סילבר קרוס פיונר או בליוס 3?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • סילבר קרוס פיונר או בליוס 3?
    רחל
    29/10/2020

    שלום,
    מעוניינת לקנות עגלה מגיל לידה ושתחזיק לאורך זמן. אני גרה ביישוב שמצריך גלגלים לא קטנים ולכן ההתלבטות מתייחסת לעגלות גדולות יחסית. מה היית ממליץ לנו לקנות? ואם בכלל עדיף ללכת לכיוון אחר? בנוסף אחרי שבחנו את 2 העגלות שתיהן נראות לי מעט צרות מבחינת רוחב האמבטיה האם אני מגזימה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/10/2020

    שלום רחל,

    בין העגלות לדעתי הסילבר קרוס הרבה יותר מוצלחת. גם בתפעול, בעיקר בקיפול וגם בבליוס, כאשר הטיולון פונה לכיוון הנסיעה ורוצים להשכיבו, המושב חוצה את קו ידית האחיזה של ההורה, לדעתי זה מוריד מהנוחות ניוד של ההורה כי זה מרחיק אותו מעט מהידית, כמוכן זה מבטל אופציה לתלות תיק או כל דבר אחר.

    הייתי ממליץ לבדוק את איי.בי.סי דיזיין סלסה, גם באזור המחיר שלהן, גם יותר מרווחת באמבטיה ובטיולון, יש לזה חשיבות בחורף עם לבוש עבה ובכלל תינוקות מאוד אוהבים מרווח.
    כמוכן יש לטיולון שלה שכיבה שטוחה (גם לבליוס) בעוד שבפיוניר השכיבה היא בתונחת עירסול כלומר, יש שקע בין הגב לישבן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    רחל
    30/10/2020

    תודה על המענה.
    ושאלה נוספת מה אתה ממליץ יותר ולמה? בייבי בוס טייגר מול מה שהצעת איי.בי.סי דיזיין סלסלה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/10/2020

    שלום רחל,

    זה כבר מאוד תלוי בדרישות. הסלסה היא עגלה שמתוכננת לדרכים סופר משובשות כמו יערות ואבנים גדולות בדרך. כמוכן היא מתוכננת להיות סופר מרווחת ונוחה לתינוק. לכן שמייצרים מוצר כזה הפשרה היא על נוחות ההורה וזה אומר: משקל כבד יותר, קיפול יותר גדול שבסך הכל זה סירבול בכל הקשור לקיפול והכנסה לרכב, תחבורה ציבורית או עלית מדרגות. בהליכה לא מרגישים את הסרבול פרט לרוחב במקומות צרים.
    העגלה הכי נמכרת בארה"ב (בפער אסטרונומי מהאחרות) היא אפפה בייבי ויסטה שהיא בעצם מאוד זהה לסלסה (לדעתי הסלסה עדיפה כמעט בכל פרמטר), הסלסה היא הנמכרת ביותר בגרמניה ובכלל בהמון מדינות באירופה לכן זה אומר שהורים רבים מוכנים לקבל על עצמם את הסירבול כדי לקבל נוחות לתינוק.

    לגבי הטייגר, ראינו שבישראל זה עובד הפוך, נוחות ההורה קודמת לנוחות התינוק, ההורים מחפשים מוצר קל וקומפקטי. מניסיוני וכמו שאני תמיד רושם, שמייצרים מוצר כזה יש פשרות רבות כמו גלגלים קטנים יותר, מוצר נמוך יותר, אמבטיה וטיולון צרים יותר וכו'. לכן בפיתוח הטייגר החלטנו לצמצם כמה שיותר את הפשרות האלו, יצרנו אמבטיה שהיא צרה מהסלסה ב-3 ס"מ והטיולון כמעט זהה במימדים לסלסה. היא נמוכה יותר אך עדיין גבוהה מהממוצע, הגלגלים גדולים והשלדה מעובה ולכן היא יכולה להתנייד גם בדרך משובשת מאוד. לכן אני חושב שמדובר בעגלה המושלמת לישראל כי היא נותנת מקסימום נוחות להורה מבלי להתפשר על נוחות הניוד או נוחות התינוק. הצלחנו לייצר מוצר קל וקומפקטי בזכות טכנולוגיה חדשנית והנדסה נכונה. יחד עם זאת הסלסה יותר מרווחת ויותר גבוהה עם קפיצים טובים יותר (הכי טובים באופן כללי לדעתי).
    מכאן זה כבר שיקול שלכם מה נכון לכם יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו