טיולון קליל מומלץ לפעוטה גבוהה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • טיולון קליל מומלץ לפעוטה גבוהה
    רות
    14/12/2020

    שלום, אני מחפשת המלצה לטיולון קליל אך יציב, עם יכולת ניוד מעולה, לפעוטה גבוהה בת שנה וחודשיים. רצוי גם שיהיה קיפול פשוט, סל תחתון רחב ופגוש קדמי. חשבנו על איזיווקר xs או מיילי, מאמ טיק טק או אינגליזינה סקאצ'. האם הם עונים על הדרישות? האם יש דגמים נוספים סביב סביב 1000₪? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/12/2020

    שלום רות,

    כולם יחסית טובים. אפשר גם לבדוק את ספורטליין וייפר, הוא מעט כבד וגדול יותר לאחר הקיפול אבל בגלל זה גם מעט יותר מרווח, עם גגון גדול יותר וסל גדול יותר.
    בין הדגמים שרשמת, למאמ יש יתרון, הוא והוייפר שרשמתי עליו מאפשרים שינוי מצבים עם לחצן. בכל השאר זה מתבצע עם שרוך. מצד שני בגלל זה השאר קלים יותר. הסקאץ' לדעתי יותר מוצלח מאיזיווקר וגם יותר זול. בסגנון של איזי ווקר יש את סילבר קרוס ווינג 2 שזה אותו טיולון רק משופר יותר, החיסרון שהוא חורג מהתקציב.
    לגבי מיילי, הוא חדש, פחות אהבתי ששינוי המצבים עם רוכסן ולכן אני פחות ממליץ עליו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו