טיולון קומפקטי מזרון ספוג -אשמח לעצתך

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • טיולון קומפקטי מזרון ספוג -אשמח לעצתך
    לאה
    30/08/2020

    שלום קובי, קודם כל תודה על כל הידע המקצועי בפורום, הוא עוזר לי מאוד.
    אני כיום עם עגלת ארמדילו, בסך הכל תמורה טובה מאוד למחיר אך החיסרון הענק הוא המשקל (גרים בקומה גבוהה) ולכן אני חושבת על רכישת טיולון קל וקומפקטי. חשוב לי שיהיה קל אבל כן יציב ובטוח, שתהיה הגנה מעולה מהשמש גם מלמעלה וגם מהצדדים, שהסל מלמטה ילא יהיה פצפון, שהבדים יהיו נעימים ורכים ועדיף - ניתנים לכיבוס, והתקציב הוא סביב 1000 שח.
    חשבתי על סילבר קורס ווינג או ארגו בייבי מטרו. אשמח לשמוע מה דעתך, איזו מהן מוצלחת ועמידה יותר וגם עד איזה משקל של הילד כל אחת מהן אמורה להיות.
    אם יש לך המלצה למילון אחר אשמח לשמוע (האם קיים טיולון בסגנון שאפשר גם להפוך לכיוון ההורה?)
    דבר שני, ראיתי שאתה ממליץ על מזרון נושם, במידה ויש במיטה שלנו קרש למטה אני מניחה שאין טעם לרכוש מזרון נושם ולכן אשמח להמלצה למדרון ספוג הכי בטוח וטוב לדעתך (תו תקן, עמיד לנוזלים וכו)
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/08/2020

    שלום לאה,

    לגבי הטיולונים. עד 1000 ש"ח לדעתי הסילבר או הארגו הם הטובים ביותר. לא חושב שיש פער גדול באיכות בינהם, אולי הארגו מעט יותר מפנק בבדים. ממליץ פשוט לבדוק אותם אחד מול השני, לשים תינוק בתוכם, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה גבוה, לתפעל (לשנות מצבים), לקפל ואז לקבל החלטה מה נכון לכם יותר.

    לגבי מזרן, מזרן נושם יעביר בתוכו אוויר גם אם יש משטח קשיח מתחתיו, זו הסיבה שאני ממליץ עליהם יותר אבל, היעילות שלהם רלוונטית עד גיל שנה. מגיל שנה אפשר פשוט לרכוש את המזרן הכי בסיסי רק שיהיה עם תו תקן וציפוי בד ולא ניילון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו