מחפשת טיולון מומלץ לילדתי בת השנה מתלבטת בין כמה אשמח לעזרה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • מחפשת טיולון מומלץ לילדתי בת השנה מתלבטת בין כמה אשמח לעזרה
    רותם
    16/07/2020

    היי קובי רוצה להעביר את בתי בת השנה לטיולון אחרי שמעתי את הכובד והסרבול של האינגליזינה אופטיקה ששירתה אותנו נאמנה וחבל לי להמשיך לשחוק אותה. מחפשת טיולון מומלץ עם צלון רציני סטייל האינגליזינה, שיהיה יציב ונוח להליכה כי אנחנו הולכים הרבה ולוקחים אותה איתנו להליכות אך גם קל משקל שמתקפל לגודל קטן יחסית אם אפשר. וכמובן שיהיה נוח ומרווח עבור התינוקת. עקבתי אחרי ההמלצות שלך כאן וממה שקראתי התלבטתי בין ארגו מטרו, מקלארן אטום שעולים אלף פלוס לבין הסילבר קרוס שמצאתי ב800. על מה אתה היית הולך במקרה שלי? תודה מראש על העזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/07/2020

    שלום רותם,

    תלוי איזה סילבר קרוס יש 2 דגמים. אני ממליץ על הווינג שבדרך כלל נמכר מעל 1000 ש"ח.
    אגב גם לאינגלזינה יש טיולון חביב בשם סקאץ שכרגע נמכר ב-700 ש"ח.
    חשוב לציין שבכל הדגמים המוזכרים, שינוי המצבים מתבצע עם שרוך. לדעתי מנגנון פחות נוח וגם פחות אמין אבל זה גם מה הופך אותם לקלים. טיולונים מומלצים עם שינוי מצבים עם לחצן:
    מאמ טיקטק או ספורטליין וייפר, שניהם יחסית כבדים ביחס לשאר. הם כן בתקציב

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    Rotem Pinto utn
    17/07/2020

    מצאתי את הסילברקרוס ווינג דגם אז'ור ב800 שח.
    ואני מתלבטת האם ללכת על המקלארן אטום ב1600 שח , ארגו מטרו ב999 או הווינג של סילבר קרוס ב800. אלה הפיינליסטים שהכי נראו לי. על מי מבחינתך הכי כדאי ללכת מהם ולמה? אשמח לשמוע מפי נסיונך.
    מבחינת מנגנון השרוך אתה צודק, בהחלט הייתי מעדיפה שזה יהיה מתכוונן אבל אם זה ממש מעלה משמעותית את המשקל זה בעייתי כי אני רוצה משהו קליל יחסית אך כמובן שמרגיש בטיחותי. ולא אהבתי את הוויפר מבחינת הגלגלים והסל אחסון מרגיש לי צעצועי ועל המאם טיקטק שמעתי תגובות לא חיוביות רבות. בעיקר שהיא לא יציבה, יש לך עוד המלצות לעגלות בסגנון של מה שחיפשתי עם מנגנון? כמובן שאני רוצה שהמצב שכיבה יהיה כמה שיותר קרוב ל180 מעלות חשוב לציין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/07/2020

    שלום רותם,

    כולם מצוינים ומבחינת תמורה לכסף הסילבר קרוס מציע את התמורה הכי טובה. אני גם מאוד אוהב את הארגו וב1000 ש"ח גם כאן התמורה מעולה, לדעתי הוא יותר נוח בניוד מהסילבר קרוס, השכיבה שלו מעולה וגם הגגון.
    המלקארן הכי נוח לניוד והכי קל מבחינת המשקל, אם אלו מצדיקים את הפער הגדול במחיר, זה בעיקר לשיקולכם.

    אגב מלבד עניין הרצועה, כולם משמעותית יותר איכותיים מהמאמ או הוייפר. עניין המצבים מוסיף בערך 2 ק"ג. גם אין יותר מידי אופציות לטיולונים עם לחצן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו