כסא בטיחות ריקארו או ברייטקס

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • כסא בטיחות ריקארו או ברייטקס
    שני
    17/11/2020

    שלום רב,
    נשמח להארותיך ולהמלצותיך...
    בעלי ממש רוצה לרכוש את ה- zero one elit של חברת ריקארו. נותרו עוד כמה כאלה בארץ...
    אני דווקא חשבתי על ברייטקס דגם בלווארד קליק טייט. חשוב לנו שהכסא יהיה מגיל לידה וכמה שיותר נוח לגיל זה...
    כמובן שחשוב לנו גם נושא הבטיחות ולא משנה לנו המחיר.
    נודה לעזרתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/11/2020

    שלום שני,

    לא ידעתי שבכלל הוא שווק בארץ. סה"כ כיסא מעולה, כמו רוב דגמי ריקארו, פטנט חמוד שהופך את הכיסא לבסיס של סלקל.
    באופן כללי מדובר בכיסא אירופאי וברייטקס אמריקאי ולכן אין מבחן השוואתי בינהם. אני בעד הדגמים האמריקאים ולכן יותר נוטה להמליץ על ברייטקס. מבחינת נוחות אני חושב שהריקארו יספק זווית טובה יותר להתחלה. כן גם ממליץ לבדוק את צ'יקו נקסטפיט זיפ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך

    שני
    17/11/2020

    תודה על תשובתך. אפשר לשאול מדוע אתה מעדיף את הדגמים האמריקאיים?
    בנוסף בנוגע לזירו וואן, נאמר לנו כי מאחר ומדובר בכיסא אירופאי התוקף מתחיל מיום השימוש ולא מיום הייצור, האם הדבר ידוע לך? חשוב לנו לשאול מאחר וריקרו כבר לא משווקים לישראל ומדובר במלאי ישן.
    שוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    18/11/2020

    שלום שני,

    טכנית ריקארו לא קיימים כיצרן מושבי בטיחות לתינוקות. המותג/יצור/דגמים עברו לחברות שונות, אם אני זוכר נכון בעיקר לצ'יקו.
    לגבי תוקף, טכנית זה נכון אבל, אם היצרן ציין תוקף אחרון לשימוש אז הולכים לפי זה. אם היצרן ציין תאריך יצור אז ההמלצה 6 שנים מהיצור (אם המושב יודע גם להפוך לבוסטר אז 8 שנים) אם לא צוין תאריך אז כפי שנאמר לכם, וזה 5 שנים מיום השימוש הראשון.

    לגבי למה אמריקאים, בגלל שהם הרבה יותר מחמירים ביחס לדרישות מכוני התקנים, הם חשופים לבדיקות של גופים פרטיים, הרבה יותר תביעות, דרישות הרבה יותר גבוהות מלקוחות וכו'.
    הם תמיד מקדימים בטכנולוגיות שלהם את היצרנים האירופאים.
    גם במקרה ויש יצרן כמו צ'יקו שיש לו דגמים אירופאים ודגמים אמריקאים והאמריקאים בכמה רמות מעל האירופאים של אותו מותג.
    כמוכן למושבים אמריקאים יש תפס לבית החזה שלדעתי משפר את הבטיחות, בעיקר בחורף עם לבוש עבה. החגירה של התינוק הרבה יותר קלה כי מקליקים כל רצועה בנפרד, מצד שני אם צריך לפתוח את החגורה במקרה חרום שצריך לשלוף את התינוק מהרכב, באירופאים הרצועות יפתחו בלחיצה ובאמריקאים נצטרך לשחרר ידנית את האבזמים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה המפורטת

    שני
    18/11/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו