עגלת ספורט ליין סיילו או עגלת מאמס אנד פאפס אוקרו

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • עגלת ספורט ליין סיילו או עגלת מאמס אנד פאפס אוקרו
    אור
    05/09/2020

    שלום,
    מתלבטים ממש לגבי שתי העגלות הללו..
    לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה.
    סיילו - עיצוב אולי יותר יפה (תלוי טעם).
    יותר קלה, אמבט יותר מרווח מעט ועוד...
    מנגד טיפה משדרת שהיא לא חזקה ויציבה, במיוחד במצב של אמבטיה.
    אוקרו - נראה יותר מסיבית ויציבה גלגלים גדולים, טיולון נוח ומצב שכיבה של 180 מעלות, סל ענק. מנגד, מגושמת וכבדה מהסיילו בערך בארבע קילו.

    אשמח לעזרה והמלצה.
    תודה אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/09/2020

    שלום אור,

    די מנית את ההבדלים הגדולים ולכן זה בעיקר שיקול שלכם האם אתם יכולים להתמודד עם המשקל של האוקרו. היא יותר נוחה לניוד בעיקר ככל שהדרך יותר משובשת ומושב הטיולון שלה לדעתי יותר טוב כי הוא יצוק מפלסטיק.
    אם רוצים לרדת במשקל יש את הפליפ XT שזה די אוקרו רק עם גלגלים יותר קטנים ושלדה מעט יותר דקה, זה מוריד את המשקל ב2 וחצי ק"ג, לדעתי היא עדיין יותר נוחה לניוד מהסיילו וגם הטיולון והאמבטיה זהים לאוקרו.
    אופציה נוספת שכרגע לא זמינה בארץ כי המלאי אזל (תחזור למלאי בעוד כחודש): בייבי בוס טייגר 2, נותנת את היתרונות של האוקרו (גלגלים גדולים ואיכותיים, סל גדול, טיולון יצוק מפלסטיק וכו') רק על משקל של 8.7 ק"ג כלומר, יותר קלה בקילו וחצי מהסיילו XL!

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    אור
    06/09/2020

    קובי תודה רבה על המהנה המהיר והמפורט.
    מהנסיון האישי שלך מה היית ממליץ לקחת מבן שתיהן?
    כי קצת קשה לנו להנעל.
    הנוחות של התינוק זה מה שקודם מנחה אותנו בבחירה.
    אם אפשר לשאול שאלה נוספת, קנינו כיסא בטיחות של גראקו פוראבר בכמעט 1500 שח.
    האם זה כיסא מומלץ?
    והאם יש כיסאות טובים יותר במחיר הנ"ל?
    שמעתי שיש כיסא של סייבאקס עם חיישנים וכו באזור ה2000 ומשהו האם שווה להשקיע ולקנות אותה?

    תודה שוב על העזרה.
    מעריכים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/09/2020

    שלום אור,

    בטיחותית הכיסא מעולה, לדעתי ברייטקס בולווארד או מרתון קליקטייט עדיפים.
    כמוכן גם צ'יקו נקסטפיט שלדעתי גם נוח יותר לתינוק ביחס לשאר הדגמים.
    לדעתי הסייבקס מיותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו