איזו עגלה הכי דומה לאינגלזינה avio?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • איזו עגלה הכי דומה לאינגלזינה avio?
    ענת
    15/10/2020

    הי, בתינוק הראשון שלי הייתה לי אינגלזינה אביו והייתי סופר מרוצה. השילדה חזקה ועמידה, הגלגלים מעולים בכל תנאי דרך, הסל למטה מספק, סוחבת כל משא - היא הייתה נהדרת. ומאז נמסרה לטובת תינוקות אחרים. עכשיו בתינוק שני (בעזרת השם) אני מחפשת משהו דומה עד כמה שאפשר. אני לא חושבת שבטרילוג׳י יש את אותם גלגלים ולא מצליחה למצוא עגלה עם אותם גלגלים כמו באביו ובכלל עגלה שמזכירה אותה. אשמח לעזרה, תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/10/2020

    שלום ענת,

    אין משהו דומה, באמת הטרילוג'י זה הכי קרוב שיש מבחינת תפעול.
    בניוד ההבדל לא אמור להיות גדול, פשוט האביו הייתה יותר נמוכה, עם גלגלים יותר גדולים וגם יותר קלה, לכן אלו יצרו ניוד נוח יותר.

    בגדול עגלות כמו בייבי בוס בובקט/טייגר ובוגבו בי לדעתי יהיו עוד יותר נוחות בניוד מהאביו אבל התפעול שלהן שונה מכיוון שמדובר בעגלות בסגנון שונה. אם לא מפריע התפעול וגודל הקיפול לדעתי 2 האופציות עדיפות על האביו בכל היבט כולל ביכולות הניוד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העלות אבל ממש שונה

    ענת
    16/10/2020

    הי, תודה רבה על התשובה. הדוגמאות שנתת בטווח מחירים שונה וגבוה ממה שתכננתי להוציא.
    מה הכוונה נוחות בניוד? האבי הייתה מושלמת במיוחד מבחינת הגלגלים, אתה אומר שדווקא בגלגלים היא לא משהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/10/2020

    שלום ענת,

    הבי אכן יקרה מאוד (אפשר לשקול יד 2 כי השוק מוצף ולא פעם כותבים לי כאן שרכשו כאלו ממש חדשות בעלות של מחצית מהמחיר כחדשה) אבל הבובקט לדוגמא עולה סביב 2500 ש"ח, לדעתי זה מחיר סביר מאוד.
    לגבי הגלגלים, לא אמרתי שהאביו לא משהו, אמרתי שהבי או הבייבי בוס בגלל המבנה שלהן, סוג הצמיג והקפיצים יהיו עוד יותר נוחות לניוד. בעיקר העגלות שלה הבייבי בוס כי הגלגלים שלהן יותר גדולים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבדוק את הבייבי בוס טייגר - מה לגבי סיילו?

    ענת
    16/10/2020

    ואו תודה רבה על המענה המהיר - איזה מלך!

    יש מה להשוות עם הסיילו רוז גולד? או שהוא ברמה יותר נמוכה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/10/2020

    שלום ענת,

    הסיילו XL נמכרת סביב המחיר של הבובקט.
    והסיילו PL (רוז גולד) נמכרת סביב המחיר של הטייגר.

    בין דגמי הסיילו הייתי ממליץ ללכת על הXL ולא על הPL מכיוון שמדובר בעגלה זהה לחלוטין. ההבדל הוא עיצובי שבPL מקבלים פסי מתכת לאמבטיה ולגגון הטיולון, הפסים האלו מוסיפים משקל לעגלה ומייקרים אותה, מה גם שאני אישית לא מחבב יותר מדי מתכת בקיץ הישראלי. לכן לדעתי הPL מיותרת אלא אם ממש אוהבים את העיצוב שאכן הוא יותר מיוחד.

    בין הסיילו לבייבי בוס, לדעתי הבייבי בוס מציעות מוצר טוב יותר בכל הקשור לניוד.
    הן גם קלות יותר במשקל, הסיילו XL שוקלת 10.2 ק"ג, הטייגר 8.7 ק"ג והבובקט 8.2 ק"ג. כמוכן סוג הצמיגים מייצר נוחות ניוד עדיפה.
    ההמלצה שלי תמיד (לצערי קצת בעייתית בימי קורונה) היא לגשת לחנות, לשים משקל של 12 ק"ג בכל עגלה, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרכה גבוהה. זה נותן את המדד הכי נכון לגבי ההבדלים בנוחות הניוד בין עגלה לעגלה.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה!!!

    ענת
    16/10/2020

    כן בהחלט בעייתי העניין עכשיו עם ללכת לחנות, אבל אני בודקת מספיק זמן מראש אז מקווה שעוד יהיה לי זמן לזה. תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו