התלבטות בין ארבעה סוגי עגלות

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות בין ארבעה סוגי עגלות
    נטלי
    14/06/2020

    שלום קובי,
    אנחנו מתלבטים בין 4 עגלות. אנחנו גרים בעיר וחשובה לנו ההתניידות אך גם הנוחות של התינוק.
    1. נונה טריב
    2. בייבי בוס טייגר
    3. מיוס 2
    4. הייבי כוגר סיטי טור לקס
    במידה ואין בעיה של מחיר, על איזו עגלה היית ממליץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/06/2020

    שלום נטלי,

    כולן יחסית קלות ושוקלות באזור 8 וחצי ק"ג.
    כולן מתקפלות בקלות וביד אחת לגודל קומפקטי.
    הג'וגר מסורבלת לפתיחה לדעתי לאחר הקיפול, לדעתי הכי פחות נוחה לניוד מה-4 גם בעיר היא לא הכי נעימה.
    גם במיוס וגם בנונה המושב עשוי מרשת, לדעתי זה פחות מספק תמיכה לתינוק, בעיקר אם רוצים להשכיב על הבטן.
    גם למיוס וגם לג'וגר אין ידית טלסקופית ולכן יהיה צורך בהפעלת מאמץ בעליה וירידה ממדרכות גבוהות, ככל שהתינוק יגדל כך המאמץ יגדל.
    אם יש זמן אז ביולי תגיע הטייגר 2 שלדעתי מציע את כל היתרונות, גם ניוד נוח (לדעתי היא והנונה מציעות את הגלגלים הכי איכותיים וידית טלסקופית ולכן הכי נוחות לניוד).
    הדגם החדש יציע אמבטיה עם גגון ענק, רשת איוורור ומזרן נושם. המושב ניתן לקיפול לשני הכיוונים (במיוס לא, בג'וגר מסורבל אם הפנים אליכם), גם בנונה מתקפל לשני הכיוונים באותה קלות (עם הפנים קידמה לא ניתן להעמיד אותה).
    הטייגר 2 תגיע בסוף יולי וכרגע ניתן להתרשם רק מהטייגר הנוכחית.

    כמובן שאני תמיד ממליץ לגשת לחנויות ולבדוק פיזית את העגלות שזה אומר:
    לשים משקל של 12 ק"ג בתוכן, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה גבוהה עם המשקל בעגלה.
    לנסות לתפעל (לחבר אמבטיה וטיולון, לשנות מצבים בטיולון), לנסות לקפל עם הטיולון ולפתוח. לבדוק ברכב.
    זה נותן מדד ומצמצם את האופציות.



    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    נטלי
    15/06/2020

    ממש תודה על התגובה המהירה
    ממש אהבתי את הטייגר ואת הנונה
    שתי שאלות שעלו לי: האם בטייגר 2 עדיין יהיו 2 גלגלים גדולים יותר (זה בעיקר מה שאהבתי בעגלה)
    בחנות אמרו לי שהטייגר פחות יציב אם שמים עליו תיק כבד, האם אתה מסכים, האם יהיה טוב יותר בטייגר 2?
    ממש תודה על התגובה המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/06/2020

    שלום נטלי,

    א. אשמח לדעתי באיזו חנות אמרו לך שהטייגר פחות יציבה.
    בגדול אין שום בעיית יציבות, יש ידית טלסקופית שנועדה להקל בעליה וירידה ממדרכות, לכן היא מרגישה מאוד קלילה להרמה, ככל שהתיק תלוי יותר נמוך על ידית כך מרכז הכובד יורד ולכן, אין שום בעיה של יציבות. אפילו בבובקט אשר גם עם גלגלים יותר קטנים וגם יותר קלה אין שום בעיית יציבות.
    מכרנו כבר קרוב ל-2000 עגלות ועד עתה מעולם לא נתקבלה תלונה של חוסר יציבות.
    ב. הגלגלים גם בטייגר 2 נשארו באותו גודל, לדעתי זה הגודל המשולם שגם מעניק חווית ניוד וגם לא גורם לעגלה להיות גדולה, כבדה ומסורבלת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו