מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- התלבטות לגבי טיולון- ארגו בייבי מטרויהונתן22/11/2020
שלום קובי,
אני מחפש טיולון קומפקטי עד 1000 ש"ח. ראיתי שאתה ממליץ על הארגו בייבי מטרו. הוא נמכר ביחידות אחרונות במלאי ב 1000 ש"ח. מפריע לי שהוא לא מגיע עם מעקה ולא יודע אם יהיה ניתן להשיג. אילו דגמים נוספים אתה ממליץ בטווח הזה? ראיתי את הבייבי ג'וגר סיטי טור 2 שנראית דומה למטרו. הציעו לי גם את המאמ טיק טאק פלוס. אשמח מאד לקבל חוות דעת האם ללכת על המטרו או על דגם אחר.
שאלה נוספת: הציעו לי את המטרו מתצוגה ב 700 שקלים (אמרו לי שהוא במצב טוב) - האם שווה או להתרחק?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/11/2020שלום יהונתן,
לגבי המטרו, טיולון טוב, לגבי מעקה, להמון טיולונים אין מעקה. למעקה אין ערך בטיחותי, שאין מעקה יותר נוח להכניס ולהוציא תינוקות מהטיולון, כמוכן שהם גדולים הם יכולים בקלות לעלות ולרדת מהטיולון. מצד שני התינוקות מאוד אוהבים לאחזו במשהו אז כאן היתרון של מעקה.
לגבי סיטי טור, לדעתי טיולון סביר, במחיר שלו יש גם את סילבר קרוס ווינג שלדעתי יותר מוצלח (וגם מגיע עם מעקה). הטיקטיק גם טוב, גם עם מעקה וגם נוח לקיפול, שינוי המצבים שלו עם לחצן מה שהופך את זה להרבה יותר נוח, מצד שני גם ליותר כבד.
מטרו מתצוגה, קשה לענות, לרוב עגלות מתצוגה הן כמו עגלות חדשות לכן זה לא אמור להרתיע.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתלבטות לגבי דגם טיולון
יהונתן22/11/2020ראשית תודה על המענה המפורט!
בזכותך רכשתי את הבייבי בוס טייגר ואני מאד מרוצה.
אני נשארתי עם 3 אופציות - מטרו, סילבר קרוס ווינג או הטיק טאק פלוס. הקרוס עולה 1190, המטרו 999 והטיק טאק ב 900.
את המטרו אוכל לרכוש מתצוגה ב 800.
מה היית ממליץ לי לרכוש? שלושתם נראים מתאימים לצרכים שלי.
האם שווה להשקיע קצת יותר לקרוס או מספיק ללכת כבר על המטרו או הטיק טאק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר22/11/2020שלום יהונתן,
שמח לשמוע לגבי הטייגר. אם יש זמן ובא לכם לפרגן לנו בביקורת טובה בפייסבוק או בזאפ זה ישמח אותי מאוד.
את הקרוס ראיתי במבצעים סביב 900 ש"ח (בחיפוש קצר בגוגל גם קפץ לי ב799 ש"ח), שווה להתאמץ ולחפש. דווקא בחנויות במגזר החרדי שם היא פופולארית מאוד (שזה גם מעיד על החוזק) ראיתי באזור 800-900.
לגבי המלצה, אם מוצאים את כל ה-3 באותה חנות זה מעולה, לגשת עם התינוק, להושיב בכל אחד ולראות מה נוח יותר. לאחר מכן לטייל בחנות, לתפעל (בעיקר להתעסק עם שינוי המצבים), לקפל ולהחליט מה הכי נכון לכם מכל הבחינות או מרובן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתלבטות לגבי דגם טיולון
יהונתן22/11/2020בהחלט ארשום ביקורת חיובית ומפרגנת על הבייבי בוס!
שאלה אחרונה - מה ההבדלים בין קרוס ווינג לבין המטרו?
מה היתרונות והחסרונות של 2 הדגמים?
זה יעזור לי להחליט בינהם.
תודה רבה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/11/2020שלום יהונתן,
בגדול במטרו הגלגלים יותר גדולים, המושב יותר מרופד ולדעתי מעט יותר נוח לקיפול. מצד שני הסילבר עם גגון מעט יותר גדול ויש לו מעקה. מבחינת משקל הם די זהים וכך גם במימדי הקיפול.
לכן. בניוד הם גם די דומים עם יתרון קטן למטרו בגלל גודל הגלגלים זה יורגש רק בדרך משובשת יותר וגם ההבדל לא יהיה גדול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתלבטות לגבי דגם טיולון
יהונתן23/11/2020תודה רבה על העזרה!
לסיום נקודה למחשבה - הלוואי והבייבי בוס הייתה זמינה בהרבה חנויות גדולות כמו שילב, מוצצים שפרוסים ברחבי הארץ. כך הייתה חשיפה הרבה יותר גדולה לעגלה המצויינת הזאת ואני בטוח שהיו מעדיפים אותה על פני הסיילו. לפעמים אני מנסה לשכנע אנשים ללכת לראות את הבייבי בוס אבל לא בכל עיר יש מבחר של חנויות שמוכרות אותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר24/11/2020שלום יהונתן,
תודה רבה. בהחלט עובדים על זה שזה יקרה. סגרנו עם רשת גדולה לקראת 2021 כך שזה יקרה. כמוכן פתחנו לא מעט נקודות בחודשיים האחרונים (קורונה וכו'). הבעיה שגם החנויות מקובעות כי אם הלקוח לא מבקש אז אין סיבה להציג. לעניות דעתי זה בעיקר חוסר מקצועיות של חנות שמעדיפה למכור מוצר X מבלי להציג את Y ולתת הסבר אמיתי על ההבדלים.
מצד שני חנויות מובהקות של בוגבו (לא פחות) עברו למכור את הבייבי בוס כך שמבחינתי זה אומר הכל!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בוסטר גב סייבקס
שלום וברכה, מחפשת המלצה לכיסאות בטיחות צרים שמאפשרים חגירה בטוחה של שלושה כסאות במושב האחורי, חוץ מה- graco slimfit.
ספורטליין פולד 2025 יתרונות חסרונות
מחפשת טרמפיסט לעגלת סלסה
ייעוץ בנושא קניית טיולון
מה דעתך על נונה ובייביבוס
Babysafe - כסא בטיחות
רכישת טיולונים לבת שנתיים
רעש לבן לתינוק - מומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


