בייבי ג'וגר סיטי תור לאקס

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • בייבי ג'וגר סיטי תור לאקס
    אדווה
    05/12/2020

    היי,
    מחפשת עגלה משולבת לתינוק בן 10 ח' שתתאים כרגע כטיולון וגם תשמש לילד הבא..
    מה דעתך על בייבי ג'וגר סיטי תור לאקס? האם ישנם חסרונות לעגלה? הריפוד נראה חם לקיץ האמנם?. לציין שגרים בעיר בקומה 2 בלי מעלית אז הקיפול והמשקל קריטי, וגם באזור שלנו מעברים צרים ומדרכות משובשות. פחות מתאים לטיולונים פשוטים.
    היא נראית כמו עגלה עם תמורה טובה למחיר אבל היא לא פופולרית כך שאני מחפשת מה הקאטצ'?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בייבי ג'וגר סיטי תור לאקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/12/2020

    שלום אדווה,

    לדעתי מדובר בעגלה לא מוצלחת. ראשית הגלגלים קטנים מאוד ולכן יכולות הניוד שלה נמוכות לדעתי ככל שהדרך תהיה משובשת. שנית מאוד קשה לעלות ולרדת מדרכות גבוהות בגלל גודל הגלגל ומכיוון שאין ידית טלסקופית.
    הקיפול שלה מאוד נוח אבל הפתיחה טיפה מאתגרת. הברקס הידני לא הכי ידידותי לתפעול.

    לדעתי בתקציב שלה ספורטליין סיילו או בייבי בוס בובקט הרבה יותר מוצלחות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלות המשך

    אדווה
    06/12/2020

    הן קצת יותר יקרות ב300-500 ש"ח..
    אבל מעבר לזה אלו עגלות חדשות יחסית שאני לא יודעת מי ומה עומד מאחוריהן.. בגלל זה לא בדקתי אותן.

    גם הסיילו וגם הבובקט מתאימים כטיולון דו כיווני?
    ומה ההבדל בין הסיילו pl והxl?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/12/2020

    שלום אדווה,

    שתיהן נמכרות מעל שנתיים כך שמבחינתי זה מספיק זמן לדעת על טיבן. יש כבר הורים עם ילד שני על העגלות.
    לשתיהן טיולון דו כיווני. הבובקט גם מאושרת מגיל לידה גם ללא אמבטיה.
    לסיילו יש 3 דגמים:
    סיילו: הדגם הבסיסי אבל גם הקל ביותר שוקלת סביב 9 וחצי ק"ג
    סיילו XL: מגיעה עם גלגלים יותר גדולים, גגונים מעט יותר גדולים ולכן מעט יותר נוחה לניוד בדרך משובשת אך מצד שני יותר כבדה. שוקלת 10.3 ק"ג.
    סיילו PL: זהה לXL רק מגיעה עם אמבטיה יותר מעוצבת בפס מתכת ואותו פס גם על גגון הטיולון, לדעתי מיותרת כי היא גם יותר כבדה וגם יותר יקרה. יש רבים שמוכנים לשלם יותר לעיצוב, זה לשיקולכם.

    הבובקט לצורך ההשוואה שוקלת 8.2 ק"ג, 2 ק"ג פחות מהסיילו XL ולכן המלצתי עליה כי מעבר למשקל היא גם יותר נוחה לניוד כך שהיא עונה טוב לדרישות.
    המשקלים שציינתי הם לשלדה עם טיולון מורכב עליה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו