עגלה מומלצת להורים גבוהים ונוחה לתינוק

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • עגלה מומלצת להורים גבוהים ונוחה לתינוק
    אוריה
    28/10/2020

    שלום קובי,
    אשמח להמלצה לעגלה מגיל לידה להורים גבוהים (1.75).
    שתהיה נוחה לתינוק, יפה וקלה לקיפול.
    תקציב 3000 שח.
    אהבתי מאוד את הסייבקס מיוס אבל היא יקרה לנו וקצת נמוכה אז אשמח אם יש עגלה באותו סגנון עיצובי רק זולה יותר וגבוהה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בייבי בוס

    אוריה
    28/10/2020

    בנוסף, קראתי הרבה מהודעותיך וראיתי המלצות לבייבי בוס בוקט וטייגר. אשמח לדעת איפה ניתן להתרשם באזור חיפה וכן באזור הדרום (שדרות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/10/2020

    שלום אוריה,

    לגבי הטייגר, היא בתקציב. אם שואלים אותי למרות שאני משוחד אך אני שומע זאת מעוד ועוד לקוחות, היא הרבה יותר טובה מהמיוס!
    היות ואני משוחד אעצור כאן.
    מבחינת גובה, היא יותר גובהה מהמיוס אך לא נחשבת גבוהה, היא בגובה ממוצע אולי במעט מעל לממוצע. הכוונה לגובה היא לאמבטיה ולטיולון. הידית גבוהה מאוד ומותאמת לגבוהים, אני 1.78 ולדעתי גם 15 ס"מ מעלי יהנו מגובה הידית.
    מבחינת זמינות, בחיפה הטייגר מוצגת בסופר בייבי. כמוכן בלה בבה או אול פור בייבי מוצגת הבובקט שהיא הגרסא העירונית של הטייגר (עם גלגלים מעט יותר קטנים, קפיצים יותר קטנים, סל יותר קטן) שגם יותר זולה ומעט יותר קלה.
    הבובקט גם מוצגת בסוויט בייבי נתיבות.

    כמוכן אפשר לבדוק את איי.בי.סי דיזיין סלסה, היא מותאמת לגבוהים, כרגע בתקציב, לא רק האמבטיה גבוהה גם הטיולון, גם הידית וגם אין סרן אחורי בין הגלגלים מה שמקל על גבוהים מאוד (ל1.75 זה לא יתרון גדול) בהליכה. החסרונות של עגלות גבוהות הם משקל כבד יותר וקיפול יותר גדול. מצד שני היא יותר מרווחת לתינוק והגובה מספק לתינוק שדה ראיה טוב יותר ומרחיק מפליטות מזהמים של רכבים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדלים בין דגמים

    אוריה
    29/10/2020

    מה ההבדל במשקל בין הבובקט, הטייגר והאייביסי?
    והאם יש את הדגמים במייל בייבי בירכא?
    תודה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/10/2020

    שלום אוריה,

    בירכא נמכר רק המותג ABC DESGIN. בייבי בוס נמכר בחנויות שציינתי.
    לגבי ההבדלים, הן יותר דומות מאשר שונות.
    האמבטיה והטיולון זהים לחלוטין. כל התפעול, קיפול וכו' זהים.
    ההבדלים הם בשלדים: הטייגר מגיעה עם גלגלים אחוריים יותר גדולים, קפיצים יותר גדולים לגלגלים האחוריים, שלדה יותר מעובה, כל אלו יוצרים עגלה יותר מאסיבית שמתאימה לטיולים בדרך משובשת מאוד. כמוכן הסל של יותר גדול.
    מצד שני הבובקט קלה יותר בחצי ק"ג, רוחב השלדה צר יותר ולכן יותר קל להתנייד במעברים צרים מאוד והיא כמובן יותר זולה.
    היא יכולה להנייד גם בדרכים משובשות אבל היא עגלה יותר עירונית מהטייגר. לכן אני חושב שלמי שאין צורך בעגלה שיכולה לעבוד גם בשטח הבובקט מתאימה יותר. מי שכן מתכנן לטייל בדרך משובשת, חול, גרים בקיבוץ/מושב, אז הטייגר עדיפה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו