המלצה עבור עגלה רחבה גבוהה וחזקה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה עבור עגלה רחבה גבוהה וחזקה
    שלומית
    25/07/2020

    זקוקה להמלצות עבור עגלה עם בפרמטרים הבאים:
    רחבה (במיוחד הטיולים)
    גבוהה (שנינו גבוהים יחסית)
    חזקה (שלא תתנדנד מכל שקית שתולים עליה)
    צילון רחב
    טיולון שיכול לפנות לשני הכיוונים
    שכיבה מלאה (כולל רגלים שיכולות לעלות למצב שכיבה)
    ויפה..

    המחיר פחות קריטי כי יכולה לחפש גם ביד 2.
    חשבתי על מרמז אנד פאפס ועל הג'ואי כרום וראיתי שהמלצת המון על עגלת הבת של abc (לא זוכרת את שמה). אבל פתוחה להצעות נוספות.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/07/2020

    שלום שלומית,

    אכן הסלסה מעולה ועונה נפלא לכל הדרישות, גם במחיר לא מצריכה יד 2 כי חדשות נמכרות החל מ- 1990 ש"ח!
    אם בכל זאת יד 2 חשוב לציין שרק משנתון 2019 נוספה השכיבה הישרה לטיולון.
    מאמאס אנד פאפס פחות עונות לדרישות בעיקר בשל הגובה, הן יחסית נמוכות. הכרום קצת מיושנת אבל מאוד זולה. סה"כ גם עונה לרוב הדרישות באופן טוב.
    אם מטפסים בתקציב אז פג בוק ואינגלזינה אפטיקה מעולות, כמו הסלסה מרווחות מאוד, הניוד נוח בשתיהן (פחות מהמסלסה) אבל הן יותר קומפקטיות מהסלסה לאחר הקיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, שאלה נוספת..

    שלומית
    26/07/2020

    תודה ענקית על המיקוד. עד כה חיפשתי את הסולה 2 ולצערי לא מצאתי את הסלסה ביד 2 (מצאתי רק את המסה שהיא רשמה לסלסה וישנה מידי) וכנראה אקנה אותה חדשה. אתה יודע לומר לי היכן מומלץ לקנות?
    בנוסף, לרדת מהג'ואי?
    ודעתך על הסירקל רבאנה (דגם הבת של abc)?

    ושוב,תודה ענקית..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוסף..

    שלומית
    26/07/2020

    בפעם האחרונה שקניתי עגלה היתה לפני 10 שנים (בבה קומפורט) והייתי מאוד מרוצה מהקניה אבל היום, יש ברשותי אפשרות להשאיל אמבטיה מגיסתי ולרכוש רק את הטיולון.
    האם כדאי להשקיע גם באמבטיה או שעדיף לרכוש רק טיולון? נאמר לי כי טיולון טוב ויציב לרוב מידע רק כחלק מעגלה משולבת.. האם זה נכון?

    לגבי האינגלזינה, הביקורות מצביעות על כך שהיא לא מאוד יציבה.. זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/07/2020

    שלום שלומית,

    לגבי הסלסה, לדעתי הכי נכון לרכוש חדשה. אצל כל המשווקים של איי.בי.סי ניתן לרכוש ב-1990 ש"ח (בדרך כלל מתחיל מ2990 ש"ח).
    לגבי הסולה אני חושב שהיא נמוכה מדי, אין לה ידית מתארכת והיא גם לא מרווחת באמבטיה, בטיולון סבירה והגגון גם, רק סביר.
    לגבי הסירקל, טיפה יותר גבוהה מהסולה וגם לה אין ידית מתארכת. מרווחת כמו הסלסה ולדעתי יותר נוחה בניוד מהסולה. היתרון הגדול במחיר עולה באזור ה-1000 לחדשה. אם התקציב מאפשר לדעתי הסלסה עדיפה ועונה טוב יותר לדרישות.

    לגבי אינגלזינה, תלוי בדגם, הדגם שאני ממליץ נקרא אפטיקה והוא יחסית חדש, אני בספק אם יהיו לו בעיות יציבות

    לגבי טיולון בנפרד, אכן העגלות יותר מרווחות ויציבות מטיולונים אבל גם יותר גדולות, כבדות ומסורבלות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משווק של abc

    שלומית
    26/07/2020

    איפה ניתן למצוא משווקים של abc? אתה יודע לומר לי מי המבקשים?
    והאם כדאי ללכת על הפרגו בוק, סלסה או אינגלזינה?
    שמעתי דברים נהדרים על הפרגו בוק ואתה מאוד מפרגן לסלסה... כבר הלכתי לאיבוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/07/2020

    שלום שלומית,

    מהיכן אתם?
    לא פרגנתי רק לסלסה גם לפג וגם לאינלגיזנה, הפרגון היחיד לסלסה ביחס לפג או אינגלזינה שתוכלי לרכוש חדשה במחיר של יד 2 בפג או אינגלזינה, כמוכן בפג צריך לחפש עם שלדת S לנוחות ניוד משמעותית עדיפה (בטח שאם זה מיד 2 כי אורך החיים של גלגלי הS טוב משמעותית לדעתי).
    בנוסף לפג אין ידית טלסקופית, לכן צריך לבדוק אם הגובה טוב לכם (לדעתי לא צריכה להיות בעיה).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משווק מורשה abc אזור נס ציונה

    שלומית
    27/07/2020

    מנס ציונה.
    הסלסה (לפי האינטרנט) מתקפלת רק ללא טיולון וזה משהו שהוא קריטי עבורי
    הפג- ידית שאינה טלסקופית (צריכה לבדוק)
    אז נשארנו רק עם האינגלזינה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/07/2020

    שלום שלומית,

    הסלסה מתקפלת עם הטיולון. הכי קרוב לנס ציונה:
    תינוקות זה אנחנו ראשון לציון או גיליס בצומת בילו.
    בכל אופן ממליץ פחות לבדוק אונליין כנ"ל להסתמך על ההמלצות שלי, אין כמו לגשת, לבדוק ולהתנסות פיזית עם המוצרים.

    לגבי הפג רק לפני שנה יצאה שלדת S עם ידית טלסקופית אבל קשה לי להאמין שתמצאו בתקציב או כיד 2 כי לא נמכרו הרבה ממנה.
    לגבי אינגלזינה, היא חורגת מהתקציב, גם היא חדשה ולכן קשה לי להאמין שתמצאו הרבה ממנה כיד 2.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיפול סלסה

    שלומית
    30/07/2020

    ראשית, תודה ענקית על ההכוונה. בהחלט עשה סדר.
    האם קיפול הסלסה נעשה עם הטיולון? (שמעתי שבדגמים הישנים יותר, הקיפול היה בנפרד- היה צורך לפרק את הטיולון מהשילדה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבה קונפורט

    שלומית
    30/07/2020

    בזמנו (לפני 11 שנים) רכשתי את הבובה קונפורט, האם היא עדין קיימת? נחשבת לטובה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/07/2020

    שלום שלומית,

    לגבי סלסה, מאז ומתמיד ניתן היה לקפל יחד עם הטיולון אבל, רק שהוא פונה לכיוון הנסיעה. כלומר אם הטיולון פונה אליכם צריך לנתקו. זה כך בהרבה מאוד עגלות.

    לגבי בבבה קונפורט בחו"ל המותג קיים, כרגע לא משווק בארץ. חלק מהטיולונים שלהם משווקים בארץ תחת המותג מקסי קוזי (שניהם שייכים לאותו קונצרן של מוצרי תינוקות).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו