עגלה מגיל לידה לילד ראשון

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • עגלה מגיל לידה לילד ראשון
    מור
    04/05/2020

    היי,

    התלבטנו בין 2 עגלות:
    סייבקס מיוס 2 וספורטליין סיילו (רגיל, לא xl)
    אנחנו גרים בעיר ורוצים עגלה איכותית וקומפקטית שיש עליה מספיק ביקורות טובות של אנשים. גרים בקומה שניה בלי מעלית לכן רצינו גם טיולון קל ושתהיה נוחה לקיפול.
    הנטיה הייתה לכיוון ספורטליין סיילו בגלל הפרשי המחיר הגבוהים ואז נתקלנו בדגם של סייבקס כמו בתמונה שנראית עגלה דומה למיוס ובחצי מחיר, נשמח לשמוע את דעתך בנושא ואם יש המלצות נוספות כמובן, תודה רבה!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלה מגיל לידה לילד ראשון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/05/2020

    שלום מור,

    על הדגם של סייבקס בתמונה אני פחות ממליץ. אמליץ רק על הטיולון וגם אז רק בגיל שנה+
    הטיולון הוא חד כיווני ולדעתי ולפי מחקרים רצוי מאוד שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה+ ולכן אני פחות ממליץ.
    כמוכן שינוי המצבים מתבצע עם שרוך ולא לחצן, לדעתי מנגנון פחות ידידותי להורה עם בלאי גבוה יותר.
    בין מיוס לספורטליין.
    המיוס הרבה יותר יקרה אבל היא יותר קלה בערך בקילו וחצי. מבחינת ניוד היא והסיילו הרגילה די זהות אבל הסיילו XT או PL יותר נוחות לניוד לדעתי בגלל גלגלים יותר גדולים. כמוכן לכל דגמי הסיילו יש ידית טלסקופית שאיתה יותר נוח לעלות ולרדת מדרכות גבוהות (בפחות מאמץ).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה מגיל לידה

    רוני
    06/05/2020

    אני ממש ממליצה דווקא על בי אגיל M החדשה של ברייטקס. עגלה מעולה מגיל לידה עד 22 ק"ג. אנחנו עברנו לטיולון לא מזמן והיא פשוט מושלמת. קניתי באתר של ברייטקס יותר זול מבחנויות.. מקווה שזה עוזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/05/2020

    שלום מור,

    א. היא ממש לא חדשה אם כבר מאוד מאוד ותיקה, יצאה בשנת 2012.
    ב. אני דווקא פחות ממליץ. נכון היא קלה, פרקטית, מאוד נוחה לקיפול והניוד סביר אבל וזה אבל גדול, לדעתי ולפי מחקרים מומלץ מאוד שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה +, בברייטקס הטיולון פונה רק לכיוון הנסיעה. יש לזה חשיבות עצומה להתפתחות הקוגנטיבית של התינוק, הקשר עם ההורה, זה מאפשר להשכיב על הבטן בטיולון, מצמצם חרדת נטישה ועוד המון המון יתרונות, לכן אני לילדיי לא ויתרתי על כך וממליץ לכולם לא לוותר על כך.
    ג. שינוי המצבים בטיולון מתבצע עם שרוך, מנגנון מאוד לא נוח לדעתי, בעיקר שהתינוק בעגלה במצב שכיבה/ביניים ורוצים להושיב. בנוסף זה מנגנון עם בלאי גבוהה יותר עם מנגנון לחצן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו