מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- המלצה עבור עגלה רחבה גבוהה וחזקהשלומית25/07/2020
זקוקה להמלצות עבור עגלה עם בפרמטרים הבאים:
רחבה (במיוחד הטיולים)
גבוהה (שנינו גבוהים יחסית)
חזקה (שלא תתנדנד מכל שקית שתולים עליה)
צילון רחב
טיולון שיכול לפנות לשני הכיוונים
שכיבה מלאה (כולל רגלים שיכולות לעלות למצב שכיבה)
ויפה..
המחיר פחות קריטי כי יכולה לחפש גם ביד 2.
חשבתי על מרמז אנד פאפס ועל הג'ואי כרום וראיתי שהמלצת המון על עגלת הבת של abc (לא זוכרת את שמה). אבל פתוחה להצעות נוספות.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/07/2020שלום שלומית,
אכן הסלסה מעולה ועונה נפלא לכל הדרישות, גם במחיר לא מצריכה יד 2 כי חדשות נמכרות החל מ- 1990 ש"ח!
אם בכל זאת יד 2 חשוב לציין שרק משנתון 2019 נוספה השכיבה הישרה לטיולון.
מאמאס אנד פאפס פחות עונות לדרישות בעיקר בשל הגובה, הן יחסית נמוכות. הכרום קצת מיושנת אבל מאוד זולה. סה"כ גם עונה לרוב הדרישות באופן טוב.
אם מטפסים בתקציב אז פג בוק ואינגלזינה אפטיקה מעולות, כמו הסלסה מרווחות מאוד, הניוד נוח בשתיהן (פחות מהמסלסה) אבל הן יותר קומפקטיות מהסלסה לאחר הקיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, שאלה נוספת..
שלומית26/07/2020תודה ענקית על המיקוד. עד כה חיפשתי את הסולה 2 ולצערי לא מצאתי את הסלסה ביד 2 (מצאתי רק את המסה שהיא רשמה לסלסה וישנה מידי) וכנראה אקנה אותה חדשה. אתה יודע לומר לי היכן מומלץ לקנות?
בנוסף, לרדת מהג'ואי?
ודעתך על הסירקל רבאנה (דגם הבת של abc)?
ושוב,תודה ענקית..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף..
שלומית26/07/2020בפעם האחרונה שקניתי עגלה היתה לפני 10 שנים (בבה קומפורט) והייתי מאוד מרוצה מהקניה אבל היום, יש ברשותי אפשרות להשאיל אמבטיה מגיסתי ולרכוש רק את הטיולון.
האם כדאי להשקיע גם באמבטיה או שעדיף לרכוש רק טיולון? נאמר לי כי טיולון טוב ויציב לרוב מידע רק כחלק מעגלה משולבת.. האם זה נכון?
לגבי האינגלזינה, הביקורות מצביעות על כך שהיא לא מאוד יציבה.. זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר26/07/2020שלום שלומית,
לגבי הסלסה, לדעתי הכי נכון לרכוש חדשה. אצל כל המשווקים של איי.בי.סי ניתן לרכוש ב-1990 ש"ח (בדרך כלל מתחיל מ2990 ש"ח).
לגבי הסולה אני חושב שהיא נמוכה מדי, אין לה ידית מתארכת והיא גם לא מרווחת באמבטיה, בטיולון סבירה והגגון גם, רק סביר.
לגבי הסירקל, טיפה יותר גבוהה מהסולה וגם לה אין ידית מתארכת. מרווחת כמו הסלסה ולדעתי יותר נוחה בניוד מהסולה. היתרון הגדול במחיר עולה באזור ה-1000 לחדשה. אם התקציב מאפשר לדעתי הסלסה עדיפה ועונה טוב יותר לדרישות.
לגבי אינגלזינה, תלוי בדגם, הדגם שאני ממליץ נקרא אפטיקה והוא יחסית חדש, אני בספק אם יהיו לו בעיות יציבות
לגבי טיולון בנפרד, אכן העגלות יותר מרווחות ויציבות מטיולונים אבל גם יותר גדולות, כבדות ומסורבלות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשווק של abc
שלומית26/07/2020איפה ניתן למצוא משווקים של abc? אתה יודע לומר לי מי המבקשים?
והאם כדאי ללכת על הפרגו בוק, סלסה או אינגלזינה?
שמעתי דברים נהדרים על הפרגו בוק ואתה מאוד מפרגן לסלסה... כבר הלכתי לאיבוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/07/2020שלום שלומית,
מהיכן אתם?
לא פרגנתי רק לסלסה גם לפג וגם לאינלגיזנה, הפרגון היחיד לסלסה ביחס לפג או אינגלזינה שתוכלי לרכוש חדשה במחיר של יד 2 בפג או אינגלזינה, כמוכן בפג צריך לחפש עם שלדת S לנוחות ניוד משמעותית עדיפה (בטח שאם זה מיד 2 כי אורך החיים של גלגלי הS טוב משמעותית לדעתי).
בנוסף לפג אין ידית טלסקופית, לכן צריך לבדוק אם הגובה טוב לכם (לדעתי לא צריכה להיות בעיה).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשווק מורשה abc אזור נס ציונה
שלומית27/07/2020מנס ציונה.
הסלסה (לפי האינטרנט) מתקפלת רק ללא טיולון וזה משהו שהוא קריטי עבורי
הפג- ידית שאינה טלסקופית (צריכה לבדוק)
אז נשארנו רק עם האינגלזינה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/07/2020שלום שלומית,
הסלסה מתקפלת עם הטיולון. הכי קרוב לנס ציונה:
תינוקות זה אנחנו ראשון לציון או גיליס בצומת בילו.
בכל אופן ממליץ פחות לבדוק אונליין כנ"ל להסתמך על ההמלצות שלי, אין כמו לגשת, לבדוק ולהתנסות פיזית עם המוצרים.
לגבי הפג רק לפני שנה יצאה שלדת S עם ידית טלסקופית אבל קשה לי להאמין שתמצאו בתקציב או כיד 2 כי לא נמכרו הרבה ממנה.
לגבי אינגלזינה, היא חורגת מהתקציב, גם היא חדשה ולכן קשה לי להאמין שתמצאו הרבה ממנה כיד 2.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיפול סלסה
שלומית30/07/2020ראשית, תודה ענקית על ההכוונה. בהחלט עשה סדר.
האם קיפול הסלסה נעשה עם הטיולון? (שמעתי שבדגמים הישנים יותר, הקיפול היה בנפרד- היה צורך לפרק את הטיולון מהשילדה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבה קונפורט
שלומית30/07/2020בזמנו (לפני 11 שנים) רכשתי את הבובה קונפורט, האם היא עדין קיימת? נחשבת לטובה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר30/07/2020שלום שלומית,
לגבי סלסה, מאז ומתמיד ניתן היה לקפל יחד עם הטיולון אבל, רק שהוא פונה לכיוון הנסיעה. כלומר אם הטיולון פונה אליכם צריך לנתקו. זה כך בהרבה מאוד עגלות.
לגבי בבבה קונפורט בחו"ל המותג קיים, כרגע לא משווק בארץ. חלק מהטיולונים שלהם משווקים בארץ תחת המותג מקסי קוזי (שניהם שייכים לאותו קונצרן של מוצרי תינוקות).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בוסטר גב סייבקס
שלום וברכה, מחפשת המלצה לכיסאות בטיחות צרים שמאפשרים חגירה בטוחה של שלושה כסאות במושב האחורי, חוץ מה- graco slimfit.
ספורטליין פולד 2025 יתרונות חסרונות
מחפשת טרמפיסט לעגלת סלסה
ייעוץ בנושא קניית טיולון
מה דעתך על נונה ובייביבוס
Babysafe - כסא בטיחות
רכישת טיולונים לבת שנתיים
רעש לבן לתינוק - מומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


