בייבי בוס או ABC דיזיין

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • בייבי בוס או ABC דיזיין
    יאיר
    11/11/2020

    בוקר טוב,

    כחלק מחיפוש אחר עגלה לתינוק ראשון, נתקלנו ברשת בעגלות בייבי בוס (טייגר / בובקאט), וב ABC דיזיין סלסה 4 / דיאמונד אדישן.

    1. אשמח לדעת אילו סלקלים ניתנים לשים על הABC דיזיין?

    2. האם יש מקום בירושלים שמרכז את 2 היצרנים הנ"ל לצורך תצוגה והתרשמות?

    3. אילו סלקלים שמותאמים לעגלות הנ"ל נחשבים להכי בטוחים? לצורך העניין יש לנו סקודה חדשה (2020).

    אני יודע שיש לך אינטרס, אך תרשה לי להיות "חצוף" ולשאול, האם יש פרמטר בו הסייבקס מיוס 2 / בוגבו בי 6 (שעוד לא שווקה בארץ) עדיפות על הנ"ל?

    בנוסף,
    ראיתי באתר של ABC דיזיין העולמי שיש גם עגלה בשם SAMBA (סמבה), שעושה רושם כעגלה יותר קומפקטית ביחס לסלסה. האם אני צודק? ומתי היא צפויה להגיע לארץ?

    תודה רבה על הכל ועל פועלך בפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בייבי בוס או ABC דיזיין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2020

    שלום יאיר,

    1. מקסי קוזי, אבינוט, גו'אי, סייבקס, בי סייף. יש עוד מותגים סיניים שמתחברים, אני פחות ממליץ. הסייבקס והבי סייף לא מתחברים לעגלות בייבי בוס.
    2. יש ברהיטי אור את 2 המותגים, אם מתאפשר אני ממליץ להגיע למרכז, בי"ם מתעמקים יותר באוכלוסיה הדתית ולכן החנויות יותר מקצועיות לדרישות הציבור הדתי/חרדי. זה בעיקר אומר שפחות יראו או ימליצו על ABC ולכן היא די מוחבאת בחנות.
    3. הסייבקס אטון 5 קיבל 5 כוכבי בטיחות עם בסיס וללא ולכן לאיי.בי.סי הוא הכי בטיחותי אך גם מאוד יקר. לבייבי בוס ג'ואי אייג'ם עם 5 כוכבים ללא בסיס ו-4 עם הכי בטיחותי, יחסית סביר במחיר. כל דגמי מקסי קוזי מעולים אך יחסית יקרים עם בסיס. אם מוותרים על חיבור לעגלה, צ'יקו קייפיט הוא האופציה הטובה ביותר כי הוא משמעותית זול מהם עם בסיס ועם דירוג בטיחותי מושלם. החיסרון: לא מתחבר לאף עגלה.

    אין בעיה, זה לא להיות חצוף אלא להיות הוגן, בדור הראשון לדוגמא של בייבי בוס תמיד ציינתי את החיסרון הבולט שהיא לא מתקפלת עם המעקה, כיום זה השתנה. בסה"כ אם כל היום אמליץ על העגלות שלי גם לכאלו שהן לא תואמות ע"פ הצורך או הבקשה אני יותר יעשה נזק מתועלת. ההמלצות שלי מגיעות נטו על בסיס הדרישות, בנוסף ההמלצה הכי חוזרת שלי (קצת קשה ליישום בימים כאלו) היא לבדוק פיזית בחנות. לשים משקל על העגלה, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרכות, לתפעל, לקפל, לבדוק ברכב וכו'.

    לגבי השוואות מאוד קשה לי לעשות מכיוון שהABC שונה לחלוטין ברעיון מהמיוס, בי ובייבי בוס, לכן יותר יהיה לי קל להשוות לבייבי בוס.
    הABC ברעיון שלה נבנתה סביב התינוק כדי לתת מקסימום נוחות, סביב נוחות ניוד כדי לתת מקסימום נוחות ניוד בדרך משובשת מאוד. כשאתה מתכנן כזה מוצר החיסרון הבולט יהיה מוצר כבד, מסורבל לתפעול ורחב (לכן במקומות צרים יהיה יותר קשה לעבור). לכן זה שיקול של ההורים.
    לגבי הבייבי בוס:
    לדעתי המיוס 2 בעיקר יקרה בשל הביקוש והמיתוג. אני חושב שהבייבי בוס מעבר לעלות המשמעותית יותר זולה הרבה יותר נוחה לניוד, עליה וירידה ממדרכות, הגגונים יותר גדולים, היא מעט יותר קלה, המושב יצוק מפלסטיק ולא עשוי מרשת ועוד.
    הבי יותר דומה לבייבי בוס, אהבתי שאימצו שם חלק מהדברים ששמנו בייבי בוס כמו פגוש. תעמד לאחר הקיפול וכו'.
    לא ראיתי פיזית אבל על בסיס הבי 5, מדובר בעגלות מעולות, נוחות לניוד (עדיין בדרך משובשת לבייבי בוס תהיה עדיפות בגלל גלגלים יותר גדולים), גם היא מעט יותר כבדה מהבייבי בוס.
    היתרון העיקרי שלה אמור להיות בקיץ בטיולון שעשו גב פלסטיק מחורר. לדעתי בעיקר גימיק אבל זה יתרון. כמוכן גם היא וגם הסייבקס יותר סחירות כיד 2 ולכן יותר מהר מוכרים ולרוב במחירים גבוהים.

    לגבי סמבה, הלוואי והייתה זמינה, כרגע עוד לא זמינה. רק בדצמבר ישלחו לנו דוגמא פיזית למכון התקנים, זה אומר שרק בעוד חצי שנה+- נתחיל לשווק, אכן הם מתארים אותה כסלסה קטנה היא תשקול 2 ק"ג פחות (עדיין תהיה יותר כבדה מהבי או מיוס ובייבי בוס), תהיה יותר קטנה לאחר הקיפול (טיפה יותר גדולה מה-3 האחרות אך לא בהרבה). מצד שני נוחות הניוד שלה תהיה בכל דרך. האמבטיה והטיולון זהים לסלסה שזה יתרון עצום.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת - מידות

    יאיר
    11/11/2020

    תודה רבה לך על המענה המפורט והסבלני!

    הלידה צפויה בסוף ינואר, אני מניח שסמבה לא רלוונטית עקב תקינה, כפי שציינת.

    אשמח לקבל את המידות (במצב פתוח ובמצב סגור) של הבייביבוס טייגר / בובקאט.

    ניסיתי למצוא מידע ברשת ולא מצאתי.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2020

    שלום יאיר,

    לגבי הסמבה לצערי לא. עשינו את כל המאמצים שתושק בינואר אך זה לא תלוי בנו, באיי.בי.סי החליטו משנה שעברה לפני הוצאת דגם כלשהו לתת ל-50 נסיינים (הורים חדשים) את העגלה במתנה בתמורה לחוות הדעת שלהם. כנראה היו חוות דעת שהובילו לשינויים ואלו דחו את ההשקה בגרמניה לדצמבר/ינואר (לכן עד אז אין דוגמא מוכנה). לצערי אני לא יכול לשווק ישר בגלל שחייבים להעביר תקינה בארץ.

    לגבי מידות:
    מצב פתוח:
    טייגר: אורך 74 ס"מ (מגלגל לגלגל, עם הידית זה בערך עוד 20 ס"מ תלוי עד כמה היא פתוחה), רוחב 57.7 ס"מ, גובה 107 ס"מ (משתנה בהתאם לגובה הידית)
    בובקט: אורך 74 ס"מ, רוחב 53 ס"מ, גובה 105 ס"מ כמו בטייגר משתנה לפי גובה הידית.

    מקופלות:
    טייגר: 72X57.5X30
    בובקט: 72X53X32

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    יאיר
    11/11/2020

    תודה רבה על המידות וההסברים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו