לא ממליץ לרכוש עגלה של סייבקס

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • לא ממליץ לרכוש עגלה של סייבקס
    תומר לוי
    14/12/2020

    לפני שבעה חודשים רכשתי מסוג מיוס 2 של חברת סייבקס
    לאחר חצי שנה פתחתי את הטיולון וגיליתי שחסר חלק.
    בשיחה הראשונה עם השירות לקוחות הואשמתי ע"י הנציגה שאני "הישראלי המצוי" ואני מנסה להוציא מהם את החלק בחינם!
    אחרי עשרות ניסיונות להשיג את השירות לקוחות הצלחתי להשיג את השירות בהסכמה מחוסר בררה לשלם על החלק החסר, לא הסכימו למכור לי מסיבה שאני מחוייב לשלוח חשבונית על מנת שיסכימו למכור בכסף חלק, לא באחריות, בקיצור השירות לקוחות של החברה מדבר לא יפה ללקוחות וכמובן שלא נותן שירות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/12/2020

    שלום תומר,

    איני יכול לענות בשם סייבקס. אני חייב לציין שקראנו רק צד אחד בעניין ללא תגובת הצד השני!
    אני רק יכול להבין את הדרישה שלהם לקבלה שכן יש יבוא מקביל למוצרים שלהם ולכן הם רוצים לדעת שרכשתם ממשווק מורשה. מכאן ועד יחס ומענה מזלזל, גם אם המוצר מיבוא מקביל, הם עדיין השגריר של המותג בארץ, לכן רצוי שיענו כמתבקש, בטח כשמדובר במוצרי יוקרה.
    אתה יכול גם לפנות לחברה בשם הגלגל תיקון וחידוש עגלות (יש להם דף בפייסבוק), יש להם חלפים להמון עגלות, אולי יש להם את החלק שאתה צריך ואולי המחיר שלהם יהיה יותר טוב.

    וטיפ צרכני ממני לכולם, לאחרונה גיליתי שהמילה שלנו לא שווה כלום כשהגיע לי משלוח מחו"ל עם שקית ריקה... מסתבר שבגלל שאני חתום שהמשלוח סופק אז מבחינת החברה המשלוח סופק כול ניסיון לדבר עם נציג העלה חרס. בסוף הפסדתי כמה גרושים אבל הרווחתי שיעור לחיים. מזה למדתי שצריך לצלם/להסריט בוידאו את פתיחת האריזה, אם זה מחו"ל אז גם לצלם את מספר המשלוח. כך יש לנו הוכחה גם אם זה צריך להגיע לבית משפט.
    לא עבר המון זמן, הגיע לי משלוח שהסרטתי את פתחתו, בתוכו היה מוצר אחר ממה שהוזמן, פניתי לאתר ששם נאמר לי שאני משקר, נשלח סרטון וידאו של הפתיחה והופ יש זיכוי של האשראי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת סייבקס

    Tomer Levy
    15/12/2020

    קניתי מחנות מורשת ואין לי בעיה להציג קבלה, הבעיה היא יחס המזלזל בלקוח ובחוסר רצון לתת שירות בתשלום, לא באחריות, ואני לא מוכן לרכוש מוצר חלופי לעגלה כלכך יקרה, קניתי מוצר פרימיום ואני מעוניין בחלק חדש ומקורי כמו שמגיע לי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/12/2020

    שלום תומר,

    שוב, אין לי את תגובת הצד השני. כמוכן קשה לי להבין את כל הסיפור ממך.
    סה"כ אם רכשת ממשווק מורשה, יש לך קבלה ומשהו לא תקין/ חסר, מגיע לך לקבל את השירות הטוב ביותר ואם אתה חש יחס מזלזל זו כבר תקלה. אם רוצים למכור לך חלק אחר ממה שאתה צריך זו תקלה (אלא אם זה אותו חלק רק בצבע אחר, זה כבר עניין עיצובי שנתון לשיקולכם אבל לדעתי חייבים לתת את החלק והצבע הנכונים, כך החברה שלי הייתה פועלת. גם אם אין היינו מזמינים מחו"ל).
    אין לי יכולת לעזור לך מול סייבקס (לצערי לא מחבבים אותי בסייבקס).
    יש לך 3 אופציות לפי דעתי:
    1. לפנות לסייבקס העולמית במייל, לציין ולספר כל שקרה, לציין את דגם העגלה ואמור להיות מספר סידורי אז לצרפו. יש סיכוי גדול שיוכלו לדעת אם היה חלק חסר באריזה. ברוב המקרים החברות האלו דואגות לאפס את היבואן שלהם.
    2. לנסות בדרך משפטית, זה צריך להיות המהלך האחרון, רק אם כלום לא עזר. זה מצריך עלויות משפטיות ואני לא בעד להגיע לכך.
    3. לפנות לכתבי צרכנות, בהרבה מקרים הפניה שלהם למשווקים עוזרת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו