עגלת MOM דגם ZOE + התלבטות בין דגמי בייבי ג'וגר

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • עגלת MOM דגם ZOE + התלבטות בין דגמי בייבי ג'וגר
    רחל
    25/11/2020

    שלום קובי,

    אנחנו מחפשים עגלה *קלה* (קומה 3 בלי מעלית) מגיל לידה (שתכלול אמבטיה), בתקציב של עד 2200 שח בערך.

    ראיתי את עגלת MOM דגם ZOE אך לא הצלחתי למצוא מה המשקל שלה ? מה דעתך על העגלה והאם אתה יודע לספר על החברה הזו ומה משקל העגלה ? אולי אופציה אחרת שאתה ממליץ של אותה חברה ?

    בנוסף, שוקלים מאד את הבייבי ג'וגר ומתלבטים בין הדגם *סיטי תור 2* \ *סיטי תור לאקס* \ *סיטי מיני 2 4 גלגלים* \ *3 גלגלים*. איזה מבין הדגמים היית ממליץ ?

    המון תודה,
    רחל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/11/2020

    שלום רחל,

    לדעתי מוצר לא מוצלח, היא גם מעט כבדה, ככל שידוע לי השיווק שלה לא ימשיך מה שיוביל לבעתיות מבחינת שירות לאורך שנים.
    אני לא ממליץ על עגלות עם טיולון חד כיווני ולכן לא יכול להמליץ על סיטי טור 2 או סיטי מיני. הטור דה לוקס לא מוצלחת לדעתי, הגלגלים קטנים והפתיחה לאחר הקיפול מסורבלת. אין ידית טלסקופית ולכן יהיה מאוד קשה לעלות ולרדת מדרכות גבוהות (גם במאמ אין ידית מתכווננת ולכן תהיה אותה בעיה).
    הייתי ממליץ לבדוק את בייבי בוס בובקט או ספורטליין סיילו שיותר שלמות, עם ידית טלסקופית, מתקפלות ונפתחות בקלות ועם טיולונים דו כיווניים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת המשך

    רחל
    25/11/2020

    תודה קובי !

    1. האם לבייבי בוס בובקט יש ידית אחיזה \ רצועה לכתף במצב מקופל (שיהיה נוח לעלות במדרגות) ?

    2. מה ההבדל במשקל בין הספורט ליין סיילו ולבובקט ?

    3. מה ההבדל בין הבייבי בוס טייגר לבובקט ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    28/11/2020

    שלום רחל,

    1. לא, במקור תוכננה עם ויש הכנה לכך אבל בגלל תקנים מחמירים בנושא החלטנו לוותר. יחד עם זאת אפשר לגשת לתופר ולאלתר כזו רצועה כי יש הכנה לחבר כזו!

    2. הבובקט יותר קלה ב-2 ק"ג שזה לבד יתרון עצום. יחד עם זאת יש עוד הבדלים רבים כמו: האמבטיה מגיעה עם מזרן נושם והיא יצוקה מפלסטיק, זה אומר שאין ברזלים מתחת למזרן התינוק ולא מהצדדים. מצד שני היא לא ניתנת לקיפול כמו בספורטליין. הטיולון גם הוא יצוק מפלסטיק ולכן לדעתי מספק תמיכה טובה יותר וגם זווית ישיבה יותר זקופה, הגגון שלו יותר גדול. כל הבדים ניתנים להסרה מלאה, בספורטליין זה חלקי כמוכן שמוציאים את בד הטיולון צריך לכבסו עם הרצועות ועם התמיכה הקשיחה שתפורה בתוך הבד, בבובקט/טייגר מכבסים רק בד. ניתן לכוון את גובה הרצועות.
    השלדה מגיעה עם צמיגים יותר איכותיים וגם קפיצים יותר רציניים בעיקר לגלגלים הקדמיים. סל החפצים יותר גדול.

    3. הטייגר יותר כבדה בחצי ק"ג ויותר יקרה. מצד שני הגלגלים האחוריים יותר גדולים וכך הקפיצים כי היא מותאמת לטיולים בדרכים משובשות מאוד. כמוכן הסל יותר גדול במעט. רוחב השלדה של הבובקט יותר צר שזה יתרון במעברים צרים.
    להורה עירוני (בעיקר לכם שצריך לעלות מדרגות) הייתי ממליץ יותר על הבובקט

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו