המלצה על עגלה מתאימה לפי פרמטרים

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה על עגלה מתאימה לפי פרמטרים
    עדן
    22/07/2020

    שלום קובי,
    אשמח להמלצות על עגלות אפשריות עד 3,000 שקלים (מעדיפה באזור ה2,000, אבל יכולה לשלם יותר עבור עגלה שתצדיק זאת ביחס לחלופות)
    חשוב לי:
    1. הנוחות של התינוק
    2. שיהיה גגון שמכסה כמו שצריך משמש גם לאמבטיה וגם לטיולון
    3. עגלה עמידה, גם בשילדה וגם בבד. זה ילד ראשון והיא תצטרך לשמש עוד אחריו.
    4. עגלה שמתאימה גם לדרכים לא סלולות- אצטרך גלגלים שלא יהרסו על דרך כורכר או אם נניח נטייל איתה בפרדס.
    5. שיהיה לי כיף לטייל איתה, כלומר שתרגיש רכה על מהמורות ולא כאילו אני מקפיצה את התינוק כל פעם שאעלה על במפר קטן.
    6. המחיר מתייחס לאמבטיה וטיולון (אני לא רוצה ואין לי שימוש בסלקל).
    ובכללי אני מעדיפה (לא דיל ברייקר) סל איחסון שאפשר לשים עליו משקל קניות סביר, ופחות משנה לי קיפול ביד אחת או שתיים, וגם לא מאוד משנה לי המשקל (אני רק ארים אותה לרכב, יש לי מעלית..).

    מקווה שהסברתי את הצרכים שלי מספיק טוב :) תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/07/2020

    שלום עדן,

    אם לא משנה המשקל אז לדעתי איי.בי.סי דיזיין סלסה מושלמת לכל הדרישות. היא סופר מרווחת, סופר נוחה לניוד (גם בדרך משובשת מאוד) זאת אודות לגלגלים גדולים אבל בעיקר, בזכות קפיצים יחודיים. יש לה גגונים ענקיים גם לאמבטיה וגם לטיולון. סל חפצים עצום. כרגע במבצעים ונמכרת בין 2000-3000 תלוי בצבע/עיצוב (כלומר אין הבדל טכני בין הזול ליקר ההבדל רק עיצובי).
    החסרונות לרוב האנשים: הקיפול ב-2 ידיים, כבדה מהממוצע, הקיפול טיפה גדול מהממוצע אבל עדיין נכנסת ל-99% מתאי המטען.
    יש עגלות דומות לה ברעיון אבל הן גם חורגות מהתקציב ולדעתי בתחום של נוחות ניוד ונוחות תינוק הסלסה היא מספר 1.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך השאלה

    עדן
    22/07/2020

    היי קובי, תודה רבה על המענה המהיר. הרכב שלי מאוד קטן (פיגו 107).. אשמח לקבל אופציה נוספת לעגלה שעונה לדרישותיי במידה ואראה כי הקיפול גדול מידי, וגם תמיד טוב לבדוק 2,3 עגלות ולבחור מהן. (אם תוכל לומר לי גם דגם של איזו שנה מומלץ מכל עגלה, במידה ויש הבדלים מהותיים, אשמח)

    ושאלה אחרונה- ראיתי ברשת את הסייבקס בליוס 3 שיצאה עכשיו בפרסומת ב-2,000 שקלים, האם אתה חושב שבמחיר הזה מוצדק לבדוק גם אותה? האם היא עונה לדרישותיי? (קראתי את התגובה שלך לגבי זה שבמצב שכיבה הטיולון שלה בולט החוצה וזה פחות נוח, אבל אני מנסה להבין אם למעט זה היא עונה לדרישותיי ואטרקטיבית במבצע האמור)

    המון תודה על הייעוץ! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • .

    עדן
    22/07/2020

    קראתי עכישו שהסלסה לא מגיעה ל-180 מעלות - זה פרט שחשוב לי, אז אלא אם הדגם החדש כן מגיע.. אשמח להמלצה לעגלות שכן מגיעות ל-180 מעלות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/07/2020

    שלום עדן,

    בדרך כלל אני מציין 2-3 דגמים, כמו שרשמתי, העגלות שכן מתאימות לתיאור וברמה של הסלסה חורגות מהתקציב.
    לגבי הרכב, הסלסה על הגבול וצריך לבדוק, יש סיכוי שתיכנס.
    לגבי שנתונים תלוי בדגם לפעמים יש הבדלים משמעותיים ולפעמים זה רק עניין של צבע.
    בסלסה לדוגמא עד 2018 לא הייתה שכיבה מלאה בטיולון ובהמשך לשאלתך משנתון 2019 נכנס טיולון חדש עם שכיבה מלאה.
    לגבי הבליוס, במשקל ובגדול היא די דומה לסלסה. אני פחות אוהב אותה גם בגלל מנגנון קיפול מאוד קשה לביצוע שדורש תרגול וגם, בגלל המושב, במצב השוכב שלו שהוא פונה לכיוון הנסיעה הוא חוצה את קו ידית האחיזה, לדעתי מוריד מהנוחות של ההורה ולא מאפשר לתלות תיק.
    סלסה 2019 עולה 1990 ש"ח ולדעתי עולה עליה כמעט בהכל.

    אם חורגים או מוצאים שנתון ישן אז פג בוק פלוס ואינגלזינה אפטיקה לדעתי מעולות. בדרך כלל הן באזורים של 3500-4000 ש"ח.

    כן גם הייתי ממליץ לבדוק את בייבי בוס טייגר 2 וארמדילו פליפ, שתיהן מוגדרות יותר כעגלות עירוניות אבל, יש להן יכולת בשטח ובדרך משובשת. הן מאוד קומפקטיות כך שזה יתרון ברכב. הטייגר גם מאוד קלה במשקל. שתיהן גם בתקציב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלסה

    עדן
    23/07/2020

    תודה רבה.
    אם אני רוצה לנסות את הסלסה- קראתי שהמחסנים שלכם בגת רימון? אני גרה ממש צמוד, יהיה אפשרי לקפוץ ולראות אותה שם?
    אם כן- אשמח למספר ליצירת קשר כדי שאתאם הגעה.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/07/2020

    שלום עדן,

    אכן בגת רימון ואכן מחסנים, כלומר אין עגלה פתוחה. ממליץ לנסוע למקס בייבי בצומת ירקונים או תינוקות זה אנחנו ב"ב/ראשל"צ אלו הנקודות הכי קרובות לאזור גת רימון/גני תקוה/כפר מעש.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו