הרתיע אותי הגודל שלה , היא ניראה מסיבית קצת.
    * סיילו דגם ספורט ליין PL - קלה נורא לתפעול אך הבנתי שמבחינת בולמים וגלגלים היא פחות בהרבה מה2 הראשונות.

    מה דעתך? איזה עגלה באמת ממולצת? לנוחות התינוק בעיקר?
    מבחינת כובד הן לא היו לי כבדות , והקיפול בכולן היה מאוד נוח ומהיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/05/2020

    שלום טלי,

    לדעתי לנוחות התינוק הסלסה או האפטיקה עדיפות בהרבה על הסיילו.
    כמו שאני מציין תמיד, למשקל קל יותר, גודל קטן יותר וקיפול קומפקטי יותר לדעתי יש מחיר וזה או נוחות התינוק או הניוד או גם וגם.

    לגבי האינגלזינה, אכן אחד הדברים שאני פחות אוהב זהו גגון הטיולון.
    בנוסף אם רוצים לחבר סלקל אז רק סלקל של אינגליזינה מתאים.
    בהשוואה לסלסה היא צרה יותר ב-11 ס"מ ברוחב הגלגלים, במעברים צרים יהיה יותר נח להתנייד איתה.
    הסלסה יותר גבוהה גם באמבטיה וגם בטיולון, יש לה קפיצים שלדעתי יותר טובים בעיקר ככל שהדרך תהיה יותר משובשת. הגגון בטיולון יותר מצל ויושב יותר יציב, מתחברים עליה הסלקלים המובילים מבחינה בטיחותית, סל החפצים גדול יותר.

    בסה"כ למי שלא רוצה להתפשר על נוחות התינוק או הניוד אלו 2 מהעגלות היותר מומלצות לדעתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו