מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- בייבי בוס או ABC דיזייןיאיר11/11/2020
בוקר טוב,
כחלק מחיפוש אחר עגלה לתינוק ראשון, נתקלנו ברשת בעגלות בייבי בוס (טייגר / בובקאט), וב ABC דיזיין סלסה 4 / דיאמונד אדישן.
1. אשמח לדעת אילו סלקלים ניתנים לשים על הABC דיזיין?
2. האם יש מקום בירושלים שמרכז את 2 היצרנים הנ"ל לצורך תצוגה והתרשמות?
3. אילו סלקלים שמותאמים לעגלות הנ"ל נחשבים להכי בטוחים? לצורך העניין יש לנו סקודה חדשה (2020).
אני יודע שיש לך אינטרס, אך תרשה לי להיות "חצוף" ולשאול, האם יש פרמטר בו הסייבקס מיוס 2 / בוגבו בי 6 (שעוד לא שווקה בארץ) עדיפות על הנ"ל?
בנוסף,
ראיתי באתר של ABC דיזיין העולמי שיש גם עגלה בשם SAMBA (סמבה), שעושה רושם כעגלה יותר קומפקטית ביחס לסלסה. האם אני צודק? ומתי היא צפויה להגיע לארץ?
תודה רבה על הכל ועל פועלך בפורום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/11/2020שלום יאיר,
1. מקסי קוזי, אבינוט, גו'אי, סייבקס, בי סייף. יש עוד מותגים סיניים שמתחברים, אני פחות ממליץ. הסייבקס והבי סייף לא מתחברים לעגלות בייבי בוס.
2. יש ברהיטי אור את 2 המותגים, אם מתאפשר אני ממליץ להגיע למרכז, בי"ם מתעמקים יותר באוכלוסיה הדתית ולכן החנויות יותר מקצועיות לדרישות הציבור הדתי/חרדי. זה בעיקר אומר שפחות יראו או ימליצו על ABC ולכן היא די מוחבאת בחנות.
3. הסייבקס אטון 5 קיבל 5 כוכבי בטיחות עם בסיס וללא ולכן לאיי.בי.סי הוא הכי בטיחותי אך גם מאוד יקר. לבייבי בוס ג'ואי אייג'ם עם 5 כוכבים ללא בסיס ו-4 עם הכי בטיחותי, יחסית סביר במחיר. כל דגמי מקסי קוזי מעולים אך יחסית יקרים עם בסיס. אם מוותרים על חיבור לעגלה, צ'יקו קייפיט הוא האופציה הטובה ביותר כי הוא משמעותית זול מהם עם בסיס ועם דירוג בטיחותי מושלם. החיסרון: לא מתחבר לאף עגלה.
אין בעיה, זה לא להיות חצוף אלא להיות הוגן, בדור הראשון לדוגמא של בייבי בוס תמיד ציינתי את החיסרון הבולט שהיא לא מתקפלת עם המעקה, כיום זה השתנה. בסה"כ אם כל היום אמליץ על העגלות שלי גם לכאלו שהן לא תואמות ע"פ הצורך או הבקשה אני יותר יעשה נזק מתועלת. ההמלצות שלי מגיעות נטו על בסיס הדרישות, בנוסף ההמלצה הכי חוזרת שלי (קצת קשה ליישום בימים כאלו) היא לבדוק פיזית בחנות. לשים משקל על העגלה, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרכות, לתפעל, לקפל, לבדוק ברכב וכו'.
לגבי השוואות מאוד קשה לי לעשות מכיוון שהABC שונה לחלוטין ברעיון מהמיוס, בי ובייבי בוס, לכן יותר יהיה לי קל להשוות לבייבי בוס.
הABC ברעיון שלה נבנתה סביב התינוק כדי לתת מקסימום נוחות, סביב נוחות ניוד כדי לתת מקסימום נוחות ניוד בדרך משובשת מאוד. כשאתה מתכנן כזה מוצר החיסרון הבולט יהיה מוצר כבד, מסורבל לתפעול ורחב (לכן במקומות צרים יהיה יותר קשה לעבור). לכן זה שיקול של ההורים.
לגבי הבייבי בוס:
לדעתי המיוס 2 בעיקר יקרה בשל הביקוש והמיתוג. אני חושב שהבייבי בוס מעבר לעלות המשמעותית יותר זולה הרבה יותר נוחה לניוד, עליה וירידה ממדרכות, הגגונים יותר גדולים, היא מעט יותר קלה, המושב יצוק מפלסטיק ולא עשוי מרשת ועוד.
הבי יותר דומה לבייבי בוס, אהבתי שאימצו שם חלק מהדברים ששמנו בייבי בוס כמו פגוש. תעמד לאחר הקיפול וכו'.
לא ראיתי פיזית אבל על בסיס הבי 5, מדובר בעגלות מעולות, נוחות לניוד (עדיין בדרך משובשת לבייבי בוס תהיה עדיפות בגלל גלגלים יותר גדולים), גם היא מעט יותר כבדה מהבייבי בוס.
היתרון העיקרי שלה אמור להיות בקיץ בטיולון שעשו גב פלסטיק מחורר. לדעתי בעיקר גימיק אבל זה יתרון. כמוכן גם היא וגם הסייבקס יותר סחירות כיד 2 ולכן יותר מהר מוכרים ולרוב במחירים גבוהים.
לגבי סמבה, הלוואי והייתה זמינה, כרגע עוד לא זמינה. רק בדצמבר ישלחו לנו דוגמא פיזית למכון התקנים, זה אומר שרק בעוד חצי שנה+- נתחיל לשווק, אכן הם מתארים אותה כסלסה קטנה היא תשקול 2 ק"ג פחות (עדיין תהיה יותר כבדה מהבי או מיוס ובייבי בוס), תהיה יותר קטנה לאחר הקיפול (טיפה יותר גדולה מה-3 האחרות אך לא בהרבה). מצד שני נוחות הניוד שלה תהיה בכל דרך. האמבטיה והטיולון זהים לסלסה שזה יתרון עצום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - מידות
יאיר11/11/2020תודה רבה לך על המענה המפורט והסבלני!
הלידה צפויה בסוף ינואר, אני מניח שסמבה לא רלוונטית עקב תקינה, כפי שציינת.
אשמח לקבל את המידות (במצב פתוח ובמצב סגור) של הבייביבוס טייגר / בובקאט.
ניסיתי למצוא מידע ברשת ולא מצאתי.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר11/11/2020שלום יאיר,
לגבי הסמבה לצערי לא. עשינו את כל המאמצים שתושק בינואר אך זה לא תלוי בנו, באיי.בי.סי החליטו משנה שעברה לפני הוצאת דגם כלשהו לתת ל-50 נסיינים (הורים חדשים) את העגלה במתנה בתמורה לחוות הדעת שלהם. כנראה היו חוות דעת שהובילו לשינויים ואלו דחו את ההשקה בגרמניה לדצמבר/ינואר (לכן עד אז אין דוגמא מוכנה). לצערי אני לא יכול לשווק ישר בגלל שחייבים להעביר תקינה בארץ.
לגבי מידות:
מצב פתוח:
טייגר: אורך 74 ס"מ (מגלגל לגלגל, עם הידית זה בערך עוד 20 ס"מ תלוי עד כמה היא פתוחה), רוחב 57.7 ס"מ, גובה 107 ס"מ (משתנה בהתאם לגובה הידית)
בובקט: אורך 74 ס"מ, רוחב 53 ס"מ, גובה 105 ס"מ כמו בטייגר משתנה לפי גובה הידית.
מקופלות:
טייגר: 72X57.5X30
בובקט: 72X53X32
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
יאיר11/11/2020תודה רבה על המידות וההסברים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בוסטר גב סייבקס
שלום וברכה, מחפשת המלצה לכיסאות בטיחות צרים שמאפשרים חגירה בטוחה של שלושה כסאות במושב האחורי, חוץ מה- graco slimfit.
ספורטליין פולד 2025 יתרונות חסרונות
מחפשת טרמפיסט לעגלת סלסה
ייעוץ בנושא קניית טיולון
מה דעתך על נונה ובייביבוס
Babysafe - כסא בטיחות
רכישת טיולונים לבת שנתיים
רעש לבן לתינוק - מומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


