כסא בטיחות מגיל לידה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • כסא בטיחות מגיל לידה
    מיקה
    06/05/2020

    היי, מחפשים כסא בטיחות מגיל 0
    כרגע מתלבטים בין הצ'יקו נקסטפיט לבין ברייטקס בולוורד
    פחות מסתכלים על ההיבט הכלכלי בנושא הזה, אלא באמת שיהיה הכי בטוח שאפשר. מה לדעתך הכסא העדיף מבין השניים?
    ילד ראשון באוטו מרווח
    חוששת שבצ'יקו סגירת החגורה תהיה פחות נוחה, האם הסגירה בברייטקס אכן נוחה משמעותית?
    בנוסף חשבנו גם על ברייטקס דואלפיקס בגלל הסיבוב והנוחות של הכנסת והוצאת התינוק מהאוטו, האם זהו רק גימיק והנוחות היא לא משמעותית? האם הוא נחות מבחינה בטיחותית וכדאי להצמד לכסאות שהזכרתי קודם?
    תודה רבה על העזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כסא בטיחות מגיל לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/05/2020

    שלום מיקה,

    מבחינת בטיחות שניהם ברמה הכי גבוהה שיש.
    לדעתי כיסא מסתובב זה גימיק, יתכן וזה מעט יותר נוח להורה אבל זה לא באותה רמת בטיחות כמו כיסא קבוע.
    אני ממליץ להתמקד בצ'יקו או ברייטקס בולוורד.
    אם הכוונה לסגירת חגורת הבטיחות על הכיסא אז אכן, בברייטקס זה משמעותית יותר נוח אבל, את הצ'יקו ניתן להתקין עם איזופיקס שזה גם סופר נוח, ההבדל יהיה אם עדיין הכיסא יהיה בשימוש מעל 18 ק"ג, אז לברייטקס יהיה יתרון משמעותי בנוחות ההתקנה. לא ניתן להתקין כיסא באיזופיקס כשהילד מעל 18 ק"ג כי אז אין לאיזופיקס שום ערך בטיחותי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו