המלצה לעגלה ראשונה עם אמבטיה וטיולון

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לעגלה ראשונה עם אמבטיה וטיולון
    חן
    10/11/2020

    שלום קובי,
    לפני לידה ראשונה, אנחנו מחפשים עגלה לפי הפרמטרים האלה:
    - אמבטיה: לא נמוכה, בעלת בדים נושמים ואיכותיים, בעלת מזרן איכותי
    - טיולון: דו כיווני, בעל מצבי שכיבה וישיבה מלאים ככל הניתן, בעל משענת גב קשיחה ואיכותית (הבנתי למשל שלא קיים בספורט ליין סיילו)
    - בולמי זעזועים טובים בכל הגלגלים
    - קלה לקיפול ולנשיאה (אנחנו גרים קומה שנייה בלי מעלית וכנראה לא נשאיר אותה בחדר המדרגות אלא כל פעם נקפל, נעלה ונוריד במדרגות)
    - ידית טלסקופית
    - עגלה איכותית, לא הרגשה "זולה"
    - תקציב עד כ-3000

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/11/2020

    שלום חן,

    העגלות שלנו של בייבי בוס לדעתי עונות באופן מושלם לדרישות.
    דגם הבובקט שלנו שוקל 8.2 ק"ג (2 ק"ג פחות מהסיילו), קל לקיפול ביד אחת וגם פתיחה ביד אחת. יש לו גלגלים PU זה החומר הכי איכותי שיש לגלגלים, זה יוצר נוחות ניוד מדהימה, בלימת זעזועים טובה יותר (בלי קשר יש בולמי זעזועים לכל גלגל בנפרד), נסיעה שקטה יותר ובלאי נמוך יותר.
    הטיולון דו כיווני עם שכיבה ישרה וזווית ישיבה זקופה בגלל מושב יצוק מפלסטיק. כמוכן כל הבדים יורדים 100% לכביסה כולל גגונים!
    לאמבטיה מזרן איכותי ונושם (אין הרבה עגלות עם מזרן נושם באמבטיה ולרוב אלו שיש להן יקרות משמעותית).
    גגונים ענקיים, אופציה עתידית להחליף צבעים בסכום ממש סביר. יש ידית טלסקופית שמתארכת גם יותר מהסיילו.
    האמבטיה יחסית גבוהה אך יש עוד יותר גבוהות אבל גם יותר כבדות. הטיולון כמעט בגובה האמבטיה, יש עגלות עם אמבטיה גבוהה אך הטיולון ממש נמוך, זה לא הסיפור כאן.
    הבובקט עולה 2500 ש"ח אך החודש חודש מבצעים ולכן יש עליה מחירים מוזלים יותר.
    לקוחות שאיתה אומרים לי שאין דברים כאלו ביחס לעלות תועלת.

    יש גם דגם טייגר, הוא עולה 3000 ש"ח, ההבדל בעיקר בגלגלים יותר גדולים, שלדה יותר מעובה וסל חפצים מעט יותר גדול. מעבר לעלות היותר יקרה (גם כאן אפשר לתפוס מבצעים) היא יותר כבדה בחצי ק"ג ולכן לדעתי הבובקט עדיפה כי הן מאוד מאוד זהות למעט ההבדלים הקטנים שרשמתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה

    חן
    11/11/2020

    תודה רבה על התשובה!

    1. טייגר או בובקט: כשהיינו בחנות התרשמנו שאומנם טייגר יותר כבדה אבל מקבלים ניידות טובה יותר בזכות הגלגלים הגדולים יותר. ייתכן שנהיה מוכנים "לשלם" בחצי קילו יותר עבור ניידות משופרת. בכל מקרה נבחן את זה שוב בחנות.

    2. בנוגע למבצעי נובמבר: נאמר לנו בחנות שאין מבצעים על דגמי בייבי בוס ולא ידוע להם על מבצעים מתוכננים להמשך החודש.

    3. מועד הרכישה: הלידה מתוכננת לפברואר. האם עד אז צפויים שיפורים/שדרוגים/תוספות/צבעים חדשים כלשהם ושווה להמתין טיפה עם הרכישה? לדוגמה בחנות אמרו שהגיעו ממש לאחרונה דגמים חדשים בעלי ידיות בעיצוב חדש עם תיפורים.

    אודה להמשך התייחסותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2020

    שלום חן,

    1. אני מסכים, שורה תחתונה הטייגר עדיפה בניוד, בשל כך גם יותר חזקה (השלדה יותר מעובה ויש קפיצים יותר גדולים לגלגלים האחוריים) והמחיר הוא במשקל ובעלות שזה לשיקולכם. אני אישית תמיד בעד הטייגר בגלל שכשיש ילדים אופי הטיולים שלנו משתנה וטוב שיש עגלה שיכולה להתמודד עם טיול בדרך משובשת מאוד. אני לא מציין תמיד אבל העגלות הכי נמכרות בארה"ב (אפפה בייבי ויסטה) ובגרמניה איי.בי.סי דיזיין סלסה (אחות כמעט תאומה של הויסטה) שוקלות 12.5 ק"ג (הטייגר 8.7 ק"ג).

    2. כל חנות זה לשיקולה, אנחנו לא מתערבים במחיר הסופי.
    אצלנו יש הנחה באתר בייבי בוס מוצרי תינוקות של 10% עד מחר וכנראה שוב בבלאק. אני יודע שיש חנויות שנותנות מתנה עם העגלה כמו תיק/סלקל במחיר מוזל וכו'. שוב, כל חנות בפני עצמה.

    3. משלוח הבא מגיע בינואר, אין אף שינוי בעגלה למעט שינויים קלים בבדים המשלמים + עוד צבעים. בגדול כל מי שרוכש טייגר יקבל אותה עם הידית עם התיפורים כי זה כבר קיים (רק בתצוגות של חלק מהחנויות לא). בכל מקרה גם אם תרכשו (אני סתם זורק) טייגר באפור עם השלמה עליונה בשחור, כל עוד לא השתמשתם ויגיע צבע חדש שתאהבו יותר תוכלו להחליף את ההשלמה דרכי או דרך החנות. בלי קשר זה אומר שעתידית אפשר להחליף צבעים וזה בעיקר אומר שאם רוצים לדוגמא ורוד לבנות זה אפשרי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה

    חן
    20/11/2020

    היי קובי,

    ביקרנו שוב בחנות ונעדיף את הטייגר על הבובקט.
    נודה להמשך עזרתך:

    1. על העגלה כתוב שאסור לתלות תיק על הידית. האם זה דבר שלא מומלץ בשום עגלה ויצרן שבוחר להזהיר מזהיר, או שבאמת ספציפית על הדגמים האלה של בייבי בוס זה מסוכן? כי לא ראינו את האזהרה הזאת על דגמים אחרים. תליית תיק על ידית עגלה זה דבר שימושי ונפוץ. דבר נוסף, תיק יכול לשקול קילו ויכול לשקול עשרה קילו, אז איך האיסור הוא גורף?

    2. בנוגע לידית: ראינו את הידית החדשה עם התיפורים ונעדיף ללא התיפורים.
    - האם ההבדל בין הידיות הוא גם באיכות החומר או שזה רק עיצובי?
    - האם עדיין אפשר לקנות עגלה עם ידית ללא תיפורים (מה שנחשב כבר עיצוב ישן)?

    3. הדבר היחיד שהסתבכנו איתו היה הכנסה של הטיולון לשלדה והוצאתו. אגב, גם המוכרים הסתבכו עם זה. לאמבטיה יש מתאמים והיא יוצאת ונכנסת בקליק וברור מה צריך להיכנס לתוך מה, אבל עם הטיולון צריך זווית מסוימת וזה היה לנו מסובך. משהו שפספסנו בשיטה?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    21/11/2020

    שלום חן,

    1. על כל העגלות אסור לתלות תיקים! זו דרישת מכוני התקנים! בגדול חייבת להיות אזהרה בספר ההוראות. בגלל השרוך בידית הגדלנו ראש והוספנו את האזהרה גם על העגלה (למרות שאין חובה). בתכלס, כולם תולים ויתלו תיק על העגלה!
    בדיוק מהסיבה שציינת יש איסור גורף לתלות תיק על הידית, יש כאלו שיתלו קילו ויש כאלו שיתלו 10 ק"ג + קניות.. אף הורה לא ימדוד עם משקל את התיק והתינוק, לכן לא לוקחים סיכון.
    אם תולים תיק צריך להקפיד שהוא ישקול כמו התינוק ואף פחות כדי שיהיה איזון. ברגע שהתיק יהיה 10 ק"ג והתינוק 3-4 ק"ג התיק ימשוך את העגלה לאחור ויגרום להתהפכותה.

    2. לצערי לנו לא נשארו טייגר 2 עם ידית ללא תיפורים...
    אין הבדל באיכות, זו אותה ידית רק נוספו תיפורים, בגלל התיפור הידית טיפה יותר קשיחה למגע. יש לנו כיסוי עם רוכסן שעוטף את הידית הקיימת גם בשחור וגם בחום (חלקים ללא תיפורים). אם תרכשו את העגלה ותרצו תוכלו לקבל ללא עלות.

    3. זה די פשוט, בשימוש של הורים זה כמעט ולא יעשה שכן העגלה מתקפלת עם הטיולון ולא מתעסקים עם ההרכבה והפירוק יותר מידי. זה דווקא מאוד פשוט ברגע שתופסים את הזווית. אפשר ליצור קשר בדף שלנו בפייסבוק ואשלח סרטון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו