התייעצות לגבי עגלה וסלקל

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות לגבי עגלה וסלקל
    דנה
    24/05/2020

    היי קובי
    נשמח להמלצתך, אנחנו מתלבטים לגבי רכישת עגלה בין 2 דגמים
    הספורט ליין סיילו PL לבין הבייבי בוס טייגר דגם של 2019 (שניהם עומדים בטווח המחירים שלנו)
    איזה עגלה עדיפה מבין השניים?
    ואיך הסלקל של אבינוט דגם קייט? האם מומלץ בחינת תקנים ומבחני ריסוק?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות לגבי עגלה וסלקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/05/2020

    שלום דנה,

    לגבי העגלות, הטייגר יותר קלה בכמעט 2 וחצי ק"ג, לדעתי יותר נוחה לניוד בזכות גלגלים/צמיגים יותר איכותיים, מעבר לנוחות הניוד הצמיגים של הטייגר מקנים נסיעה שקטה יותר, בלימת זעזועים טובה יותר ובלאי משמעותית נמוך יותר.
    האמבטיה של הטייגר מציעה מזרן נושם. בטייגר האמבטיה יצוקה מפלסטיק ולדעתי זה מקנה הגנה טובה יותר אם נתקלים במשהו, כמוכן זה אטום יותר לרוח, אבק, מים וכו'.
    מצד שני בסיילו ניתן לקפל את האמבטיה בגמר השימוש לאחסון שתופס פחות מקום.
    בטיולון הטייגר מציע מושב יצוק מפלסטיק, לדעתי זה מספק תמיכה טובה יותר וגם יוצר זווית ישיבה זקופה יותר.
    בסיילו ניתן לקפל יחד עם הפגוש ובטייגר יש לנתק צד אחד טרם הקיפול (די פשוט לביצוע).
    הטייגר עומד לאחר הקיפול, הסיילו לא.
    מבחינת כביסה, בטייגר ניתן לכבס גם את הגגונים ויותר קל לכבס את ריפוד מושב הטיולון כי הוא נשלף מהפסלטיק. בסיילו התמיכת פרספקט נמצאת בתוך המושב.

    לגבי הסלקל, מדובר בסלקל פולני וברמת בטיחות טובה מאוד.
    תקנים יש לכל הסלקלים שנמכרים בארץ גם אירופאי (או אמריקאי) וגם ישראלי שמאשר ע"פ אחד התקנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו