המלצה לכיסא בטיחות לילדה בת חודשיים

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לכיסא בטיחות לילדה בת חודשיים
    שלומית גבע
    11/12/2020

    בת חודשיים, עד היום היתה בסל קל. שוקלת כ5.2 ו64 ס"מ בערך. מתלבטת האם לרכוש כעת כיסא בטיחות (מגיל לידה) או האם מומלץ להמתין ולרכוש בהמשך (מגיל 9 חודשים או שנה).
    בנוסף, אשמח להמלצה על כיסא בטיחות שאינו תופס יותר ממושב אחד (יש עוד שני ילדים בני 8 ו11 לידה) ושיוכל ללוות אותה בהמשך, קל לתפעול וכמובן, בטיחותי, נוח לרכב עבורה (כיסא רחב עם מסגרת לא יותר רחבה ממושב).
    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/12/2020

    שלום שלומית,

    בגדול אפשר גם וגם אין בעיה לרכוש מושב כעת וגם אפילו מלידה ולוותר מראש על הסלקל.
    מה שכן בגילאים מאוחרים יפתח לכם מגוון יותר גדול.
    ההמלצה שלי לגיל הזה היא צ'יקו נקסטפיט שלדעתי הכי נוח והכי קרוב בנוחות שלו לסלקל.
    גם ברייטקס מרתון קליקטייט מעולה אך פחות שוכב מהצ'יקו, מצד שני יותר נוח להתקנה.
    שניהם בגודל סביר ולא אמורים להוות בעיה.
    אם רוצים לצמצם בגודל אז גרקו סליםפיט הוא מושב צר יותר ברמת בטיחות טובה אך לא ברמה של השניים האחרים שהזכרתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    שלומית גבע
    13/12/2020

    תודה על התשובה. האם מומלץ להשאיר בסלקל (ג'ואי ופג פרגו) ובהמשך להחליף לכיסא (אם כן, מתי?) או לרכוש כבר עכשיו כיסא (עלות מול תועלת).
    בנוסף, איך כיסא evennflo לסוגיו?

    דבר אחרון, רציתי להודות על ההמלצה על עגלת abc סלסה. רכשנו אותה והיא נהדרת. בדיעבד, מתבאסת שלא רכשנו את הבייביבוס אך זו בהחלט נהדרת.. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/12/2020

    שלום שלומית,

    בגדול אין עניין של מומלץ או לא. הסלקל נותן לכם את היתרון של הניידות יחד עם התינוק כלומר, אם גשום בחוץ אז במקום להוציא את התינוק מהסלקל ולעמוד בגשם, פשוט שולפים את הסלקל ומחברים לעגלה. מבחינת נוחות או בטיחות אין הבדל בגיל הזה.
    אם צריך לרכב נוסף אז שווה לשקול רכישת כיסא.
    אם אין צורך כעת בכיסא והסלקל בסדר אז לקחת בחשבון שלכיסאות יש תוקף לכן רכישה כעת תבזבז חלק מהתוקף.
    יחד עם זאת כיום המחירים הם מהנמוכים ביותר שהיו בעשור האחרון, קשה לדעת אם זה ימשך, כל עוד הדולר נמוך אז סביר שימשך אבל, יש בעיות עם השילוחים שנעשו יקרים, לכן יש צפי לעליות מחירים.
    לגבי אוונפלו, הם חברה מובילה בארה"ב שנרכשה על ידי חברה סינית, מאז לדעתי הם לא התקדמו בעוד המתחרים שלהם כן, לכן אני פחות ממליץ. ההמלצה היחידה עליהם היא רק בגלל מחירים אטרקטיביים אבל כיום גם המתחרים כמו גרקו נמכרים סביב אותו המחיר ולדעתי הגרקו עדיפים.

    לגבי סלסה, אני תמיד מציין, נכון שהיא כבדה ומסורבלת אך יש לזה ערך מוסף, היא הכי נוחה שיש לתינוקות ולדעתי גם בהשוואה לבייבי בוס.
    פנו אליי לא מעט שהיו עם סלסה ובילד השני/שלישי עברו לעגלה קלה יותר, לא מעט מהם מכרו את העגלה שרכשו וקנו שוב סלסה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו