טיולון לייקה מקסי קוזי האם מומלץ?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • טיולון לייקה מקסי קוזי האם מומלץ?
    חנה שמואלביץ
    10/09/2020

    הי,
    מצאתי את טיולון לייקה מקסי קוזי מתצוגה ב-800 ש"ח.
    התלהבתי מזה שכל הבדים נשלפים לכביסה.
    מה אתה אמור על העגלה מבחינות אחרות -
    ניוד? קיפול? נוחות לתינוק? חוזק?
    התשובה דחופה לי.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/09/2020

    שלום חנה,

    המוצרים של מקסי קוזי מאוד איכותיים כך שבחלק הזה אין ממה לחשוש. בדים נשלפים יש ברוב המוחלט של הטיולונים.
    לדעתי מדובר בטיולון סביר אך לדעתי במחירו יש דגמים יותר מוצלחים. אם יש מחיר טוב על איזי ווקר XS לדעתי הוא עדיף (בדרך כלל הם נמכרים סביב אותו המחיר), גם אינגלזינה סקאץ' שנמכר כחדש במחיר דומה לדעתי יותר מוצלח.
    לדעתי מחבינת יכולת הניוד שניהם עדיפים על הלייקה בגלל הגלגל הקדמי (להם יש גלגל אחד וללייקה גלגל כפול, החיכוך של גלגל אחד יוצר נוחות תמרון עדיפה).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת לייקה מקסי קוזי

    חנה שמואלביץ
    10/09/2020

    תודה על המענה המהיר!
    בדיוק התלבטתי בין המקסי קוזי - איזי ווקר - אינגליזינה.
    הבדים של האיזי ווקר והאינגליזינה אינם נשלפים, אולי באמצעות ברגים..
    אני לא ראיתי שלמקסי קוזי גלגל כפול (מצו"ב תמונה).
    כמו כן, הלייקה היתה נראית לי יציבה יותר מהן, אני צודקת?
    חוץ מזה, אני מתלבטת על היויו. לא משוכנעת שהיא שווה את המחיר..
    אשמח לדעת מה היתרונות שלה לעומת הלייקה?
    תודה רבה!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/09/2020

    שלום חנה,

    לגבי הלייקה, זהו הדגם החדש, לא ידעתי שהגיע לארץ. עד עכשיו היה משווק עם 2 גלגלים מקדימה. אם כך זה משנה את התמונה ולדעתי כל ה-3 ברמה גבוהה ביחס למחיר.
    היויו לדעתי נמכר במחיר מופרז ביחס לתמורה שתהיה טובה ככל שתהיה זה לא מצדיק מחיר כמעט משולש. היויו בעיקר קליל, נוח יותר לניוד, מאפשר מצב ניו בורן שלדעתי מיותר, בכל כושר הישרדות מדהים (לגבי האחרים קשה לומר כי הם יחסית חדשים אבל לדעתי היויו קצת יותר עמיד), יחד עם אלו במחיר כמעט משולש אפשר לקנות עוד טיולון ונישאר עם עודף.

    ההמלצה שלי בין ה-3 פשוט לשים את התינוק בכל אחד מהם, לטייל קצת בחנות ומחוצה לה אם אפשר, לעלות ולרדת מדרגה, לתפעל (לשנות מצבים כשהתינוק בפנים), לקפל ואז לקבל החלטה מה הכי נכון לכם ולתינוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו