המלצה לעגלה מותאמת לאנשים גבוהים

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לעגלה מותאמת לאנשים גבוהים
    תומר
    28/11/2020

    שלום, מצפים בע"ה לתינוקת ראשונה אנחנו גרים בסביבה עירונית בירושלים וגם אני ואשתי גבוהים (אשתי 1.74 ואני 1.93) על איזו עגלה היית ממליץ לנו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    28/11/2020

    שלום תומר,

    לדעתי איי.בי.סי דיזיין סלסה היא העגלה המושלמת לגבוהים.
    ראשית היא גבוהה גם באמבטיה וגם בטיולון (יש המון עגלות גבוהות אך רק לשלב האמבטיה ואז הטיולון נמוך). בנוסף יש לה ידית טלסקופית מתארכת כך שהיא מעולה לגבוהים וגם להפרש בגבהים.
    לסיום, זו אחת העגלות הבודדות בלי סרן אחור בין הגלגלים האחוריים, הורים גבוהים (אפילו בגובה ממוצע) נוטים להיתקל בסרן בזמן ההליכה ובסלסה אין סיכוי שזה יקרה.
    היחידה שמתחרה בה ונותנת את אותם יתרונות היא סטוקי אקספלורי אבל להבדיל מהסלסה היא גם יותר יקרה וגם הטיולון יותר צפוף (לדעתי סביר שהתינוק יקבל גנים טובים ולכן זה אומר שגם צריך מרווח פנימי באמבטיה/טיולון), הסלסה סופר מרווחת וארוכה שזה עוד יתרון גדול. בנוסף הטיולון של הסטוקי לא נשכב למצב שטוח ושהוא פונה לכיוון הנסיעה הוא לא שוכב כלל (יש טיפה הטייה). גם פונקציונלית הסלסה הרבה יותר נוחה לתפעול וקיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואיפה אפשר למצוא כאלה בירושלים?

    תומר
    28/11/2020

    האם ידוע לך איפה אפשר למצוא אותן בירושלים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/11/2020

    שלום תומר,

    ניתן לראות ברהיטי אור בירושלים. במרכז היא יותר נפוצה וביותר חנויות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Abc

    מורן
    13/12/2020

    היי קובי,
    למיטב זכרוני הabc לא הכי קלה, נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    13/12/2020

    שלום מורן,

    אכן, אני גם מציין זאת לא מעט. היא כבדה מהממוצע אבל וזה אבל גדול, זה לא מורגש בהליכה כלל, להפך, הניוד איתה יותר קליל גם בהשוואה לעגלות ששוקלת מחצית ממנה!
    איפה זה מורגש: בהרמה לרכב שלוקחת מספר שניות, מי שגר בקומות ללא מעלית (כאן כבר אני ממליץ לחשוב פעמיים). לכן לרוב האנשים המשקל אינו פקטור.
    האבל השני הגדול זה נוחות התינוק. לדעתי זו אחת העגלות הנוחות ביותר לתינוקות אם לא הנוחה ביותר!
    היא מהמרווחות ביותר לתינוק (אם לא הכי מרווחת), מרופדת בכל טוב, גבוהה גם בטיולון שזה יתרון לתינוקות שכן זה מרחיק אותם מפליטות מזהמים, בעלת גגונים ענקיים. כמוכן יש לה מערכת קפיצים ייחודית שהתינוקות כמעט ולא מרגישים רעידות מהדרך כפי שקורה בלא מעט עגלות.
    בנוסף יש יתרון למשקל ביציבות העגלה וכמובן החוזק.

    אני תמיד מציין שיש כף מאזניים, ככל שנעשה מוצר יותר נוח ומרווח לתינוקות זה יבוא על חשבון הנוחות של ההורה ולהפך, ככל שנעשה עגלה קלה יותר נתפשר בדברים שמשפיעים על נוחות התינוק. לכן זה לשיקול ההורים בסופו של יום.
    ועובדה מעניינת: הסלסה היא העגלה הכי נמכרת בגרמניה מבית ABC, הסיבה, זו העגלה הכי קלה שלהם עם אמבטיה! המתחרה הכי גדולה של ABC זו הרטן שהעגלות שלהם שוקלות באזורים של 13-14 ק"ג (בכל נסיעותי לגרמניה אלו 2 המותגים שרואים ברחוב). זה אומר ששם מעניינים את ההורים 2 דברים: נוחות הניוד ונוחות התינוק. כמובן שזה לא רק בגרמניה אלא ברוב מדינות אירופה וגם בארה"ב שם האפפה בייבי ויסטה היא השולטת והויסטה היא די אחות תאומה לסלסה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה לא כבדה עם אמבטיה וטיולון

    מורן
    13/12/2020

    קובי תודה רבה על הפירוט.
    מאחר ואנו גרים כרגע בקומה 3 ללא מעלית (נעבור מס׳ חודשים לאחר הלידה לבניין עם מעלית), המשקל הוא שיקול...
    מחפשים עגלה לא כבדה, עם אמבטיה וטיולון גבוהים וכמובן יציבה.
    יש דגם ספציפי שאתה ממליץ עליו?
    כרגע מתלבטים בין ספורטליין לבייבי בוס טייגר/בובקט ואולי גם סלסה נכנסת כרגע למשוואה
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/12/2020

    שלום מורן,

    בעגלה קלה יותר חשוב לציין שיש צורך בהתפשרות על הגובה וגם על מימדי האמבטיה והטיולון.
    בבייבי בוס השתדלנו כמה שפחות להתפשר ולכן הפער בינה לסלסה במימדים יחסית לא גדול. בגובה הסיילו מעט יותר גבוהה בשלב האמבטיה אבל הטיולון בבייבי בוס מעט יותר גבוה ואילו בסיילו המושב יחסית נמוך. בשני הדגמים הידיות מספיק ארוכות לאדם גבוה.
    הטייגר עדיפה כיום מרוב הבחינות: משקל קל יותר בקילו +, נוחות ניוד עדיפה בזכות גלגלים מחומר איכותי יותר, מושב יצוק מפלסטיק שגם נותן זווית ישיבה זקופה יותר, שליפה מלאה של כל הבדים לכביסה, גגונים יותר גדולים ומזרן נושם באמבטיה.
    מבחינת מחיר הסיילו בדרך כלל יותר זולה.
    הבובקט זהה לטייגר רק יותר קלה בחצי ק"ג, מצד שני הגלגלים יותר קטנים ולכן הניוד בטייגר עדיף, בעיקר ככל שהדרך משובשת (עדיין לדעתי הבובקט יותר נוחה בניוד מהסיילו). לכן בין בובקט לטייגר תלוי מה אופי הטיולים. לטיולים עירוניים + הבובקט מעולה, אם יהיו טיולים יותר מאתגרים אז הטייגר עדיפה. הבובקט יותר קלה בחצי ק"ג מהטייגר ובכ-2 ק"ג מהסיילו.

    לגבי סלסה, כמו שציינתי, כאשר יש לעלות קומות הייתי חושב פעמיים. בשלב האמבטיה זה פחות יורגש מכיוון שבכל העגלות צריך לעלות בשני חלקים (אמבטיה ושלדה), בשלב הטיולון שזה מתקפל יחד אז הפער מאוד גבוה בין הסלסה לבייבי בוס, וטיפה יותר גבוה מול הסיילו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קובי תודה רבה על המענה המקיף על כל השאלות!

    מורן
    14/12/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו