בייבי בוס טייגר 1 או 2

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • בייבי בוס טייגר 1 או 2
    אלה
    23/11/2020

    היי קובי,
    ראינו בחלק מהחנויות בייבי בוס טייגר 1 ובחלקן 2 הייתי רוצה לדעת מה ההבדלים העיקרייםץ

    דבר נוסף הבנתי שיגיעו בינואר השלמות לגגונים בצבעים נוספים- אשמח. לדעת איזה אם אוכל להחליף - אני כבר חייבת לקנות עגלה צריכה ללדת עוד שבועיים גג (ילד ראשון). תודה. מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בייבי בוס טייגר 1 או 2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/11/2020

    שלום אלה,

    לדעתי כבר כל החנויות רק עם ה-2.
    יש המון הבדלים כמו גגונים יותר גדולים, אפשרות לקפל את הטיולון יחד עם הפגוש (ב-1 היה קצת מסורבל), כיסוי בד לגב המושב למראה יותר יפה, קפיצים וניטים בגלגלים צבועים בשחור למראה יותר נקי, אפשרות להחלפת צבע שזה עונה לשאלתך, אם תרכשו טייגר 2, תוכלו בעתיד לרכוש ערכת צבע ולהחליף. בטייגר 1 קצת יותר בעייתי כי כיסוי הרגליים ב-2 שונה ועם רוכסן להכנסה והוצאה קלים יותר מהאמבטיה.
    המושב יותר מרופד, בעיקר בדפנות שלו.

    לדעתי עדיף ללכת על ה-2 שגם יתאפשר אחר כך להחליף את הצבעים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו