התייעצות לגבי טיולון לגיל לידה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות לגבי טיולון לגיל לידה
    ליאת
    24/11/2020

    שלום,
    אני מחפשת טיולון מגיל לידה(התינוק בן חודש) אני צריכה טיולון חזק כי אנחנו גרים בקומה שלישית בלי מעלית.
    כמובן שנקפל את העגלה אבל יהיו פעמים שנצטרך להעלות אותו במדרגות.
    חייב להוסיף שק שינה? הוא עולה 250 שקלים.
    המליצו לי על:
    מטרו פלוס של איה בייבי
    קטי של בייבי סייף
    ויאנטו של ספורט ליין
    גו בייבי דגם קפרי(יש לה כיסוי רגליים. זה מספיק במקום שק שינה?)
    סילבר קרוס דגם ווינג אבל העלות היא 1450 עם שק שינה.
    אני לא אוהבת עם שרוך אבל נראה שכולם כך. ואני מעוניינת בקיפול קומפקטי ולא מטרייה.
    מה לדעתכם מומלץ?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/11/2020

    שלום ליאת,

    אני מבין את הצורך אך יש לקחת בחשבון דבר חשוב.
    רצוי שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה + לפי מבחן/מחקר ארוך + עוד כמה מקרים בנושאים אחרים שנעשו לתניקות מלידה עד גיל שנה +. כולם מחזקים את הטענה שיש לכך השלכות ויתרונות אדירים. לכן אני ממליץ ללכת על מוצר דו כיווני.
    אם רוצים טיולון אז סייבקס איזי טוויסט 2 דומה לדרישות שהצבת ומגיע עם מושב מסתובב, הוא יקר ולזה לפני שק"ש.
    לגבי שאר הדגמים לדעתי אף אחד אינו מוצלח למעט הסילבר קרוס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו