מחפשת טיולון יציב מאוד בטווח מחירים

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • מחפשת טיולון יציב מאוד בטווח מחירים
    ליאור
    11/01/2021

    מחפשת טיולון יציב מאוד.. יותר עגלה מטיולון .. בתווך של ה1000 שקל. אשמח גם לחוות דעת על הevo xt ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/01/2021

    שלום ליאור,

    אם הכוונה לגרקו איבו XT, זו יותר עגלה מטיולון והחיסרנות הגדולים הם: משקל ממש כבד (ביחס לטיולון), קיפול גדול וסירבול בתפעול.
    מבחינת יציבות אין ספק שהיא מספקת זאת בצורה מעולה.

    אם אדע יותר פרטים: גיל, צורך, סוג רכב וכו' אוכל לכוון יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילדה בת 5 חודשים

    ליאור
    12/01/2021

    מדובר בילדה שניה.. כרגע יש לנו את הבייבי גוגר סיטי מיני 4 גלגלים מהילד הראשון.. הטיולון נהרס לנו אז אנחנו מחפשים משהו חדש. יש לנו אוטו קטן .. אבל מבחינת הגודל של ה evo xt היא תכנס...
    חשוב לי ביותר היציבות.. שלא תיהיה צעצוע.. מבחינת תקציב עד 1000 שח זה יהיה אחלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/01/2021

    שלום ליאור,

    אז כמו שציינתי, בקטע של חוזק ויציבות האיבו מעולה, בקטע של טיולון שזה אומר קל, קומפקטי (גם אם נכנס זה סותם את תא המטען, כאשר הטיולון פונה אליכם צריך לקפל ב-2 חלקים), פרקטי האיבו רחוקה מלהיות אלו. לכן זה שיקול שלכם.
    כן הייתי ממליץ על טיולון דו כיווני לגיל 5 חודשים, לדעתי הוכח מחקרית יש לכך יתרונות רבים, לצערי אין כאלו אופציות בשוק פרט לסייבקס איזי טוויסט שלדעתי לא מוצלח או, ללכת על טיולון שהוא חלק מעגלה (כמו האיבו שנמכרה עם אמבטיה בדרך כלל), החיסרון באופציה זו שיהיה מדובר בטיולונים ממש יקרים הרבה מעל התקציב. הפלוס הוא גם ביציבות מכיוון שהם כבדים יותר ולכן יציבים יותר.

    אני ממליץ לנסות למצוא סולה 2 שנמכרת בזול גם עם אמבטיה, ארמדילו פליפ רק טיולון שאולי תהיה טיפה מעל התקציב. אפשר לקנות בייבי בוס בובקט 2 רק כטיולון ב-1400. ספורטליין סיילו נמכרת עם אמבטיה סביב 1700 ש"ח, אולי גם שווה לשקול.
    לדעתי כל אלו עדיפים על הטיולונים שהם טיולים לצרכים שציינת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילדה בת 5 חודשים

    ליאור
    12/01/2021

    מדובר בילדה שניה.. כרגע יש לנו את הבייבי גוגר סיטי מיני 4 גלגלים מהילד הראשון.. הטיולון נהרס לנו אז אנחנו מחפשים משהו חדש. יש לנו אוטו קטן .. אבל מבחינת הגודל של ה evo xt היא תכנס...
    חשוב לי ביותר היציבות.. שלא תיהיה צעצוע.. מבחינת תקציב עד 1000 שח זה יהיה אחלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילדה בת 5 חודשים

    ליאור
    12/01/2021

    מדובר בילדה שניה.. בת 5 חודשים כרגע יש לנו את הבייבי גוגר סיטי מיני 4 גלגלים מהילד הראשון.. הטיולון נהרס לנו אז אנחנו מחפשים משהו חדש. יש לנו אוטו קטן .. אבל מבחינת הגודל של ה evo xt היא תכנס...
    חשוב לי ביותר היציבות.. שלא תיהיה צעצוע.. מבחינת תקציב עד 1000 שח זה יהיה אחלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו