עגלת evenflo nuveu מה היתרונות והחסרונות?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • עגלת evenflo nuveu מה היתרונות והחסרונות?
    Shlomit Geva
    25/08/2020

    הלכנו להתרשם מעגלת בייביבוס ו-abc ונתקלנו בעגלה evenflo nuveu.
    אשמח לדעת לגביה - חסרונות, יתרונות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת

    Shlomit Geva
    25/08/2020

    אוסיף ואומר שאני מכירה את כיסאות הבטיחות שלהם (שמעתי שהם מוצלחים, אך לא מניסיון אישי) ולכן בודקת גם לגבי העגלות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/08/2020

    שלום שלומית,

    דבר שחשוב להבין על אוונפלו, לפני מספר שנים נרכשו על ידי חברה סינית בשם GB שהם גם הבעלים של סייבקס. עד אז בהחלט אוונפלו היו הטופ הבטיחותי אבל לדעתי מאז הם דורכים במקום ורוב הדגמים שנמכרים הם הדגמים שפותחו לפני שנים טרם הרכישה.
    לגבי העגלות, המפתח כאן זה GB והרמה לדעתי בהתאם ולא קשורה לרמה של הכיסאות, כמוכן היא מגיעה עם סלקל שגם, לדעתי לא ברמה הבטיחותית של דגמים מובילים.
    מבחינת עגלה, האמבטיה מאוד בסיסית, הגלגלים מאוד פשוטים, הטיולון סופר פשוט ללא גב קשיח מפלסטיק. הידית קבועה ולא מתכווננת דבר שיקשה מאוד עליה וירידה ממדרכות, הגגונים יחסית קצרים, אין רשת אוורור לאמבטיה. בטיולון יש אבל בצורה מאוד לא חכמה, כשרוצים להאריך את הגגון הרשת נשארת פתוחה וחשופה ולכן אין הגנה יעילה משהשמש לדעתי.
    לסיכום היא לדעתי לא ברמה של האיי.בי.סי או הבייבי בוס אבל גם המחיר בהתאם (וגם כולל סלקל) וזה לדעתי היתרון המרכזי שלה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלטה סופית

    Shlomit Geva
    27/08/2020

    תודה רבה על הסבלנות.
    1. האם יש הבדל בין סלסה 2019 (דיימונד ספיישל אודישן) לזו של עכשיו ובין בייביבוס 2019 לזו של עכשיו?
    2. אלו שתי העגלות שממש אהבתי (ועליהן שאלתי לאורך כל הדרך) ואני ממש מתלבטת בינהן. האם יש הבדל משמעותי נוסף פרט לגודל (בפתיחה ובקיפול) ומשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    28/08/2020

    שלום שלומית,

    1. בסלסה 2019 אין הבדל לעומת 2020 פרט לרוכסנים שהוסיפו לכיסוי האמבטיה שיהיה יותר נוח להכניס ולהוציא תינוק.
    בבייבי בוס יש המון הבדלים בין טייגר/בובקט לעומת טייגר/בובקט 2. אני אדביק בהמשך את ההבדלים.

    2. מדובר בסגנונות שונים לחלוטין. הסלסה מציעה את מרווח הפנים לתינוק הכי נדיב שיש גם באמבטיה וגם בטיולון. מערכת קפיצים מדהימה מתחת לגוף התינוק ולכן זו גם המערכת הכי יעילה לדעתי עם מינימום סיכוי לבלאי שכן חול לא יכול להיכנס לשם. היא גם גבוה כך שזה מספק לתינוק שדה ראיה טוב יותר בטיולון וגם מרחיק מפליטות מזהמים של הרכבים.
    מצד שני ההורה משלם על כל הפלוסים לתינוק במשקל כבד מהממוצע, לצורך ההשוואה היא כבדה יותר מהטייגר בכ- 4 ק"ג שזה מאוד משמעותי. הקיפול גדול יותר בכ- 30% ולכן אני אומר, הורה שמוכן להתמודד עם המינוסים האלו התינוק שלו ירוויח מכך.
    בטייגר לעומת זאת בניגוד להרבה עגלות אחרות, למרות המשקל הקל אין יותר מדי פשרות כי בדרך כלל הורדת משקל דורשת הורדה של המון דברים. בטייגר בזכות טכנולוגיה וחומרי גלם מיוחדים ירד המשקל ואין יותר מדי פשרות, היא עגלה מאוד מרווחת יחסית למשקלה וצרה מהסלסה רק ב-3 ס"מ (בדרך כלל רוב העגלות צרות בין 5 ל 9 ס"מ). היא נמוכה יותר אבל גבוהה מהממוצע, הקפיצים בסיסיים יותר אבל החומר המיוחד בגלגלים מפצה על כך (זה עדיין לא כמו בסלסה אך כפי שהסברתי המערכת בסלסה היא ברמה אחרת ביחס לכל העגלות).
    הגגונים עדיין ענקיים כמו בסלסה. לכן אני חושב להורה שמחפש את הנוחות שלו הטייגר מושלמת כי היא לא מתפשרת על נוחות התינוק. להורה שמוכן להתמודד עם משקל וגודל הסלסה לדעתי הכי מושלמת לתינוקות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    Shlomit geva
    29/08/2020

    אז סגרנו על סלסה מול תינוקות זה אנחנו.
    רק שאלה אחרונה- האם יהיה קושי להכניס את העגלה למעלית? אין לי האפשרות לבדוק זאת עד שהעגלה תהיה אצלי ואז כבר מאוחר מידי להתחרט..
    מדובר על מעלית בגודל סטנדרט (בניין של 20 פלוס שנים)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/08/2020

    שלום שלומית,

    1. תמדדו את הרוחב ואז אוכל לענות. אני יודע לומר שהיא נכנסת במעליות צרות מאוד.
    2. אם תרצו תוכלו לקחת ממני שלדה לבדיקה, אבל צריך להגיע לגת רימון (זה ליד פ"ת).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדלים

    Shlomit Geva
    02/09/2020

    בחנות ראיתי את העגלה "הרגילה". הבנתי שיש (או היה) את דגם הדיימונד (עם דוגמת תפירה על ידיות העור). האם יש הבדל בין העגלות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/09/2020

    שלום שלומית,

    אין הבדלים פרט להבדלי עיצוב. ההבדל בתפירה של העור בידית ובמעקה, בגוון השלדה (בדיימונד יש שלדי ניקל, זהב שמפניה ורוז גולד) והבדל בעיצוב/צבע הגלגלים. אין הבדלים אחרים פרט לעיצוב. כן יש הבדל במחיר!
    לכן זה נטו שיקול שלכם אם שווה האקסטרה הוצאה על העיצוב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו