מתלבטים בין bee5 ל yoyo2

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • מתלבטים בין bee5 ל yoyo2
    מיכאל
    07/01/2021

    היי, אנחנו לקראת ילד ראשון ומתלבטים בין העגלות -bee5 ל yoyo2 .
    החיסרון העיקרי של הבוגבו מבחינתנו זה המחיר.. לא מרגישים שהפער בינה לבין היויו באיכות מצדיק את הפער במחיר.
    מצד שני אנחנו מפחדים שבגלל שהיויו קטנה כל כך וקלה, שהיא תחזיק פחות זמן (יש סיבה לחשוש?) .
    עוד חיסרון ביויו מבחינתנו, הוא הגודל של האמבטיה, האם זה משהו מורגש? כלומר האם יש חשש שלתינוק יהיה צפוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתלבטים בין bee5 ל yoyo2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/01/2021

    שלום מיכאל,

    אני חושב שהמוצר עגלה לא מוגדר נכון לציבור הישראלי.
    ההגדרה הנכונה צריכה להיות עגלת תינוק!
    אני חושב שהיויו היא עגלת הורה, כלומר אחת הכי נוחות שיש להורה אבל לדעתי בכל מה שקשור לתינוק, אני אישית לא הייתי בוחר בה.
    1. הטיולון שלה חד כיווני, לדעתי ולפי מחקרים, מאוד חשוב שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה+ מה שלא מתאפשר ביויו
    2. הטיולון שלה מוגדר מגיל 6 חודשים, באם האמבטיה תהיה צפופה זה ליפול בין הכיסאות וסביר שרוב ההורים ישימו את התינוק בניגוד להוראות. חשוב לציין שהאמבטיה שלה יחסית קטנה בטח בחורף עם לבוש עבה. ממשתמשי בי (האמבטיה די זהה) ששאלתי לאורך השנים, זמן השימוש נע בין 3 חודשים ל-5 חודשי שימוש כאשר זה תלוי בעונה ובאיזה אחוזון התינוק.

    אם שואלים כטיולון, לדעתי טיולון טוב, קליל, נוח לקיפול וקומפקטי.

    הבי לדעתי כבר עגלה לכל דבר, האמבטיה שלה די זה לזו של היויו אבל הטיולון דו כיווני, בעל שכיבה מלאה ומאושר גם מגיל לידה. לדעתי הבי גם יותר נוחה לניוד ככל שהדרך תהיה משובשת (לא שהיא סופר נוחה אבל יותר מהיויו) וגם בעיר, היא יותר נוחה לניוד, יותר בולמת זעזועים ויותר נוחה לעליה וירידה ממדרכה גבוה בזכות ידית טלסקופית.
    שינוי המצבים בה עם לחצן, לדעתי הרבה יותר נוח לתפעול.

    לגבי החוזק של היויו, היא משווקת כבר כ-5 שנים אם אני לא טועה ועד עתה מפגינה אמינות יוצאת דופן (ביחס לגודל), לכן בקטע הזה לא הייתי חושש.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה המפורטת

    מיכאל
    08/01/2021

    מה דעתך על cieloXL של ספורטליין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/01/2021

    שלום מיכאל,

    לדעתי אופציה הרבה יותר טובה מהיויו בעיקר בגלל המושב הדו כיווני. סה"כ היא נותנת תמורה מצוינת ביחס לעלות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי , תודה... איך היא בהשוואה ל beet5?

    מיכאל
    09/01/2021

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/01/2021

    שלום מיכאל,

    לדעתי באמבטיה הסיילו יותר מרווחת ונוחה לשליפה. כמוכן הגגון מעט יותר גדול (אם הולכים על סיילו XL).
    בטיולון, לדעתי זה של הבי יותר נוח מכיוון שהמושב יצוק מפלסטיק, לדעתי זה נותן תמיכה טובה יותר לתינוק, בנוסף בבי המושב מגיע לזווית ישיבה זקופה, בסיילו גם במצב הכי יושב המושב עדיין נוטה מעט לאחור.
    בסיילו יש מעקה ומדרך רגליים מתכוונן.
    בניוד, לדעתי בגלל סוג הגלגלים, למרות שהם קטנים יותר, בעיר הבי יותר נוחה לניוד, ככל שהדרך תהיה משובשת לדעתי אז יהיה יתרון לגלגלים הגדולים יותר של הסיילו, לכן תלוי מה אופי הטיולים שלכם.
    מבחינת כביסה בבי כל הבדים שליפים, בסיילו לא הכל.
    במשקל הבי מעט יותר קלה.

    שורה תחתונה: ההמלצה שלי היא לשים משקל של 9-12 ק"ג בכל אחת מהן, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה גבוה, כך תדעו מי יותר נוחה לניוד עבורכם. לאחר מכן לתפעל (לחבר אמבטיה, טיולון, לשנות מצבים בטיולון וכו'), לנסות לקפל עם הטיולון, לקפל ואז לקבל החלטה מה נכון לכם יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו