מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- למה צריך איזופיקס? סלקל סייבקס אטוןשלווה03/09/2020
שלום
אנחנו רוצים לקנות סלקל סייבקס אטון.
הבנתי שכולם קונים עם איזופיקס.
לשם מה זה נחוץ?
והאם יש לאיזופיקס תוקף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר03/09/2020שלום שלווה,
למה צריך? סיפור ארוך....
בשנות ה-90 שיותר ויותר הורים החלו להתנייד ברכבים והיו יותר מדי תאונות שבהן היו מעורבים תינוקות עם פציעות ואף גרוע מזה, היו מן הסתם המון תביעות ביטוח והביטוח לא כלכך אוהב לשלם ולכן נשאלה השאלה: האם המושבים יעילים? חברות הביטוח טענו שלא ויצרני המושבים טענו שכן והוכיחו זאת במבחנים שונים, לבסוף הגיעו למסקנה שהגורם המרכזי הוא הגורם האנושי, פשוטו כמשמעו, הורים רכשו מוצר ברמת בטיחות גבוהה ופשוט התקינו אותו בצורה לא נכונה. היות וחברות הביטוח לא אוהבות לשלם הם ניסו לחשוב על פתרון יחד עם יצרני המושבים ויחד עם יצרני הרכב. בסוף שנות ה-90 נמצא הפתרון ששמו איזופיקס, הוא לא יצריך חגירה עם חגורה ולא יהיה מסובך כלל, הפתרון היה פשוט להקליק את הבסיס או המושב כמו שמקליקים חגורת בטיחות. בדקו את הנושא לעומק ובניסוי ענק שעשו הסתבר שמעל ל-70% התקינו מושבים בצורה שגויה, לאחר מכן עשו את הניסוי עם איזופיקס והאחוזים ירדו פלאים מתחת ל5%!
לכן כדי למנוע טעויות אנוש בהתקנה הוחלט שזה יהיה הפתרון, יצרני הרכב חויבו משנת 2002 לספק רכבים עם העגינה (רוב היצרנים עמדו בזה אך היו כאלו שהתעכבו עד 2004, במקרים נדירים היו כאלו ששמו פס ומכרו דגמים ללא גם בשנתונים מאוחרים יותר, כיום בכל רכב זה קיים).
עכשיו לימינו, האיזופיקס כמו שרשמתי פותח לפני 20 שנים ומאז העולם התקדם ויצרנים כמו ברייטקס יצרו פטנט קליקטייט אשר עוד יותר מצמצם את הסיכוי לטעות עד כדי 0% (כלומר צריך להיות ממש טיפש גמור כדי לטעות), גם סייבקס בבסיס הרגיל משתמשים בטכניקה די דומה ולכן בסייבקס פחות קריטי אם הבסיס הוא איזופיקס או לא אבל כן רצוי בסיס מכיוון שללא בסיס נאלץ לחגור כל הזמן את הסלקל וזה פתח לטעויות רבות.
בנוסף הבסיס גם חוסך המון זמן של ההתקנה והניתוק וזה מעולה במזג אוויר קיצוני בחום כבד או גשם שוטף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואו, תגובה מפורטת. אין ספק שקיבלתי מענה. תודה רבה!
שלווה04/09/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בוסטר גב סייבקס
שלום וברכה, מחפשת המלצה לכיסאות בטיחות צרים שמאפשרים חגירה בטוחה של שלושה כסאות במושב האחורי, חוץ מה- graco slimfit.
ספורטליין פולד 2025 יתרונות חסרונות
מחפשת טרמפיסט לעגלת סלסה
ייעוץ בנושא קניית טיולון
מה דעתך על נונה ובייביבוס
Babysafe - כסא בטיחות
רכישת טיולונים לבת שנתיים
רעש לבן לתינוק - מומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



