עגלת תינוק מגיל לידה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • עגלת תינוק מגיל לידה
    חיה
    27/05/2020

    אני מתלבטת על עגלת ליסבון של חברת בייבי סייף... או עגלת סיטי תור לאקס של בייבי ג'וגר (שעולה יותר יקר ולכן ההתלבטות..אבל אשמח לדעת האם ההבדל משמעותי) אשמח לקבל חוות דעת מקצועית. אנחנו מחפשים עגלה חזקה, שתשרוד טיסות, נוחה בירידה במדרגות וכמובן נוחה לתינוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלת תינוק מגיל לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/05/2020

    שלום חיה,

    לדעתי שתיהן לא אופציות טובות, בטח שלא למדרגות (טכנית אסור לעלות עם אף עגלה מדרגות אבל אם כן, רצוי שתהיה ידית טלסקופית ולשתיהן אין. כדי לעלות מדרכה גבוהה או מדרגה יהיה צורך במאמץ פיזי רב שיוביל לשחיקה של הידית לעיתים עד מצב שבר).
    לגבי טיסות, ראיתי שגם העגלות החזקות ביותר "מצליחות" להישבר. זה נטו עניין של איך החברה מטפלת בעגלה.

    לדעתי עגלות כמו סיילו או בובקט של בייבי בוס (פחות או יותר נמכרות סביב מחיר הג'וגר) הרבה יותר יתאימו לדרישות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה..המשך לשאלה..

    חיה
    28/05/2020

    תודה על הכיון הנוסף!
    אני לא מוצאת בחיפוש באינטרנט עגלת סיילו של בייבי בוס. יש עגלת טייגר של בייבי בוס, לזה הכוונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו..

    חיה
    28/05/2020

    שכחתי לציין שאנחנו גרים במקום עם מדרכות לא נוחות והרוסות.. אז יכול להיות שהטייגר של בייבי בוס יהיה מתאים יותר? ואם כן, בתמונות זה ניראה שהפגוש מונח בצורה כמו קשצ במקביל לראש של שהילד ולא כמו ברוב העגלות בגובה הידיים- אז האם הוא מתכוונן, זאת אומרת- האם ניתן לחבר אותו בכמה גבהים? אן שמה שיש בסרטו זה האפשרות שיש לחבר..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    28/05/2020

    שלום חיה,

    המלצתי על 2 עגלות.
    סיילו של חברת ספורטליין, עכשיו שרשמת שהמדרכות לא נוחות אז עדיף ללכת על דגם הXL שלהם. צריך לקחת בחשבון שהיא טיפה כבדה ביחס לבייבי ג'וגר.
    ובייבי בוס המלצתי על הבובקט שהיא קלה יותר אבל עם המדרכות בעייתיות אז לדעתי הטייגר עדיפה לדרישות שלכם, היא שוקלת בדיוק כמו הבייבי ג'וגר רק שלדעתי יש לה גלגלים הרבה יותר טובים + ידית טלסקופית.
    לגבי הפגוש, הוא לא בגובה הראש אלא בגובה החזה, בסרטון צילמו בובה ולא תינוק אמיתי. לא ניתן לכוונן אותו בגבהים. בכל מקרה הוא מגן היטב אבל חשוב להבין שהפגושים לא נועדו להגנה. מה שמגן הן הרצועות וחובה תמיד לחגור את התינוק בעגלה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו