התלבטות בין 3 עגלות תאומים

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות בין 3 עגלות תאומים
    מוריה
    31/05/2020

    שלום קובי, ותודה על האפשרות להתייעץ כאן!
    אנחנו לקראת לידה ראשונה בע"ה של תאומים.
    מתלבטים לגבי עגלה, כשכרגע המגבלה הכי רצינית מבחינתנו קשורה לגודל. פתח הדלת שלנו הוא 74 סמ בערך ולכן נצטרך עגלה צרה. הרכב שלנו בעל תא מטען קטן (טויוטה יאריס) ולכן נזדקק בנוסף לעגלה עם קיפול קומפקטי.
    בבירור שערכנו נשארנו עם 3 אופציות רלוונטיות: קוקו ביבה, בייבימונסטרס איזי טווין 3.0 ובייבי ג'וגר סיטי טור.
    האם תוכל לעזור לנו להבין מה היתרונות והחסרונות של כל אחת? והאם על מי מהן אתה ממליץ במיוחד?
    אתה יודע לומר אם אמבטיה זו חובה? כי בחנויות בהן ביקרנו נאמר לנו שהרבה אנשים או שלא קונים אמבטיות בכלל או שקונים ולא משתמשים...
    בנוסף, אם אתה מכיר עגלה מומלצת שעונה לדרישות ואינה אחת מהשלוש - נשמח לשמוע.
    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/06/2020

    שלום מוריה,

    לגבי אמבטיה, לדעתי ליחיד לא הייתי מוותר. בתאומים זה מאוד מסרבל (בטח כשיש רכב קטן ולכן זה שיקול שלכם).

    לגבי העגלות:
    הג'וגר הכי קטנה לאחר הקיפול, היא והקוקו הן הקלות ביותר.
    מצד שני היא הצרה ביותר ברוחב הפנימי, עם גלגלים הכי קטנים ולכן לדעתי יכולת הניוד שלה בינונית ומטה (תלוי תוואי הדרך).

    הקוקו: קלילה, נוחה מאוד לניוד, תפעול וקיפול. היא הרחבה מה-3 אבל עדיין פחות מ-74. לא ניתן לצרף לה אמבטיות. קשה לבדוק אותה פיזית מכיוון שלא נמצאת בהרבה חנויות כרגע.

    מונסטרס: לדעתי הכי נוחה בניוד מה-3, יש לה מערכת קפיצים מעולה מה שאי אפשר לומר על ה-2 האחרות. בנוסף לקפיצים יש לה את הגלגלים/צמיגים הכי איכותיים לדעתי. צרה כמו הג'וגר בגלגלים אבל יותר מרווחת בפנים ויותר ארוכה. היחידה שמאפשרת לרכוש או אמבטיה רגילה או אמבטיה רכה שפחות תסרבל את העניינים (כי ניתן לקפל איתה אבל הן צרות מהאמבטיה הרגילה). הכבדה מה-3. הכי מאובזרת לתניוקות ולכן לדעתי המושבים שלה הם הנוחות מה-3

    אני ממליץ לגשת לחנות ולהתנסות עם כל אחת. לדעתי חובה גם לבדוק ברכב כל אחת. אין לי המלצות נוספות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו