הבדל בין דגמי Joie - האם יש שוני בטיחותי?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • הבדל בין דגמי Joie - האם יש שוני בטיחותי?
    ספיר
    02/09/2020

    שלום,

    עברתי בין כמה חנויות וניסיתי להבין מה ההבדל בין דגמי i-level , יש lychee ויש signature והם לא זהים במחיר. האם יש שוני בטיחותי בין הדגמים? מה המועדף?
    והאם באופן כללי הסלקל הזה מספק מבחינה בטיחותית?
    באחת החנויות שהייתי רצו למכור לי את המוצר מייצור 2017 ואמרו שאין משמעות לתאריך הייצור, רק לתאריך תחילת השימוש במוצר. האם זה נכון?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/09/2020

    שלום ספיר,

    לגבי הדגמים, יותר מדובר בגרסאות/רמות גימור ולכן אין משמעות בטיחותית. לגבי בטיחות הוא ברמה טובה, אני חושב שהאייג'ם יותר מוצלח מבחינה בטיחותית ותפעולית. בדרך כלל יותר זול אבל עקב אי ההצלחה של האיי לבל מחירו צנח. חשוב לציין שאת האיי לבל ניתן לחבר לרכב רק בעזרת בסיס, זה אומר שאם צריך לנסוע עם סבא/סבתא, מונית וכו' זה יצריך העברה של הבסיס, באייג'ם ניתן להתקין ללא הבסיס. כמוכן האיילבל לא מתחבר לכל עגלה שהאייג'ם יכול להתחבר אליה.

    לגבי התאריך. בדרך כלל ההמלצה אומרת שאם יש תאריך תפוגה ללכת לפיו. אם יש תאריך יצור ללא תפוגה לקחת 6 שנים מתאריך היצור. אם זה מוצר בתקינה אירופאית שאין עליו תאריך אז 5 שנים מיום השימוש. היות ורשום תאריך אז לקחת 6 שנים מתאריך זה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו