מעוניינת בטיולון שני, כבר יש עגלה גדולה וטובה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • מעוניינת בטיולון שני, כבר יש עגלה גדולה וטובה
    יעל
    29/07/2020

    שלום ,
    לטיולון שני, הייתי מעוניינת לדעת מה דעתך על הטיולון החדש בוגבו אנט, האם שווה את ההשקעה. אהבתי בו שכטיולון קל הוא פונה לשני הצדדים. ראיתי שכתבת שבכיוון הנסיעה יש רק ישיבה... האם אין גם שכיבה?האם הוא עדיף על היויו החדש?
    לעומת זאת ראיתי טיולון בשילב אינגליזינה סקאץ, שנראה טוב . אשמח לשמוע דעתך עליו? האם הוא איכותי על פני טיולונים אחרים כיון שהוא של חברת
    אינגליזינה ?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/07/2020

    שלום יעל,

    לגבי האנט בהחלט אני חושב שהתמורה למחיר ירודה (משהו שלא מתאים לבוגבו כלכך לדעתי). אכן כאשר הוא פונה לכיוון הנסיעה הוא לא שוכב רק יושב. אני הכי בעד טיולון דו כיווני אבל כאן פישלו לדעתי. עכשיו לגבי המחיר, בוגבו יצאו במבצע קנה בי וקבל אנט מתנה, היות ולרוב הרוכשים האנט מיותר הרבה מוכרים חדש ביד 2 במחירים באזור ה-1000 ש"ח. אני אישית לא הייתי בוחר בה גם במחיר זה אבל ממליץ לגשת לחנות, להתנסות ולהחליט.

    היויו מעולה, גם כאן מחירו אסטרונומי ויש מתחרים באותה רמה כמו מקלארן או ארגו שנותנים תמורה די זהה (לכל אחד פלוסים ומינוסים) ועולים משמעותית פחות.
    האינגלזינה מעולה לדעתי ובמחיר ממש טוב כך שזו לא בחירה רעה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המפורטת!

    יעל
    29/07/2020

    תודה על התגובה, מעריכה מאוד. נראה לי שאלך על אינגליזינה סקאץ, אשמח בנוסף לשמוע ממך אם לדעתך היא באיכות טובה ועמידה יותר מכל הטילונים הסינים...
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/07/2020

    שלום יעל,

    היא מאוד איכותית לדעתי ביחס לסינים. לגבי עמידות, אני תמיד מציין שזה גם תלוי מאוד באיך שומרים על העגלה. מי שעולה ויורד מדרגות באופן קבוע ישחוק מהר כל עגלה, מי שמטייל באזור של חול או בוץ ולא טורח לנקות מהר מאוד הגלגלים והברקסים ישחקו. מי שמשאיר את העגלה מחוץ לבית מהר מאוד תהיה שחיקה בעיקר של הבדים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו