התלבטות בין אינגלזינה לבין nuna triv

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות בין אינגלזינה לבין nuna triv
    Christina Zarik
    31/05/2020

    שלום לך
    זהו הילד הראשון, מחפשת עגלה נוחה מאוד לילד וגם חשוב שתהיה גם נוח לי עקב בעיות בגב שאני סובלת הם משקל וכיפופים לא ממש עושים לי טוב , אשמח לדעת מה דעתכם בין המותג אנגלזינה לבין nuna triv תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/06/2020

    שלום כריסטינה,

    לאינגלזינה יש 2 דמים מאוד שונים אחד מהשני. טרילוג'י או אפטיקה.
    טרילוג'י שקלה משמעותית, יותר נוחה לקיפול וגם יותר קומפקטית. מצד שני פחות נוחה לניוד. לכן הטרילוג'י עונה טובה יותר לדרישות.
    הטריב יותר נוחה לניוד מהטרילוג'י, יותר מתקדמת מבחינת המושב, גישה לסל החפצים, יש לה ידית טלסקופית ולכן לדעתי עדיפה על הטרילוג'י. יחד עם זאת לדעתי מחירה הרבה מעבר למה שצריך להיות מכיוון שהיא נמכרת רק ברשת אחת.
    בכמעט מחצית אפשר ללכת על עגלות ספורטליין סיילו (רגילה או XL) או עגלות בייבי בוס (טייגר או בובקט) שלדעתי לא נופלות ממה שהטריב מציעה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך

    כריסטינה
    02/06/2020

    בראש ובראשונה תודה רבה על המענה
    אם שנייה אשם את המחיר בצד אז אני יכולה לקחת את הנונא בראש שקט, אני והילד נהנה ממנה ?
    ביומיים האחרונים אני לא מפסיקה לקבל הודעות מאמהות על סייבקס מיוס 2
    ראיתי אותה, למעט שנראתה לי קטנטונת וקצת נמוכה מהשאר היא בסה״כ בסדר
    אז , אם אשווה אותה עם הנונא מה עדיף לי ולילד ?
    תודהה רבה על היחס 🙏🏼

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/06/2020

    שלום כריסטנה,

    לגבי הנונה, קשה לומר. היא מאוד מאוד חדשה גם בעולם ואין חוות דעת של משתמשים. על פניו לדעתי המוצר איכותי ונוח מהרבה בחינות.
    אני אישית חושב שנונה עדיפה על המיוס גם בניוד שלדעתי יהיה יותר נוח וגם במושב שמספק תמיכה טובה יותר כי בסייבקס המושב עשוי מרשת. מצד שני לדעתי המיוס מציעה אמבטיה איכותית יותר, יש קפיצים איכותיים לגלגלים (בנונה אין לגלגלים האחוריים). לדעתי הזווית של הידית בנונה פחות ארגונומית ונוחה מה גם שהיא גורמת לידית לא להתארך מספיק, כשמכיבים את המושב למצב שוכב (כשהוא פונה לכיוון הנסיעה) הוא יוצא מעבר לידית (לדעתי קצת פחות נוח להורה בעיקר גבוה ובעייתי לתלות תיק).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו