המלצה לעגלה ראשונה קלה עם קיפול נוח

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לעגלה ראשונה קלה עם קיפול נוח
    אבישי
    30/09/2020

    הי קובי,
    אנחנו מבולבלים מאוד, מצד אחד רוצים את הכי טוב מצד שני לא רוצים להשקיע סכומים מטורפים.
    חשוב לנו בעגלה שהיא תיהיה גם אמבטיה וגם טיולון, חשוב לנו קיפול נוח ( לא שהעגלה נזרקת על הריצפה וכמובן קיפול עם הטיולון), חשוב לנו שהיא תיהיה יחסית קלה אמבטיה גדולה, בנוסף אנחנו גרים במושב ככה שהעגלת עם הגלגלים הקטנים לא טוב לנו. חוץ מזה שתיהיה יפה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/09/2020

    שלום אבישי,

    כל הקשור ליופי זה עניין של טעם!
    לגבי עגלה. לדעתי בייבי בוס טייגר עונה באופן מעולה לדרישות:
    במחיר היא באמצע ולא ברמה של עגלות יוקרה ולדעתי היא נותנת הרבה יותר מעגלות יוקרה.
    מבחינת משקל היא קלה רק 8.7 ק"ג עם הטיולון. מתקפלת בקלות עם הטיולון לשני הכיוונים, מאוד מרווחת בטח שביחס למשקל שלה. בניגוד לעגלות בסגמנט שלה היא מגיעה עם גלגלים בקוטר 10 אינץ, ולכן הם לא גדולים מדי אבל מתאימים לדרכים משובשות כמו של מושב. מעבר לאלו יש לה את הגגונים הכי גדולים, סל ענק ועוד הרבה פלוסים.

    יש עוד דגמי עגלות בסגנון שלה אבל כמו שציינתי או שהן יקרות או שמגיעות עם גלגלים קטנים מדי.
    כמוכן יש עגלות שתוכננו לדרכים משובשות מאוד עם גלגלים גדולים יותר אבל אז צריך לקחת בחשבון שהמשקל מטפס משמעותית וגודל הקיפול עולה בכ-30%.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לתשובה

    אבישי
    30/09/2020

    הי קובי ממש תודה על ההודעה המפורטת,
    יש לי אופציה לקנות את העגלה של בוגבו קמליון 3+ נכון שהעגלה לא מתקפלת עם הטיולון אבל השאלה אם זה באותו מחיר כמו הטרייגר לא עדיף את הקמילון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/09/2020

    שלום אבישי,

    לדעתי לא. זו עגלה שיצאה ב-2004 ועברה את מקצה השיפורים האחרון ב2016 שגם הוא היה יחסית זניח.
    היתרונות, נוחות הניוד מעט יותר עדיפה בשל גלגל אחורי יותר גדול. מצד שני לטייגר גלגל קדמי יותר גדול אז יותר קל לדחוף אותה בדרך משובשת. הקמיליון מגיעה אם אמבטיה מעט יותר מרווחת בכ-2 ס"מ.
    החסרונות: כפי שציינת צריך לשלוף את המושב טרם הקיפול, הטיולון לא נשכב למצב שטוח ויש שקע בין הגב לישבן, לדעתי עדיף טיולון עם שכיבה ישרה ורוב המותגים בעולם כבר עברו לטיולון כזה. שינוי המצבים בטיולון עם 2 ידיים, קצת פחות נוח לשנות זווית משכיבה לישיבה כאשר התינוק בעגלה. האמבטיה והטיולון חולקים מסגרת משותפת, זה אומר שלא ניתן להחליף בקלות בין האמבטיה לטיולון, ישנם מקרים בהם עוברים לטיולון והתינוק רוצה להיות באמבטיה, בעגלות אחרות ניתן לעשות רוטציה ביניהם ולהרגיל לטיולון, בקמיליון מרוב שזה מסורבל כשעוברים לטיולון אז עוברים לטיולון. אין מדרך רגליים מתכוונן בטיולון.

    היתרון של 2 העגלות האלו על פני רוב העגלות בשוק שבשתיהן יש צמיגי PU, לדעתי הצמיג הטוב ביותר שאפשר לשים בעגלת תינוק והיתרון הגדול שלו בא לידי ביטוי למי שגר בדרך כפרית/מושב וכו'. כמו כן הוא בולם זעזועים טוב יותר, יוצר נסיעה שקטה יותר, הפניות נעשות בקלות יותר וגם הבלאי שלו נמוך ביותר וזה גם שומר על העגלה טוב יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו