אמבטיה של בוגבו בי

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • אמבטיה של בוגבו בי
    לירון
    30/05/2020

    מתלבטת לגבי החלפת עגלה לקראת ילד שני. בראשון השתמשנו באינגליזינה טרילוג'י, ועכשיו מחפשת משהו קל יותר, ושיתפוס פחות מקום באוטו.
    שוקלת את הבוגבו. אני יודעת שהאמבטיה שלה רכה (שונה מאד מזאת של האינגליזינה).
    לא יודעת למה, משום מה נראית לי פחות בטיחותית מהאחרות. האם אני צודקת?
    עד איזה גיל אפשר להשתמש בה? האם מתאימה גם לתינוק שכבר מתחיל קצת לזוז, להזיז את הראש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמבטיה של בוגבו בי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/05/2020

    שלום לירון,

    ראשית הבי לא יותר קלה מהטרילוג'י במשקל! היא מעט יותר קומפקטית ולדעתי הרבה יותר נוחה בניוד.
    מבחינת האמבטיה, אכן לדעתי עקב האכילס של הבי זו האמבטיה, היא קטנה ואין עם זה בעיה בטיחותית אבל היא צפופה בעיקר ככל שהתינוקות גדלים ועוד יותר בעייתי בחורף עם לבוש עבה. האמבטיה מוגדרת עד גיל חצי שנה, בפועל ראיתי מקרים שבגיל 3 חודשים הייתה צפופה. זה כמובן מאוד תלוי התפתחות התינוק והעונה.
    אולי שווה לשקול רכישת בי רק כטיולון וחצי שנה ראשונה ללכת עם האינגליזנה שהאמבטיה שלה לדעתי BY FAR הרבה יותר טובה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו