המלצה לעגלה לתינוק ראשון

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לעגלה לתינוק ראשון
    שושי
    25/05/2020

    היי קובי,
    נשמח לעזרה בבחירת העגלה שלנו.
    חשוב שתהיה איכותית ועמידה, שתתגלגל בקלות ובכיף ברחובות, עליה וירידה של מדרכה, שתהיה יציבה ובמסגרת המגבלות האלה כמה שיותר קלה ונוחה לקיפול
    ושתיהיה רחבה ונוחה מספיק לתינוק אך עם עיצוב חדשני וצרה שתעבור בקלות במעברים,
    תודה על העזרה!
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לעגלה לתינוק ראשון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/05/2020

    שלום שושי,

    אין עגלות שיכולות להכיל הכל.
    לדעתי בייבי בוס בובקט הכי תתאים לכל הדרישות.
    היא קלה: רק 8.3 ק"ג לשלדה וטיולון. רוחב גלגלים צר: 53 ס"מ.
    יש לה גלגלים מעט יותר גדולים מעגלות דומות (בטח שבאזור משקלה) והם גם מחומר מאוד איכותי ולכן, יכולת הניוד מעולה ושקטה כנ"ל לבלימת זעזועים.
    עניין העיצוב זה טעם אישי.
    ביחס למשקלה היא מאוד מרווחת לתינוק (אי אפשר לדרוש שמצד אחד עגלה תעבור במעברים צרים שזה אומר עגלה ברוחב צר ומצד שני שתהיה רחבה לתינוק. הבובקט עוד איכשהו מצליחה לשלב היטב בין השתיים).
    היא מאוד איכותית וחזקה.
    יש לה גגונים מעולים לא חדירים לנוזלים, רשתות איוורור ומזרן נושם באמבטיה
    החיסרון כרגע: עקב ביקוש רב יש חוסר בעגלה ונשאר רק צבע אחד שזה שחור זהב. אם הלידה באזור אמצע יולי אז יגיע משלוח נוסף כך שאפשר לשריין מראש.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לעגלת תינוק ראשון

    שושי
    25/05/2020

    תודה על התשובה המהירה
    רציתי לשאול מה עם עגלת סייבקס מיוס 2 ואויסטאר 3

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אויסטר 3 / סייבקס פריאם /מאמאס אנד פאפס

    שני
    26/05/2020

    היי!
    אשמח לחוות דעת בנוגע לשלוש העגלות.
    מתקשה לבחור מבין ה3.

    חשובה לי נוחות התינוק(ת), נסיעה חלקה, מראה ואיכות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/05/2020

    שלום שושי,

    באויסטר ובפריאם את בורחת מכל הדרישות שלך בנושא הנוחות שלך. מדובר בעגלות גדולות ומגושמות וגם כבדות. כמוכן יחסית גדולות לאחר הקיפול. לגבי מיוס, היא יותר עונה לדרישת המשקל אבל לא לדרישת הניוד, לדעתי היא לא נוחה לניוד ככל שהדרך יותר משובשת ומאוד קשה לעליה וירידה ממדרכות גבוהות ככל שמשקל התינוק עולה.
    לגבי מראה, ממליץ שזו תהיה הדרישה האחרונה. במהלך עשרות השנים שלי בתחום ראיתי אחוז מאוד גבוה של הורים שבוחרים עגלה רק ע"פ המראה ומהר מאוד רוכשים עגלה נוספת. העגלה היא כלי עבודה שיעבוד איתך שעות רבות במהלך היום, חשוב שתהיה נוחה גם לך וגם לתינוק (כפי שציינתי את השילוב המושלם ולכן רצוי למקד עצמכם למה אתם מעדיפים יותר).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו