מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- סלקל של מקסי קוזי- התלבטות בין 2 דגמיםעידית הורביץ26/10/2020
היי קובי , אשמח לעזרתך. אנו עומדים בפני רכישת סלקל ומתלבטים בין 2 דגמים של מקסי קוזי, פבלס/ קבריו. אני מבינה שקבריו הוא לא עפ"י תו התקן המחמיר I SIZE. כמה זה קריטי? ההבדלים משמעותיים במחיר בין שניהם. אופציה נוספת זה סלקל של סייבקס- אטון Q. אשמח לעזרתך ? עידית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/10/2020שלום עידית,
בדיוק כפי שרשמת, תקן ISIZE יש לו דרישות יותר גבוהות/מחמירות וכך גם המבחנים ולכן מוצרי ISIZE עם דירוג בטיחותי גבוה יעילים ובטיחותיים יותר מכאלו שלא.
אטון Q או אטון 5 הם סלקלים מעולים ומקבלים את הדירוג הבטיחותי הכי גבוה שיש בתקן ISIZE כך שזו אופציה מעולה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
עידית הורביץ26/10/2020תודה רבה על תשובתך המהירה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלקל סל סייבקס
עידית הורביץ26/10/2020ובין הסלקלים של סייבקס מה הכי עדיף? יש גם את ה- cloud udo וגם את ה-XL ..הולכת לאיבוד....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר26/10/2020שלום עידית,
XL זה הבסיסי, רמת בטיחותו גבוהה אך לא כמו הQ או 5.
Q או 5, קיבלו דירוג בטיחותי מירבי גם ללא בסיס וגם עם בסיס. מדובר בסלקל זהה רק שהQ יותר מעוצב ולכן יותר יקר, לכן בדרך ככל ההמלצה שלי ללכת על ה-5 כי סלקל משמש לתקופה מאוד קצרה וחבל על כל שקל. אלא כמובן אם הם באותו המחיר אז לשיקלוכם כי טכנית זה אותו מוצר.
קלאוד, סלקל נשכב, לדעתי מיותר לחלוטין, גם יקר וכמו שציינתי מיותר להשקיע המון כסף במוצר לתקופה קצרה, שווה להשקיע בכיסאות בטיחות שישמשו לכמה שנים. כמוכן רחוק מלענות להגדרה סל "קל" כי הוא כבד ללא תינוק ויחד עם תינוק אני לא רואה הרבה הורים שמסוגלים לשאת את המשקל הזה לאורך זמן ממושך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלקל סל סייבקס
עידי הורביץ26/10/2020המון תודה על עזרתך!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלקל סל סייבקס
עידי הורביץ29/10/2020בהמשך לחיפושים החלטנו ללכת על סלקל קבריו של מקסי קוזי אך כרגע יש חוסר באיזופיקס המקורי שלו ומה שמוצע בשילב זה מתקן way 2 או משהו בסגנון שראינו שמוריד את רמת הבטיחות לפי המבדקים שנערכו. לכן כרגע מתלבטים לגבי סייבקס אטון XXL .
האם נחשב טוב ואיכותי? האם עדיף דגם אחר של סייבקס?
אשמח לעזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר29/10/2020שלום עידית,
הוא פחות בטיחותי מאטון 5 או Q אבל עדיין ברמת בטיחות גבוהה מאוד. כמוכן אני ממליץ למי שרוכש אותו עם בסיס לרכוש רק עם הבסיסים האירופאים רגיל או איזופיקס עם 2 תופסני מתכת ורגלית מאחור. בישראל נמכר גם הבסיס האמריקאי אך הסלקל שנמכר בישראל הוא אירופאי, לדעתי הם לא נבדקו יחד בשום מבחן, היות והסלקל האירופאי שונה מהאמריקאי אני לא ממליץ לרכוש את הבסיס האמריקאי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בוסטר גב סייבקס
שלום וברכה, מחפשת המלצה לכיסאות בטיחות צרים שמאפשרים חגירה בטוחה של שלושה כסאות במושב האחורי, חוץ מה- graco slimfit.
ספורטליין פולד 2025 יתרונות חסרונות
מחפשת טרמפיסט לעגלת סלסה
ייעוץ בנושא קניית טיולון
מה דעתך על נונה ובייביבוס
Babysafe - כסא בטיחות
רכישת טיולונים לבת שנתיים
רעש לבן לתינוק - מומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



