עזרה בבחירת עגלת טיולון איכותי

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבחירת עגלת טיולון איכותי
    מיטל
    26/12/2020

    שלום קובי,
    אני בודקת כבר הרבה זמן עגלות ובאמת שיש שפע טוב אך לא מצליחה למצוא את האחד שיענה על הדברים שחשובים לי.
    ואשמח מאוד לעזרתך!
    1. אני מחפשת טיולון שנוסע טוב, עם גלגלים טובים- גרה בקיבוץ עם שבילים לא תמיד סלולים.
    2. שניתן לקפל בקלות ביד אחת.
    3. שיהיה גגון שמש שמכסה את רוב הילד (כמו הוויפר, הטאי טאי או הבייבי ג'וגר)
    4. שיהיה מספיק יציב לשים עליו תיק בלי שייפול (שלא כמו היו יו)
    5. שניתן להרים ולהוריד את הגב בין התנוחות השונות בקלות (שלא כמו הבייבי ג'וגר שקשה להרים אותו אם הילד שוב עליו...)
    6. מוכנה להשקיע ואשמח שלא יישבר אחרי ילד אחד.
    אשמח מאוד לשמוע אם יש משהו שעונה לפחות על רוב הדברים...
    תודה!
    מיטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/12/2020

    שלום מיטל,

    האמת שציינת את הוייפר או טאיטאי שהם הכי קרובים לענות לדרישות. בטאיטאי שינוי המצבים עם שרוך אבל עם פטנט מאוד נוח שמאפשר לשנות ביד אחת.
    הוייפר עם גלגלים יחסית קטנים אבל יותר גדולים מטיולונים דומים.
    לגבי תיק, באופן כללי כל עגלה יכולה להתהפך כשתולים תיק, בטח ככל שנלך על מוצר קל יותר. צריך שמשקל התיק יהיה זהה למשקל התינוק כדי שיהיה איזון.
    אפשר גם לרכוש טיולון של עגלה כמו בוגבו בי, ארמדילו XT3, בייבי בוס בובקט אבל אז המחירים יקרים, המשקל גבוה יותר, הקיפול גדול יותר.

    אופציה נוספת, פחות פופלארית, ללכת על טיולון מקלארן טכנו XT. נוחות הניוד מעולה, גגון ענק, שינוי מצבים עם לחצן. פחות נוח לניוד עם יד אחת. הקיפול מיושן וטיפה גדול אך עדיין קומפקטי, אין מעקה (לא קריטי), לא הכי יציב עם תיק כבד אך כמו שציינתי, ברגע שיש איזון אז פחות קריטי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על הווייפר והטאי טאי

    מיטל
    27/12/2020

    תודה על התשובה, באמת התסכלתי על הווייפר והטאי טאי.
    לא ראיתי שום ביקורות על הווייפר אם היא מחזיקה ולא זקוקה לתיקונים. האם יש לך יותר מידע?
    והטאי נראה לי גם מעולה אך ראיתי שכמה כתבו שהשילדת אלומיניום נשברה להם והשירות לקוחות מאוד בעייתי ולא מחליף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/12/2020

    שלום מיטל,

    לגבי השירות של ביבה, אכן לא מעט עולות. גם לפה עולות טענות (הם גם יבואני סייבקס ומימה). יחד עם זאת אם רוכשים בחנות ההתנהלות מול החנות ולהם יש יותר כח מול הספק.
    לגבי שבר, אני לא מכיר או נתקלתי במקרים בטאיטאי, המוצר נמכר מעל 7 שנים. גם המותג האוסטרלי ואלקו רוכב על אותה שלדה כך שהיא טובה.
    בדרך כלל אין אחריות על שבר אצל אף מותג. יחד עם זאת גם אני כיבואן אעשה את המקסימום עבור רוכשי המוצר והמטרה העיקרית היא לא לחייב על שירות תיקונים, גם לאחר תוקף האחריות וגם לאחר שבר (אלא אם זה נגרם כתוצאה של שימוש לא נכון או מכה שחטף המוצר).
    לגבי הוייפר, סה"כ התגובות מאוד חיוביות אך חשוב לזכור שזה עדיין טיולון והוא עדיין מוצר עדין. דרכים משובשות, עליות וירידות מדרגות/מדרכות מובילים לשחיקה במוצר וככל שהוא עדין כך השחיקה יותר מהירה. זו הסיבה שהטיולונים הם לרוב מוצר זול, כזה שאפשר להחליף כל תינוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו