מה הבדל בין עגלתמספורט ליין לביבי בוס?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • מה הבדל בין עגלתמספורט ליין לביבי בוס?
    בת שבע ברנשטיין
    22/01/2021

    הי אני יודעת שספורט ליין(pl) וביבי בוס יחסית דומות, קלות לא יקרות יציבות..אז איזה הבדל יש ביניהם?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/01/2021

    שלום בת שבע,

    ראשית לבייבי בוס יש 2 דגמים: בובקט או טייגר. בטייגר מקבלים גלגלים יותר גדולים אבל הטייגר גם כבדה יותר (בחצי ק"ג) ויקרה יותר.
    מבחינת הבדלי מחיר בין סיילו PL לבובקט, הבובקט זולה במעט (בערך 200 ש"ח פחות והטייגר כ-200 ש"ח יותר יקרה מהסיילו). לרוב המשתמשים הבובקט יותר מתאימה שכן לטייגר יש יכולות בדרך משובשת מאוד, לכן אם לא גרים במושב/קיבוץ ולא מתכננים טיולים מאתגרים הבובקט יותר מתאימה ולכן כרגע אשווה לבובקט.

    הבובקט יותר קלה מהסיילו בקצת יותר מ-2 וחצי ק"ג! זה לבד לדעתי הבדל עצום.
    רוחב השלדה של הבובקט צר יותר ולכן יותר קל להתנייד איתה במעברים צרים (כמובן גם תוספת פחות מקום ברכב במצב מקופל).
    באמבטיה: לבובקט יש מזרן נושם. גם לסיילו וגם ולבובקט גגונים גדולים ורשת איוורור בגגון. בבובקט האמבטיה קשיחה: היתרון שאם נתקלים במשהו זה מגן טוב יותר על התינוק, האמבטיה יותר אטומה לרוח ואבק. מצד שני האמבטיה של הסיילו ניתנת לקיפול בגמר השימוש ולכן תופסת פחות מקום באחסון.
    בגלל שהאמבטיה של הבובקט יצוקה מפלסטיק אין ברזלים מתחת למזרן האמבטיה ולא בצדדים כמו שיש בכל עגלה עם אמבטיה מתקפלת, לכן לדעתי יותר נוח לישון כאשר המשטח שטוח.
    הטיולונים שונים: בבובקט המושב יצוק מפלסטיק. בסיילו מדובר בבד מתוח שבתוכו יש לוח פרספקט. לדעתי מושב יצוק מספק תמיכה טובה יותר. כמוכן במצב יושב הבובקט מגיעה לזווית זקופה יותר. במושב יצוק הרצועות ניתנות לשינוי גובה, בסיילו הן תפורות בגובה אחיד ויש משחק עם האורך.
    בבובקט כל הבדים ניתנים להסרה 100% בסיילו רק חלק מהבדים. כמוכן בד הטיולון בסיילו צריך לכבס עם הרצועות עליו + לוח הפרספקט בתוכו, בבוקט רק בדים כאשר גם הרצועות ניתנות להסרה או כיבוס/ניקוי בנפרד.
    הגלגלים בבובקט יותר איכותיים אלו גלגלי PU הם יוצרים נסיעה שקטה וחלקה יותר, בלימת זעזועים טובה יותר ועם בלאי הרבה יותר אטיי.
    בעגלות בייבי בוס כיום ניתן לבחור צבע מסוים ובעתיד לרכוש ערכות בדים ולשנות את הצבע, זה נחמד בעיקר אם יש בד ורוצים עגלה ורודה, זה אומר שלא ניתקע עם עגלה ורודה אם בתינוק הבא יהיה בן.

    כמוכן אני חושב שבסיילו עדיף ללכת על דגם הXL שמעט יותר קל, יותר זול וזהה טכנית לPL רק ללא המתכות מסביב לאמבטיה ולגגון הטיולון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו