המלצה עגלות: בוגבו בי 5 או ספורטליין?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה עגלות: בוגבו בי 5 או ספורטליין?
    ליאת
    19/07/2020

    היי קובי! מתלבטים בין בוגבו בי 5 לספורט ליין סיילו/ XL.
    האם המחיר של הבוגבו באמת שווה את זה?
    מה ההבדלים המשמעותיים בין שני המותגים?
    האם יש יתרון יחסי לבוגבו?
    עניין התקציב הוא שיקול אבל אם נבין שבוגבו עדיף נלך על זה.

    כמו כן - האם לדעתך יש צורך בשלב לאחר הלידה גם בסלקל וגם בכיסא בטיחות?
    רכשנו את הציקו נקסט זיפ.

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    19/07/2020

    שלום ליאת,

    לגבי עגלות, הבי נותנת נוחות ניוד עדיפה, המושב שלה יצוק מפלסטיק מה שלדעתי מספק תמיכה טובה יותר וזה נותן זווית ישיבה עדיפה. מצד שני בספורטליין מעבר למחיר מקבלים אמבטיה יותר מרווחת, פגוש לטיולון ומדרך רגליים מתכוונן.

    אם רוצים שילוב של כל היתרונות שציינתי בכל אחת מהן, אני ממליץ לבדוק את בייבי בוס בובקט (עולה כמו הסיילו +-) או הטייגר שהיא יותר בנויה גם לטיולים בשטח קשה מאוד ולכן מעט יותר יקרה. מעבר לקבלת כל היתרונות מקבלים גם מוצר קל יותר (כ-2 ק"ג פחות בבובקט וכ-1.5 ק"ג פחות בטייגר).

    מבחינת כסא/סלקל. היתרון המרכזי של הסלקל הוא האפשרות לניידו מהרכב יחד עם התינוק. זה יתרון בעיקר אם התינוק נרדם תוך כדי נסיעה וכך אפשר לניידו מבלי להעיר.
    מעבר לזה אין יתרון מובהק אחר והצ'יקו מגיל לידה מעולה (גם מניסיון אישי).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו