התלבטות עגלה לתינוק ראשון - אינגלזיה אפיקה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות עגלה לתינוק ראשון - אינגלזיה אפיקה
    עדי
    28/07/2020

    היי! אנחנו כמעט סגורים על האינגלזיה אפיקה וזאת בגלל שאנחנו גרים בבית פרטי שהכניסה אליו עם אבנים משובשות וכ-10 מדרגות. בנוסף אומנם זה ילד ראשון אבל כל שאר הילדים במשפחה המצומצמת יחסית גדולים, ומאוד נרצה שהילד ישאר באמבטיה כמה שיותר זמן ושיהיה לו נוח. מעדיפים נוחות שלו על נוחות שלנו. האם האפיקה היא הבחירה הנכונה? הראו לנו את מצבי הראש שמונעים רפלוקס, האם זה באמת קריטי?
    פשוט בכלל לא רואים המלצות עליה בקבוצות לעומת סייבקס וסיילו ספורטליין שמאוד פופולריות וזה גורם לחשש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/07/2020

    שלום עדי,

    די נגעת בנקודה, את מחפשת נוחות ניוד בדרך טיפה משובשת ולא פחות חשוב (אני מניח שיותר) נוחות לתינוק. לצערי בישראל ההורים מעדיפים את הנוחות שלהם ולכן מחפשים עגלות קלילות, נוחות לתפעול וקומפקטיות. היות האפטיקה היא ההפך מהדרישות האלו היא פחות פופולרית.
    לדעתי היא עונה מעולה לכל הדרישות. לדעתי עניין הכוונון באמבטיה זה בעיקר גימיק. די נדיר שיש ריפלוקס וגם אם כן יש כריות ייעודיות לכך. בעניין הגודל זו אחת העגלות היותר מרווחות.

    חשוב לציין שלא מדובר בעגלה קלה. חשוב לציין שאסור לעלות מדרגות עם עגלה פתוחה ותינוק בטוחה! כלומר, יש לשאת אותה במדרגות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלה נוספת

    עדי
    02/08/2020

    היית ממליץ ללכת על האנגלזינה אפיקה או על הUPPABABY קרוז? הן נורא דומות והקרוז יותר יקרה במקצת.
    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/08/2020

    שלום עדי,

    אני נוטה יותר לאפטיקה מהסיבות הבאות:
    1. בארה"ב כבר נמכרת קרוז 2, אין סיבה לרכוש במחיר יקר דגם מיושן והקרוז כבר מאוד מיושנת לדעתי.
    2. זווית השכיבה בטיולון, באפטיקה היא ישרה ובקרוז (גם ב-2) השכיבה בתנוחת עירסול כלומר, יש שקע בין הגב לישבן, לדעתי זה פחות נוח לחלק מהתינוקות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו