עגלה לילד ראשון סביבה כפרית

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • עגלה לילד ראשון סביבה כפרית
    רותם
    23/05/2020

    שלום קובי
    אנחנו מתלבטים בין כמה עגלות בעקבות ההמלצות שקראנו פה.
    גרים בסביבה כפרית בקומת קרקע ובעלי רכב עם תא מטען גדול.
    מתלבטים בין העגלות הבאות-בוגבו קמיליון 3, סלסה ABC ובין העגלות של פג לא כל כך הבנתי את ההבדלים בין דמגי הבוק השונים לבין האיפסי.
    חשוב לנו נוחות לתינוק מחד ומצד שני נוחות תפעול.
    את הבוגבו אני מכירה מחברה ויודעת שהיא עמידה מאד.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/05/2020

    שלום רותם,

    הבוגבו מאוד מיושנת. זו עגלה שיצאה במקור ב-2007 ונעשו מעט שינויים לאורך השנים. כמוכן הגלגלים הקדמיים שלה לא יהיו הכי יעילים לדרך משובשת. דגם הפוקס 2 לדעתי יותר מתקדם גם בניוד, גם במשקל וטיפה בתפעול. יש לקחת בחשבון שבשני הדמים האמבטיה והטיולון חולקים מסגרת משותפת, כלומר קצת בעייתי לעשות רוטציה בינהם. כמוכן אין שכיבה ישרה, המושב נשכב בתנוחת עירסול, לדעתי שכיבה ישרה עדיפה. צריך לפרק את מושב הטיולון טרם הקיפול.
    בפג יפסי מקבלים מושב זהה בזווית השכיבה לבוגבו ולכן אני יותר נוטה להמליץ על הבוק + שדרוג לשלדת S (עם הידית הטלסקופית כמו של היפסי). הפג יותר נוחה לקיפול ויותר קומפקטית במעט מהסלסה.
    הסלסה מציעה מושב עם שכיבה ישרה אפילו זווית שטוחה יותר גם משל הבוק. היא הגבוהה מה-3 אם מישהו מההורים גבוה.
    לדעתי הכי נוחה בניוד ובעיקר בבלימת הזעזועים.
    היא הכבדה מה-3 והכי רחבה (לטוב הכי מרווחת לתינוק, לרע במעברים צרים קשה יותר להתנייד).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    רותל
    23/05/2020

    תודה על התגובה.
    מה ההבדל במשקל בין הפג לסלסה?
    האם יש עגלות נוספות שיכולות להתאים לנו?
    ולגבי הפג רואה הרבה דגמים של הבוק, מה ההבדלים בינהם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/05/2020

    שלום רותם,

    אם משדרגים לשלדת S בפג אז ההבדל הוא פחות מק"ג לטובת הפג. בדגמי הפג ההבדלים הם עיצוביים/בדים/רמת גימור וכו', אין הבדל טכני מלבד דגם הפופאפ שבו האמבטיה קלה יותר בקילו וניתנת לקיפול.
    אפשר גם לבדוק את אינגלזינה אפטיקה שדומה מאוד לבוק בסגנון, משקל, קיפול וכו'.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    רותם
    25/05/2020

    מה לגבי הקרוז של אפפה בייבי? מאד אהבנו את הקיפול והנוחות, מה לגבי הניוד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/05/2020

    שלום רותם,

    היא אכן יחסית נוחה לניוד. בעיקר בדרכים העירוניות וגם טיפה מעבר (לדעתי לדרישות שלכם היא תתאים). הקיפול מזכיר את של הסלסה.
    אני אישית פחות אוהב את המושב שלה שכמו בפג יפסי מדובר במושב שלא נשכב לזווית ישרה אלא לתנוחת עירסול.
    חשוב לציין שבארה"ב ובאירופה הושקה הקרוז 2 לפני כחודשיים!
    ברגע שיצרן מכריז על דגם 2 לפעמים זה שינויים קלים אבל הקרוז החדשה קיבלה שלדה חדשה לחלוטין. זה קצת מדאיג בנושא האחריות בעוד 5 שנים (בדרך כלל יצרנים שומרים סטוק של חלפים ל-5 שנים).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    רותם
    29/05/2020

    תודה קובי
    בדקתי באתר של שילב ואני רואה שהאפה בייבי לפי מה שכתוב מגיעה לזווית של 180, אתה כתבת אחרת....פשוט רוצה לוודא איך ניתן לדעת בודאות?
    מתלבטים בינה לבין הסלסה בעיקר לאור העובדה שהאפה מעט יותר צרה.
    נשמח לדעתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/05/2020

    שלום רותם,

    גם תנוחת עירסול בפועל נראית 180 מעלות אבל זה רק המסגרת של המושב שבזווית זו. בפנים המושב יש שקע בין הגב לישבן. לכן טכנית מה שרשום נכון, בפעול לא. אפשר פשוט לגשת לחנות להשכיב ולראות למה כוונתי.
    לדעתי, לפחות בכל הקשור לנוחות התינוק: האמבטיות של שתיהן מצוינות (לדעתי הכי מפנקות ונוחות לתינוקות), לעומת זאת הטיולון בסלסה לדעתי הרבה יותר נוח לתינוק. בנוחות ההורה הן די זהות למעט (כפי שציינת) רוחב השלדה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלה אחרונה

    רותם
    30/05/2020

    תודה רבה, עזרת לנו מאד!!!
    האם דגם הקרוז שיש בארץ הוא הדגם החדש שנקרא v2?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/05/2020

    שלום רותם,

    לא! כפי שציינתי בתשובה לפני הקודמת. לפני כחודשיים הושקה הקרוז 2 (V2) בארה"ב ואירופה ואילו בארץ נמכר הדור הראשון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    רותם
    30/05/2020

    ידוע לך מתי יגיע הדגם החדש? אנחנו צריכים עגלב בסוף ספטמבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/05/2020

    שלום רותם,

    אין לי מושג אבל להערכתי די בטוח שלא בשנה הזו 2020.
    דגם הקרוז החל להימכר בארץ רק לפני כשלושה חודשים. הדגם החדש מצריך בדיקה במכון התקנים, זה לבד לוקח המון זמן.
    לדעתי שיקול דעת לא נכון של היבואן להשיק מותג עם דגם מיושן כשבספטמבר 19 הוצגה הקרוז V2

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    רותם
    02/06/2020

    תודה רבה קובי, היבואן עדכן שהדגם החדש יגיע באוגוסט ואז זה יתן לנו באמת את הזמן להתלבט.
    אשמח רק להבין ממך מה ההבדל בזויות השכיבה מבחינת נוחות התינוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/06/2020

    שלום רותם,

    בגדול מושב שכיבה מלאה מציע את היתרונות הבאים:
    ניתן לעבור לטיולון לפני גיל חצי שנה.
    ניתן להשכיב על הבטן.
    אם התינוק נרדם בטיול ארוך אפשר לישון כמה שעות שצריך, בתנוחת עירסול כמו בסלקל מומלץ שלא לשהות בזווית זו זמן ממושך.
    מכין את התינוק לזחילת גחון (מומלץ שתינוקות לפני שהולכים יעברו תהליך של שכיבה על הבטן, להתגלגל מהגב לבטן, זחילת גחון, זחילה על 4 והליכה).

    היתרונות:
    זה מכין לזחילה על 4.
    מונע החלקה כשיורדים ממדרכה עם הגלגלים הקדמיים קודם.
    מונע מהתינוק להתגלגל לצדדים.

    אני אישית תמיד אמליץ על שכיבה מלאה. בתנוחת עירסול תמיד יש אחוז של הורים/תינוקות שלא מרוצים מהזווית הזו לעומת 0% שיתלוננו על זווית השכיבה הישרה. אם תשימי לב, כל הטיולונים שנמכרים מגיל חצי שנה כטיולונים כולם עם שכיבה מלאה.
    בעבר עוד חשבתי שאם יש אמבטיה ענקית עד 9 חודשים (כמו שיש בסלסה או האפפה בייבי) אז יהיה פחות צורך ביתרונות של השכיבה המלאה. בפועל אף אחד לא מושך עם האמבטיה מעבר לחצי שנה וכמו שציינתי, יש תינוקות שזה פחות נוח להם. אציין שבעגלות עם אמבטיה ענקית יש פחות תלונות בנושא אבל עדיין יש.
    רוב היצרנים בעולם שהיו עושים זווית כזו או שעברו לזווית ישרה באותם הדגמים או שהוציאו דגמים חדשים ובכל הדגמים החדשים הזווית של הטיולון הייתה ישרה.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה

    רותם
    05/06/2020

    שלום קובי
    בדקנו היום את העגלות ברכב ונראה שקצת יקשה עלינו המשקל והקיפול בסלסה....
    אם רוצים לרדת במשקל איזה עגלה תתאים לנו?
    נשמח להמלצות
    הסתכלנו על הספורטליין.
    אבל קצת מוטרדים מהאמבטיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/06/2020

    שלום רותם,

    ירידה במשקל תוביל לירידה של דברים אחרים.
    כמו שציינת הסיילו קלה יותר בכ-2 ק"ג. מה שיורד בהשווה לסלסה זה אמבטיה יותר בסיסית גם בגדול וגם בבדים, טיולון יותר בסיסי, צר יותר ונמוך, אין קפיצים כמו בסלסה, סל יותר קטן, גגון טיולון יותר קטן.
    אז כמו שאני מציין תמיד תמיד יש משהו על כף המאזניים שצריך לשים בתמורה לנוחות שלנו.
    בסגנון של הספורטליין יש את הטייגר שלדעתי מציעה יכולת ניוד עדיפה, קיפול יותר קטן, אמבטיה לא ברמה של הסלסה אבל לדעתי טיפה יותר איכותית מהסיילו, טיולון הרבה יותר איכותי ומכיוון שיש זמן אז טייגר 2 תגיע בסוף יולי אם המון שיפורים כך שזו אופציה טובה מה גם שהטייגר קלה יותר בכ-2 ק"ג מהסיילו.
    אם רוצים טיפה לרדת במשקל אז פג בוק פלוס עם שלד S51 תציע את המימדים של הסלסה באמבטיה והטיולון, הקיפול יותר נוח ויותר קומפקטי. היא פחות נוחה בניוד מהסלסה ואין לה קפיצים שרמה של הסלסה אבל, זה מפחית בערך ק"ג במשקל ביחס לסלסה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו