התייעצות חוזרת לגבי טיולון דו"צ

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות חוזרת לגבי טיולון דו"צ
    דוד
    25/11/2020

    קובי שלום,
    התייעצנו עמך לפני כשבוע לגבי רכישת טיולון נוסף עבור תינוקת בת חצי שנה שהוא דו"צ. הצעת לבדוק ביד 2 וכך עשינו...נשמח לשמוע ממך במה כדאי לבחור מבחינת נוחות לתינוק ולהורה:
    1.
    Graco Modes 3 Essentials LX Stroller - חדש מהקופסא בעלות של 1000₪.
    2. מאמס אנד פאפס דגם סולה- כ-500₪.
    3. סטוקי דגם אקספלורי v4 - בעלות של 400₪ (אציין כי הטיולון נראה דיי מוזר(;)
    4. פג פרגו booklet- בעלות של 500₪.
    תודה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/11/2020

    שלום דוד,

    1. לא מכיר את הגרקו גם לא נתקלתי בה בחו"ל. באופן כללי אני פחות מחבב עגלות 3 גלגלים כי הן פחות יציבות. כמוכן נראית טיפה מסורבלת וגדולה. היתרון הגדול שהיא חדשה. ב-1000 ש"ח אפשר לרכוש סירקל ראבנה חדשה ולדעתי זו אופציה עדיפה אך מדובר בעגלה כבדה מהממוצע ומעט גדולה בקיפול.
    2. אופציה מעולה, הסולות בעלי כושר שרידות מעולה, הן די בסיסיות אבל נותנות בדיוק מה שצריך.
    3. פחות ממליץ, הטיולון לא נשכב למצב ישר ואם פונה לכיוון הנסיעה אז לא נשכב בכלל. הקיפול מסורבל.
    4. לא ממליץ כי הטיולון חד כיווני.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו